Ja hier verschilde het ook voor Corona al erg per winkel. Deze was juist altijd rustig dan, en dacht nu ook van als ik er om 8.00 ben voor de scholen beginnen dan zijn de ouders er iig nog niet haha. Maar het probleem was dus vooral hoe de mensen zich gedroegen, en niet zozeer de drukte! Want druk was 't ook weer niet te noemen maar ook echt niet zo rustig als ik had gedacht/gehoopt haha.
@anon12348926 Volgens mij ben je er op eerdere momenten al vaker op gewezen in dit topic, maar voor sommige mensen zijn de risicoâs nou eenmaal (te) groot. Zowel om zichzelf te besmetten als anderen (en voorheen ook met in het achterhoofd de overvolle ICâs en de zorg willen ontlasten). En ook daarom zou het wel zo fijn zijn als Ăedereen wat meer rekening houdt met die risicoâs als ze zich in een supermarkt of andere openbare plek begeven, zodat voor die betreffende groep de risicoâs ook verder verkleind worden. Daarnaast ben ik ook het grootste deel van deze tijd erg ziek geweest waardoor ik er simpelweg fysiek niet toe in staat was (en dat dus ook in mân eentje moeten doorstaan zonder bezoek of hulp/steun in huis bijv, terwijl ik nauwelijks iets kon). Dus ja, ik was tot gister dus Ă©cht al die tijd nog niet in een supermarkt geweest en heb boodschappen steeds moeten laten bezorgen. Is dat hoe ik het graag heb, nee helemaal niet. Is het klote, ja absoluut. Maar soms moet je het simpelweg wel volhouden omdat het ofwel niet anders kan of omdat het risico van zoân bezoekje de mogelijke grote gevolgen niet waard is.