Ik werd na ongeveer 42 uur gebeld. Viel me reuze mee. Ze belden mij anoniem trouwens, misschien handig om te weten
Ja zit niks anders op. Ben niet anoniem gebeld en heb geen email gehad, ook niet in spam ofzo
Ah, dat is echt vervelend. Misschien kun je een standaard reactie template maken in de trant van: ik vraag een borg van 4000 euro vooraf voor het geval dat ik een boete krijg. Dan is er niet echt een ‘onderhandelings’-reactie mogelijk vanuit zo’n klant (ik verwacht niet dat iemand dat vooraf zou betalen?).
Waarom zou je daar niet goed aan doen eigenlijk?
ben intussen al meerdere 21 diners op m’n insta voorbij zien komen lol, dat lijkt me nou ook precies niet de bedoeling
Ik verbaas me er ook over hoe iedereen het ‘normale’ leven weer oppakt. Tegenover ons huis is een feest (met harde muziek, alles) met echt veel mensen. Maar hun tuin is een postzegel dus 1,5m afstand kan nooit gewaarborgd worden. En nu zeg ik niet dat er nog niks mag oid, maar dit is wel extreem.
Ja hier ook lichtelijk verbaasd. Mijn hele fb staat vol met mensen die vandaag gezellig hutje mutje bij elkaar zaten. Ik ben er nu ondertussen ook wel klaar mee maar ik voel mij ergens toch wel bezwaard om volop de buitenwereld weer in te gaan en vrienden te zien
Haha nou ik heb er aan gedacht om die reactie te geven inderdaad
Ik dacht dit eerst ook maar ik heb me laten testen voor mensen met wie ik contact heb gehad die ook weer contact hebben met anderen enz. zodat het zich niet als een olievlek zou verspreiden (maarja die mensen gaan geen 5 dagen wachten op de uitslag dus had uiteindelijk weinig zin)
Haha same en ik denk achteraf ook dat dat het is. Maar een droog niet-astma-geen-allergie-hoestje en meer verhoging dan anders gaf de doorslag^^ en contact met risicogroep
(Edit: ik herinner me ineens dat wij ooit hebben gedm’d en volgens mij hetzelfde hebben )
Mijn oma had ook gemist dat ze een risicopatiënt is.
Ze is 85, heeft een longziekte en rookt al haar volledige leven. “Huh hoezo afstand houden?”
Ik heb dus sinds gisterenavond keelpijn, maar dat heb ik vaak (sinds januari al 3 keer keelonsteking gehad). Verder nergens last van. Maar ‘moet’ je je dan meteen laten testen? Ik vind t nogal wat haha
Ik heb wel wat meer klachten (ook niet veel), maar twijfelde ook. Ben wel gegaan, omdat de testcapaciteit nu zo hoog is om juist ook die minder ernstige gevallen op te sporen, waar je mee door blijft lopen.
Denk dat ik kijk of t morgen minder is (of juist niet) en dan ga ik bellen. Maar ik heb zovaak keelontsteking dat ik daarom twijfel haha. Heb jij de uitslag al?
Ik kan me voorstellen dat je twijfelt, maar de drempel is heel laag iig. Hopelijk is het snel weg. Nee ik heb vanmiddag gebeld en kon vrijwel meteen terecht.
Dat is wel fijn!
Ik heb de uitslag dus al binnen, super snel binnen 24 uur. Geeft wel aan dat het een stuk rustiger is met testen nu. Hij was negatief trouwens.
Gelukkig is het negatief! Word je trouwens tijdens werktijden gebeld of kan het ook in de avond? Ik heb namelijk vanmiddag getest.
Ik denk gewoon de werktijden, maar zeker weten doe ik het niet. Hopelijk word je morgen gebeld met een goede uitslag!