Is dat niet ook omdat er nu dat dashboard is?
Ik zag gister ineens een groepje toeristen in mijn straat en ik was helemaal in de war Pre corona struikelde je over ze en ik was er nu zo aan gewend geen toeristen te zien.
Ik hoop dat er ook nog een Corona-versie van de vierdaagsefeesten komt, livestreams van muziek met lokale biertjes thuisbezorgd ofzo, ik vind het zoooo jammer dat dat niet doorgaat
Mijn opa heeft negatief getest godzijdank! Het blijkt gewoon een verkoudheid te zijn.
Yesss!! Wil wel niet weten hoe eigenlijk.
Yessss!
Ugh, ik heb (denk ik zelf) een fixe keelontsteking en vanochtend ziekgemeld op mān werk. Moet ik nu verplicht me laten testen op Coronaā¦ Snap het wel, maar hoorde dat die test heel kut is en nu durf ik niet. Wel al een afspraak gemaakt voor vanmiddag.
Ik appte vanmorgen nog met een vriendin die hem heeft laten doen en ze zei dat het niet pijnlijk was, maar gewoon oncomfortabel/vreemd i.v.m. die wattenstaaf.
Ja, ik hoor enge verhalen over een wattenstaaf door je neus. Maar scheelt al om nu te horen dat het geen pijn doet. Ik ben echt een watje met dit soort dingen.
En gefeliciteerd trouwens!
De werkgever van mijn vriend heeft sinds kort het meten van de temperatuur opgenomen in hun beleid. Ik wist niet dat het in Nederland ook gebeurde
Met zoān apparaat dus:
Volgens mij is dat niet zomaar toegestaan in Nederland. Net als dat je niet zomaar een drugs test mag doen (bepaalde beroepen zijn uitgezonderd).
Ik weet het niet zeker, zal eens googlen.
Edit:
https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/corona/temperaturen-en-gezondheidscheck
En uit de volkskrant
Ik heb vanochtend ook moeten testen en bij ons (ziekenhuis) doen ze alleen een keelkweek. Was even zeer oncomfortabel, ze gaan vrij diep, maar na 30 seconden is het klaar.
Wij blijven tot begin juli nog corona rooster draaien. Dus 2 mensen per afdeling op kantoor. Vind ik wel fijn, zeker omdat ze eerst spraken van weer snel naar kantoor gaan.
Alleen het woord ākeelkweekā klinkt al naar
Ik ga dit weekend met ov, dus ik moet me ook aan een masker wagen.
Nu is het zo dat ik er heel slecht tegen kan als ik iets over mijn mond en neus heb. Ik word benauwd, en krijg een paniekerig gevoel. Ik ga een stoffen mondkapje kopen bij een winkel die ze zelf maakt. Nu twijfel ik over welk model prettiger is; dat tandarts-achtinge masker met plooien of dat neus-mondkapje. Die met de plooien kan je zelf vastknopen, in de andere zit elastiek. Welke vinden jullie prettig?
Die tandarts versie vond ik veel luchtiger.
Ik had net mān slbāer aan de telefoon over hoe de opleiding er het komende jaar uitziet. En ze verwachten op de hogeschool dus dat het komende jaar (!!!) alles nog online gaat zijn. Vind het echt zoān naar vooruitzicht dat ik die hele minor en mān hele afstudeerproject helemaal online moet gaan doen. Wordt er echt al ongemotiveerd van als ik er alleen al aan denk.
Nou jongens ik leef nog. Was wel echt super kut, dat wattenstaafje in mān neus. Maar het duurde gelukkig maar heel kort (geen 30 seconden, eerder 10). Die in mān keel vond ik wel meevallen.
Mijn leidinggevende vindt alle maatregelen maar onzin en sommige collegaās delen op facebook allerlei posts over het tegen de 1.5 meter maatschappij zijn en tegen desinfecteren van de handen omdat dit ook de goede bacteriĆ«n dood Het is wachten op 5g is de duivel postsā¦
Ik ben wel eens benieuwd naar de uitslag van een polletje wat betreft de 1,5 meter maatschappij.
Hoe denk jij over de 1,5 meter maatschappij?
- Ik vind de 1,5 meter maatschappij een goed idee en het lijkt me haalbaar
- Ik vind de 1,5 meter maatschappij een goed idee maar het lijkt me niet haalbaar
- Ik vind de 1,5 meter maatschappij niet zoān goed idee, maar het lijkt me wel haalbaar
- Ik vind de 1,5 meter maatschappij niet zoān goed idee en het lijkt me niet haalbaar
0 stemmers
Stemmen kan anoniem!