Coronatopic #5

Uhm ik zag net iets op het altijd betrouwbare feesboek :joy::see_no_evil: maar ik zag t daarna nog bij rtl j
Nieuws:

Wow WAT. Anderhalve meter verplicht tot iedereen afstand al die tijd?!

Wat belachelijk vooral omdat er geeneens is bewezen dat die 1,5 meter afstand echt werkt

Behalve in de pilotsteden, oa Tilburg

Wow. Dan krijg je dus een strafblad als je de komende maanden dichterbij dan 1,5 meter bij iemand komt en je gepakt wordt. Kunnen een hoop mensen hun baan wel vergeten.

Ik mag toch niet hopen dat zo’n wet er doorheen gaat komen. Dood eng.

Dit voelt als een begin van iets waar ik echt helemaal niet heen wil.

7 likes

Wow dat vind ik behoorlijk heftig die laatste regel. Dat zou dus betekenen dat als de politie hier binnen komt en ze mijn vriend treffen wij een boete krijgen omdat we niet officieel samen wonen?!

Huh! Heb je misschien een linkje, kan er niets over vinden. Of kijk ik er echt overheen?

In theorie denk ik wel. Ze hebben natuurlijk zonder verdenking op een ‘corona feestje’ weinig recht om binnen te vallen maar als dit soort dingen eenmaal in de wet toegestaan zijn, zijn het allemaal verdomd kleine stapjes naar ergere dingen.

Ja idd! Nou dit gaat mij wel echt te ver qua regels.

Mag ik de bron? En @Luzarl Heb je een bron waarin staat dat 013 in de pilot valt?

Haha, dit wordt wel bijzonder single leven zo, elkaar maar brieven sturen like in the old days? En als je na anderhalf jaar - of wanneer komt dat vaccin :cry: - penvrienden elkaar nog steeds interessant vindt dan meteen samenwonen :rofl:

6 likes

Dan kunnen de vliegmaatschappijen die met staatssteun gered zijn ook wel opdoeken

1 like

Sex in een achterkamer of in de bezemkast waar ze het niet verwachten.

3 likes
3 likes

Ja maar die zijn natuurlijk weer uitgezonderd. Zul je zien.

Klinkt echt waterdicht en volkomen veilig idd :laughing:

1 like

Hahha ja, las vandaag over de gewone 1.5 maatregelen ook dat touringcars zich wel eraan moeten houden maar vliegtuigen niet… echt joh

Het is toch ook bizar dat je dan in de kroeg wel naast elkaar mag zitten maar in je eigen huis dus niet :woman_shrugging:t5:

Nou ik neem aan dat het in de kroeg dan ook niet meer mag

Ja true! Ik vond dat sowieso al vreemd dat je ineens weer wel naast mensen buiten je huishouden mocht zitten.