Hahaha nemen we die er ook nog even bij, volledig door de teststraat
Het is nog niet simpel trouwens, ik sta al meer dan een kwartier in de wacht.
Hahaha nemen we die er ook nog even bij, volledig door de teststraat
Het is nog niet simpel trouwens, ik sta al meer dan een kwartier in de wacht.
Ik heb ook nooit een loopneus met hooikoorts, meer verstopt, soort van bijholte ontsteking. Maar een test doen is natuurlijk nooit een probleem maar je klachten zijn ook niet gek voor hooikoorts
Nou ik mag vanmiddag langs! Ben ik de eerste van het forum die gaat testen? Vind het best spannend zoân stokje tot je hersenen er in Ik moet vanaf nu in quarantaine tot de uitslag van de test.
Mijn vader heeft gisteren een test moeten doen en is ook een risicogroep. Maak me toch wel zorgen merk ik, ben zelf ook niet in Nederland dus kan niet echt wat betekenen.
@Cozycute Spannend zeg! Hopelijk is het toch gewoon hooikoorts.
Ik heb bloed moeten prikken voor antistoffen, maar geen idee wanneer ik wat hoor
Er zijn toch gewoon forumleden die het gehad hebbenâŠ
Dat weet ik niet, vandaar mijn vraag!
Ja, die gebruik ik! Maar blijf alsof een benauwd gevoel hebben. Nu weet ik dat ik echt enorm allergisch ben voor grassen, dus mogelijk zijn die medicijnen gewoon nuet toereikend. Ik denk ook nog steeds dat het hooikoorts is, maar @Cozycute zette me wel aan het denken!
Ik heb net de test gehad en vond hem erg⊠Onprettig Je hebt nog nooit je hersens kunnen voelen zitten maar nu heb ik het ervaren
Haha precies wat mijn vriend ook zei nadat hij vandaag getest werd. Ik had van te voren ook gezegd dat ze alleen via keel doen omdat ik anders een dag lang zân angst voor die test moest aanhoren. Hij was echt not amused toen hij thuiskwam.
haha ja ik wist het wel en had er expres niet te veel over na gedacht. Ik wist wel dat ze die stokjes ver poeren. Maar dit was echt ver ver
Doet het ook zeer? En moet je er niet juist van niezen?
Zoveel vragenâŠ
Zeer doet het niet per se, het is vooral heel vervelend en indringend of zo. Ik had naderhand wel keelpijn maar tijdens doet het allebei geen zeer.
Niezen moet je er niet van want het kriebelt niet, daar is de handeling dan net de grof voor. Hoesten en kokhalzen moest ik wel
Oké, dank! Lijkt me idd niet heel aangenaam. Hopelijk is het geen corona!
Edit: wij zijn nu met 2 vrienden uiteten en zitten ook echt 1,5 m uit elkaar. Er zitten natuurlijk maar 30 mensen max, maar verder is alles hetzelfde als normaal
Vind dit een erg goed stuk:
De man werkt op de IC dus ik denk dat hij wel op de hoogte is van de zorg die kan instorten.
Jij laat nu ook heel veel buiten jouw betoog. Zijn betoog gaat over veel meer dan dat mensen er niet mee om kunnen gaan dat dood bij het leven hoort. Jij kiest net zo goed selectief waar je op reageert in zijn betoog.
Ik weet dat jij een hele duidelijke mening over deze gehele zaak hebt maar er mag ook ruimte zijn voor tegengeluid.
Nou, laten we wel wezen, jij hebt hier absoluut wel een mening over Jij hebt de mening dat het huidige beleid het juiste beleid is en dat men zich daar koste wat het kost aan moet houden. Dat uit je regelmatig in diverse topics, wat ook helemaal prima is. Alleen mag er ook ruimte zijn voor tegengeluid en andere meningen.
Ik ben echt geneigd om dit hele forum te deleten als nog Ă©Ă©n iemand gaat lopen piepen over recht op tegengeluid als iemand ergens een weerwoord op heeft. Zeg dan dat je geen reactie wilt.
Het gaat mij er om dat alles wat ook maar enigsinds nuancerend het beleid in twijfel trekt afgeschoten wordt. Ik vind dat dan geen discussie meer.