Concertentopic

18 mei naar Blackpink , iemand die ook gaat?

Oh jammer! Ik vond het ook duur maar dacht dan koop ik keer geen kleding/schoenen :joy:

1 like

Ik ga ook naar Hugh Jackman vanavond! Heb al stiekem reviews gelezen van zijn concerten tot nu toe en het beloofd wat hoor!! Zin in haha.

1 like

Ik wil ze ook graag lezen maar hou me in haha! Onwijs benieuwd!!

1 like

Nog meer mensen die in de wachtrij staan voor Rammstein?

Ja ik! Ben jij al binnen?

Nope. Ik zit wel in de tweede wachtrij inmiddels.

Ik probeer kaartjes te kopen voor mā€™n vader maar het schiet niet echt op. Kon wel tickets selecteren maar die zijn nu steeds niet beschikbaar.

Zover ben ik ook inmiddels ja, die loop begint steeds weer opnieuw.

Er is een tweede wachtrij?? Oh god, dan zit ik nog in de eerste

Het is de eerste keer dat ik tickets zelf bestel, mijn hart kan dit niet aan joh haha

Vorige keer is het me gelukt na heel lang wachten dus gewoon volhouden!

1 like

De eerste is een loop van 30 seconden, de tweede is steeds 3-5 minutenā€¦ ik hang nog steeds.

Ik ook al voor de, inmiddels 4e keer, in die ticket assistent wachtrij.

Oostende (BelgiĆ«) is inmiddels uitverkocht, enkel nog 1persoons-plaatsjes. Ik stond ruim 40 minuten in de wachtrij met mā€™n laptop, en nu net via gsm uit wanhoop geprobeerd, ben meteen binnen maar te laat natuurlijk. Ben zo teleurgesteld

Misschien komen er nog tickets beschikbaar van mensen die het betaalproces niet afronden? Ik heb de kaartjes inmiddels (voor Nijmegen).

Dat zou kunnen natuurlijk. Ik hang nog steeds.

Ik moet eigenlijk plassen, maar ik durf nietā€¦

Ik hang nog, maar iemand uit ons groepje heeft ze binnen, dus ik ga eruit. Kunnen jullie een plekje naar voren :slight_smile:

YESSSS ik heb ze ook!

2 likes