haha je moet me eens zien met beyonce kaartjes…
man man man het is te genant voor woorden.
Ik misschien zaterdag! Hoop nog op kaartje via ticketswap
Ik ga naar modeselektor en maribou state in maart. Hoop nog kaartje te scoren voor tears for fears in februari.
Cool! Ik ga morgen, heb zoooveel zin!
01/02 De Staat
02/02 Whispering Sons
07/02 Years & Years
20/02 White Lies
03/04 Jaguar Jaguar
04/05 The Subs
20/06 Phil Collins
27-30/06 Rock Werchter (?)
10/07 Rammstein
Veel concerten op de planning. Digging it.
Ik ga 16 mei niet meer helaas, Anne-Marie treed de 16e ook op en heb toch daarvoor gekozen
Ik ga in ieder geval! Dus we kunnen in ieder geval samen gaan, vind ik gezellig! Ik weet niet of de rest nog gaat?
Yay, leuk! Zin an
Gaat iemand morgen naar Bastille?
Yep!
Jaaa!
Is iemand nog op zoek naar een ticket voor Florence and the machine? Ik verkoop m’n ticket
Ik heb 2 tickets (staanplaatsen) voor Mumford & Sons op 9 mei in de aanbieding. Heb er incl servicekosten €135 voor betaald, dus dat wil ik ook graag terug.
Ik heb ze in enthousiasme gekocht, maar 9 mei is ook de verjaardag van m’n vriend haha, beetje lullig. Ik heb ze al 3 keer live gezien en dat was fantastisch, maar ik ga nu toch liever iets met met m’n vriend doen.
Om de een of andere reden mag dit concert niet op ticketswap, maar zag dat er wel ruim 4000 mensen op zoek waren naar een kaartje… duss als je geïnteresseerd bent, PM dan, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Op verzoek van de artiest heeft MOJO besloten dat de kaarten uitsluitend op naam worden verkocht. Voor dit concert kunnen maximaal 4 tickets per klant worden besteld. Je vult één naam in per transactie. De andere personen moeten dan tegelijk met de persoon vermeld op de tickets langs de kaartcontrole in de Ziggo Dome gaan. De naam die op de kaarten staat wordt aan de deur gecontroleerd.
Dit staat er op de site van ticketmaster, dus vandaar t ook niet op ticketswap kan. Erg zonde van je tickets
Ooh echt! Hm dan misschien maar toch gaan haha. Ik twijfelde nu omdat het dus zijn verjaardag is (maakte hem niet zoveel uit) en het een donderdag is. Mijn vriend woont en werkt in Brussel dus dat is niet zo fijn dan. Hm shit!
Ik zag wel al dat veel kaarten via andere kanalen verkocht werden, wel balen als al die mensen niet binnen kunnen komen? En zonde als die tickets dan niet gebruikt kunnen worden? Ik vond ticketswap nou net zo’n goede oplossing.
Toevallig nog iemand hier die vanavond naar Ho99o9 gaat?
Iemand die 12 juni naar Cage the Elephant gaat¿¿ Heb niemand om mee te gaan haha
17 mei naar Hugh Jackman in de Ziggo Dome😍
23 Juni naar Dean Lewis in TivoliVredenburg😊