Concertentopic

2020:

• the howl and the hum
  • sea girls
  • foals
  • hatari (lol)
1 like

Arcade Fire in Ahoy ergens in 2018. Had een zakenreis naar het buitenland en zou laat in de avond terugkomen. Te laat voor het concert. Achteraf gezien had ik wel een vroegere trein terug kunnen pakken. Ze staan dus nog hoog op mijn lijstje.

1 like

Oooh muse in Goffertpark 2010, had tickets maar was zo ziek als een hond. Heb ze nog altijd niet live gezien :slightly_frowning_face: en ik vond hun muziek in die tijd leuker dan nu, dus dan zou het ook anders zijn.

En London Grammar in 2014 in de hmh, ook nog steeds eeuwig spijt van. Ook nog nooit live gezien, maar vooral kut omdat ik hun toenmalige album van begin tot eind heel goed vond.

Bij Muse was ik toen ook, maar wij stonden heel kut. Zodra er een briesje kwam waaide het geluid alle kanten op. Was zĂł jammer!

De laatste paar keren is het me niet gelukt om naar Muse te gaan. Heb samen met m’n vader in de wachtrij gestaan, maar we komen er allebei steeds niet doorheen :weary:

M’n vader en ik hebben een beetje dezelfde muzieksmaak. Ik ga meestal met hem naar rock concerten :slight_smile:

1 like

Spijt: Eigenlijk alleen van artiesten die overleden zijn: David Bowie, Amy Winehouse, Prince, Prodigy (Prodigy een aantal keer gemist op verschillende festivals :sob:)

Heb eigenlijk niet echt meer een artiest/band op mijn lijstje staan die ik per se nog zou willen zien. Er zijn er wel een aantal waar ik sowieso weer heen zou gaan als ze komen, heb het kaartje voor mijn zoveelste Jake Isaac concert bijvoorbeeld al binnen.

1 like

Spijt heb ik van Elton John. Ik vond het te duur, maar had het er achteraf voor over gehad. Misschien wordt het de nieuwe Phil Collins en doet hij nog 10 afscheidstournees :grimacing:

1 like

Dat is echt zo leuk dat je met je vader naar concerten gaan en dat jullie dezelfde muzieksmaak hebben!!!

Ik heb dat ook wel een beetje met mijn vader, we zijn ook een keer samen naar Radiohead geweest, dat was ook wel heel leuk!

Maar wat kut van jullie muse concert toen, dat is ook een beetje het risico van goffertpark vind ik, zo ontzettend jammer dat je daardoor dan gewoon helemaal kutgeluid hebt :disappointed:

Zo leuk dat er meer mensen met hun vader naar concerten gaan @Bathwater en @Barosmijnschatje. Ik ben ook met mijn vader naar een aantal concerten geweest: Guns 'N Roses, Sting (dit was wel echt het saaiste concert ooit) en Supertramp. Vond vooral Supertramp echt geweldig. Ik had ook kaartjes voor het Michael Jackson concert in Londen met mijn vader maar goed, we weten hoe dat is afgelopen.
Ik vind het jammer dat ik nooit naar the Rolling Stones ben geweest. En Elton John ook. En stiekem ook Coldplay, maar ik denk dat ik die kans nog wel eens ga krijgen.

Mijn favoriete concerten tot nu toe zijn John Mayer (want :smiling_face_with_three_hearts:) en toch ook wel P!nk op het Malieveld. Daar had ik eigenlijk helemaal geen kaartjes voor want ik vind haar muziek niet geweldig maar ik kon met iemand mee en was zo verrast. Het was echt een enorm vette show. Meest teleurstellende toch wel Sting en ik denk ook Beyoncé/Jay Z. Oh en Christina Aguilera waar ik ook afgelopen jaar was. Gewoon totaal geen spontaniteit bij die laatste twee, ik had niet echt het idee dat ze het naar hun zin hadden. Voor komend jaar heb ik ook alweer een heleboel staan.

4 likes

Ohh zonde! In heb Sting een paar jaar geleden op North Sea Jazz gezien en dat was echt een feestje. Hij deed ook veel van The Police en de hele zaal danste en zong mee.

1 like

Zoekem zoeken
 maar er bestaat dus een heus concerttopic. Wilde ff laten weten dat ik gisteren naar Mighty Oaks was @ melkweg. Het was geweldig. Wat een sfeer. Donderdag bleek er een chille gast in de Afas op te treden, helaas wist ik dat niet. Bear nog iets
 Favo concert tot nu toe is Imagine Dragons.

Dat ik niet naar Linkin Park gegaan ben toch wel. Dacht toen: ik ga de volgende keer wel. :cry:

Favo concert so far is denk ik Muse op Pinkpop geweest. Oké, niet echt een concert. En ik vond Causes in Tivoli in een minizaal ook erg tof, net als All Time Low in de Melkweg en AFAS.
Meest teleurstellende was absoluut het concert van The Killers.

1 like

Ik denk dat mijn vraag hier het beste past
 weet iemand hoe de plaatsen op de tweede ring in Ziggo Dome zijn? Is het zicht en geluid daar nog goed? Heb tot nu toe alleen staplaatsen en 1 x eerste ring gehad en wil voor m’n vriend kaartjes kopen voor the War on Drugs. Maar er zijn alleen nog tweede ring kaarten te koop

Ja ik heb een keer vrij slechte plekken op 2e ring gehad en vond het echt heel goed te doen! Geluid vind ik in ziggo sowieso echt goed overal.

Geluid is overal heel goed. Alleen ligt het er aan waar je zit ten op stelling van het podium. Bruno Mars had zijn podium alleen aan 1 korte kant. En ik zat helemaal aan de andere kant van de zaal 2e ring helemaal bovenaan, precies tegenover het podium. En ik heb alles alleen via de schermen kunnen volgen. Zou dan liever iets dichterbij hebben gezeten dat je schuin moet kijken.

Thanks @Evenveel en @Dancingqueen goed om te weten! Dan probeer ik kaarten voor de vakken aan de zijkant te kopen, is ook wat dichterbij nog dan helemaal achteraan. Ik verwacht dat zij vooral het hoofdpodium gebruiken