07-02 the Wombats
18-02 Good Charlotte
Heel veel zin in
07-02 the Wombats
18-02 Good Charlotte
Heel veel zin in
Oehh ik wil eigenlijk ook naar Good Charlotte maar het is zo duur
Een vriend van mij is vorig jaar geweest en die zei dat ze heel goed zijn live dus ik denk dat het het wel waard is!
Ah dat is wel fijn om te weten! Veel plezier in ieder geval, ik ga er nog even over nadenken
Lukt mij eigenlijk altijd wel om een uur van tevoren voor 1/4e van de prijs een kaartje op TicketSwap te vinden
Maar dan moet je wel het geluk hebben dichtbij de locatie van je concert te wonen
Ik wil eigenlijk naar flogging Molly haha. Geen idee of er nog kaarten voor te krijgen zijn
Oh hier kwam ik dus laatst ook achter dat er altijd vlak van te voren nog zoveel goedkope kaarten te vinden zijn, echt zuur haha. Maar ik woon nog wel minstens een uur rijden van Amsterdam dus voor mij vaak niet haalbaar helaas.
Op mijn lijstje:
Overigens allemaal in Amsterdam, vind ik altijd wel jammer dat bijna alle artiesten die ik leuk vind, enkel daar optreden. Lijkt me echt heerlijk om op je fietsje naar een concert te kunnen haha.
Haha heel leuk! Laat maar weten als je nog gaat
Dankjewel, kijk er echt naar uit
Florence and the Machine is in Rotterdam, weet niet of dat iets gunstiger is dan Amsterdam?
Waar gaan jullie nou eigenlijk uiteindelijk naartoe? Zie dit topic nu voor het eerst, maar zit altijd nog te twijfelen om even terug te gaan naar mn jeugdsentiment, ik mis TH eigenlijk best vaak, zoals ze vroeger waren met hun duitse albums. Heb ze destijds in de paradiso 2006 en in de HMH 2007 gezien, man wat geweldig.
Ik ga dinsdag naar Ghost! Ben echt zo benieuwd, vooral omdat ik nog nooit echt in dit genre een concert bezocht heb.
Heeft iemand misschien nog een kaartje over voor panic at the disco? Op ticketswap zijn ze steeds binnen een halve seconde verkocht
Ik ga naar Rammstein en naar The Backstreet Boys in Antwerpen. Goede representatie van mijn muzieksmaak wel
Oooooooh hahaha goed dat je het zegt! Zie nu dat het in Ahoy is idd, helemaal vergeten. Een vriendin heeft de kaartjes gekocht. Pfoe, zie het al gebeuren dat ik anders zo richting de ziggo oid was gegaan
Haha oeh dat was niet zo fijn geweest nee!
Wij hebben ook geprobeerd voor Rammstein. Kwamen er helaas niet door…
Ah wat jammer het was ook zeker een achterlijk stressvol half uur / 45 minuten van mn leven!
Ik heb een kaartje, ben dan alleen net bevallen als het goed is, dus ik weet nog niet zeker of ik ga. Ik heb al iemand die interesse heeft in dat kaartje mocht het niet lukken. Anders kom ik hier wel weer terug
oh super lief maar ik heb een vakantie geboekt dus ik kan zelf niet meer