Concertentopic

Ik vind 't prima!

1 like

Eindhoven is ook kleiner zaaltje, kunnen we nog dichter bij het podium staan :tada: Ga vanavond kijken naar een kaartje! Eindhoven dus

1 like

Ik ga nu ook een kaartje kopen dan voor Eindhoven!

Edit: heb mmmmmm

2 likes

Gaat er nog iemand naar Massive Attack?

Zijn er trouwens nog meiden die de 24ste naar Oscar and the Wolf gaan in Amsterdam?

Ik heb ook een kaartje! Vorige keer was echt heel leuk, dus heb hoge verwachtingen :sunglasses:

Nu gepland:
Tusky in Merleyn
MGMT in Columbiahalle (Berlijn)
De Jeugd van Tegenwoordig in Doornroosje
Enter Shikari in 013
Faster & Louder (meer een soort festival met o.a. Frank Carter and the Rattlesnakes) in de Effenaar
(en hopelijk volgende week kaartjes scoren voorrrrr) Muse in het Goffertpark

:dancer:t2:

4 likes

Yeeey, zin in! Ja ik vond ze in Paradiso ook echt leuk haha

Ohh ik was nog niet op de hoogte van die laatste twee maar denk dat ik wel naar allebei toe ga!
Edit: de een-na-laatste twee bedoelde ik, Enter Shikari en Frank Carter :grin:

1 like

Laatst ticket gescoord voor Underworld.

Gaan er nog mensen naar de Spice Girls (UK)? Hoop stiekem dat ze naar Nederland komen.

1 like

Ik wil zo graag naar de Spice Girls! En een bepaalde datum valt een paar dagen na een festival waar ik graag heen wil, dan kan ik er zo een weekje Engeland van maken en naar beide gaan. Alleen ik heb op dit moment geen geld voor tickets of überhaupt een reis te boeken en die tickets zijn zooooooo duuurrr :exploding_head:

Hoop ook dat ze naar NL komen en dat ze Victoria dan meenemen.
Kan ik nog ff sparen ondertussen.

Ik ga! Was een gedoe met kaartjes regelen en volgens mij zitten we best ver, maar we gaan het zien.

1 like

Dat hoop ik ook echt, want ik wil ze graag een keer zien. Was vroeg diehard fan haha.

1 like

Gaat iemand héél toevallig morgen naar Don Broco? Was vergeten dat ik een kaartje had en kan niemand meer vinden om mee te gaan en vind alleen gaan niet heel leuk haha

Even subtiele up maar mijn verdere planning:

Bastille
De Staat
Cleopatrick
Barns Courtney
Sam Fender
Muse
:sparkles::sparkles:

2 likes

15 feb Matt Corby
18 feb White Lies
9 mei Mumford & Sons

Echt voor het eerst sinds lange tijd weer meerdere concerten op de planning staan. Echt leuk, 10 jaar geleden ging ik bijna wekelijks maar om de een of andere reden nu nauwelijks nog? Ofja, vroeger ging ik wel veel naar €12,50 concerten in Doornroosje, dat is nu ook niet echt meer.

10 maart Bastille
9 mei Mumford and Sons

En ik ben vorig jaar naar verrassend veel kleinere concerten geweest, wat me erg goed beviel, dus dat wil ik wel blijven doen. Maar dat is meestal meer een spur of the moment planning.

18-03 Panic! at the Disco
23-04 Set it Off

2 likes

17/02 Tears for Fears
28/02 Tamino
23/03 Mammal Hands
25/03 Florence + the Machine
11/08 Pink

Ik overweeg nog kaartjes te scoren voor Foals en Balthazar

4 likes

15-2 Charlie & The Lesbians
22-2 Jerry Hormone Ego Trip
23-2 Pip Blom
7-3 Cancer Bats
14-3 Mozes & The Firstborn of Indian Askin
21-3 Lucky Fonz III
23-3 Black Box Revelation
28-3 Enter Shikari
13-4 Stella Donnelly
21-4 Beatman & Izobel
9-5 Ratboy

Ik heb nog niet voor alles kaartjes dus misschien dat ik er een paar oversla maar dit is waar ik in principe heen wil de komende maanden :grin:

1 like