Gaat er iemand hier ook eind november naar DJVT in Annabel? Ik ga alleen en zoek een maatje
Ook de 16e! 15e in Amsterdam, 16e in Eindhoven
Oooh serieus, ik wil weer gaan!
Wie wil er samen gaan?
I’m in!
Oké voor iedereen die graag mee wilt naar Tokio Hotel, naar welke stad gaat je voorkeur uit?
- Amsterdam
- Eindhoven
0 stemmers
Jaaaaaaaa
En @Opheliac: vorige forum waren er toch best wel wat die naar het concert gingen/erover twijfelden? Zijn die allemaal niet meegegaan ofzo
Ik heb nu trouwens Eindhoven gestemd, omdat ik de dag erna vrij ben. Maar dat maakt me eigenlijk ook niks uit, kan best wat schuiven met dagen. Reistijd is voor mij hetzelfde!
Geen idee, toen was ik nog niet actief. Haha ik woon in Amsterdam, dus dat is voor mij heel makkelijk
Ik ben uiteindelijk wel gegaan met twee andere meiden vn het forum, was heel gezellig!
Reistijd is voor mij ook ongeveer hetzelfde dus heb OO allebei de steden gestemd
Gaat er maandag ook nog iemand naar father john mistey?
Yes, Cock Sparrer komt in december naar België
Jaa ik was de vorige keer samen met jou gegaan, wil nu wel weer mee! Heb ook op Eindhoven gestemd, is voor mij wel makkelijker qua reistijd.
Ben net vorige week naar Hayley Kiyoko geweest, Tokio Hotel wil ik ook nog heen. Vooral omdat zestienjarige ik echt gedroomd had van Tokio Hotel in de Melkweg hahaha ik kan dit mijn vroegere zelf echt niet ontzeggen :’)
Yeeeeh leuk!
Jaaa vriendin heeft kaartjes voor de Melkweg bemachtigd! Bij jullie ook gelukt?
Haha wow, dit is echt nostalgie. heb ze niet meer gezien sinds 2010
Ooh shit helemaal vergeten! Ik ga gelijk even kijken
Eindhoven dan?
Het is beide nog niet uitverkocht (had ik ook niet verwacht, haha) maar Eindhoven denk ik inderdaad ja! De rest ook mee eens?