Ik heb mijn pakketje ook net opgehaald. De mevrouw bij het pakketpunt zei al meteen: “ het ziet eruit als een kerstcadeau!”.
En dat snapte ik meteen:
Wat heb je een super leuk gedicht geschreven. Het omschrijft mij helemaal! Had bijna het idee dat ik je echt ken HAha. Heb trouwens een vermoeden wie je bent.
En wat heb je de doos leuk aangekleed!
Ik heb ook een foto gemaakt in het donker voor het leuke effect:
Ben ook superblij met de cadeaus, love patat en dat boekje vind ik echt fantastisch!!
De plank is ook echt heel mooi en komt zeker van pas bij borrelavondjes.
Super bedankt Santa, ben echt zoo blij
Waaaah haha mijn pakket is er en ik ben ZO blij ermee! En ik weet 100% wie het is ook, R heeft nu de polaroid in d’r hand en heeft hem geclaimd. Ik zie een match
En dan de doos met mijn geliefde print
En alles mega leuk ingepakt, maar er ontbreken een paar cadeautjes want oudste dochter heeft haar cadeau’s meteen geclaimd … (en ik had dus cadeau 1 al uitgepakt omdat ik zo enthousiast was…) en de foto dus ook…
M’n stash:
Love it!! Echt heel leuk! Vanavond gelijk kaarsje aan, zo lekker!! Op de glazen staat nog een luipaard afbeelding.
Aaaah mijn cadeau is ook binnen! Ik had gevraagd om het niet te opvallend te versturen en kreeg een berichtje dat het wel in roze inpakpapier zou zitten. Nou helemaal niet erg, ik hou van roze. Mijn santa heeft mij heel goed in de gaten gehouden hier op het forum want het gedicht refereert naar een aantal van mijn laatste posts. Te grappig en een hele leuke toevoeging. Een hint heb ik denk ik niet gezien? Maar ga ik nog even beter over na denken.
De cadeaus vind ik ook geweldig! Hele leuke Harry Potter dingetjes en hele lekkere haarspulletjes van de Rituals die mijn Santa zelf niet gebruikt. Ik kan niet zo goed tegen spullen voor op mijn lichaam, maar ben hartstikke fan van haarproducten! En een super leuk spel die ik al een paar keer van een vriendin had gestolen om te spelen, maar nu dus ook zelf heb
Heel erg bedankt lieve Santa! En ik hoop dat je zelf ook leuke cadeaus zal (of al hebt) ontvangen!
Jaa leuk he! Ik ben ook heel benieuwd waar je dit scoort haha.
Ook ik heb m’n pakketje binnen. En meteen uitgepakt Ik ben er heel blij mee, bedankt Santa!
Ik vind het allemaal hele leuke cadeautjes! Fred is zo blij met z’n speeltje dat die niet meer op de foto kon, het wordt het hele huis door gesleept en geslingerd, maar ergens is hij er ook verliefd op. Daarom staat ie ook op zoveel foto’s, sprong elke keer weer terug Het lukt me niet om het filmpje hier te uploaden, dus dan maar een gifje
De thee ga ik vanavond proberen, maar klinkt heerlijk! De toekan hangt al in de kerstboom en het notitieboekje en de koekvormpjes komen heel goed van pas. Ik vind het ook heel leuk dat de lipstick een kleur is die goed bij me past, en van een merk dat ik fijn vind ook nog! Ontzettend bedankt! Ik had vandaag een beetje een baaldag, maar zit nu echt met een glimlach op m’n gezicht
Edit: oké kleinste gifje ooit dit? Ik weet niet wat ik fout doe haha
Lieve lieve santa!! Wat een onwijs mooi pakket, heel mooi ingepakt, superveel details en de cadeautjes zijn heel leuk!!!
De decoratie is heel tof, ik houd van de chocola en zoetigheid en de thee is heel lekker. En dat gedichtenboekje!! Echt zo goed gevonden!!! Ik ga nog even verder puzzelen wie je bent
Oké nu heel veel foto’s:
Oh wat een heerlijke kat!!!
Ahhh Santa zo leuk, dankjewel! Leuk dat je speciaal voor mij naar de kringloop was gegaan, echt lief. En goeie vondsten! De koffie klinkt echt superlekker (met cacao en noten ) dus ik heb heel veel zin om die te gaan drinken uit 1 van mijn nieuwe mokken. Die puzzel is ook geniaal haha. Ik ben er nu met 1 bezig maar daarna ga ik gelijk met deze beginnen, hoop dat dat nog lukt tijdens de kerstdagen, daar hoort-ie wel een beetje bij natuurlijk. Het gedicht en de puzzel naar je naam op dat mooie grote papier vond ik ook heel leuk, en volgens mij ben ik er wel uit wie je bent… Superbedankt!
Die lichtjes in de doos vond ik echt fantastisch!
(Je ziet het niet zo goed op de foto, maar dit is dus een gigantische poster)
Fijn dat je het zo leuk vond!
Ik zie de foto’s wel verschijnen!
PS: Ik begrijp nu pas wat je schreef over de heilige bonen! Ik snapte niet zo goed wat je ermee bedoelde, maar ik heb het opgezocht en ahh nu vind ik het nog veel leuker en waardevoller En, ik weet niet of dat bewust was of niet, het sluit in zekere zin ook een beetje aan bij mijn eigen leven op dit moment, dus extra bijzonder. Dankjewel!
wow wat een leuke pakketjes allemaal! Zo leuk!
Foto’s van mijn mega grote pakket!
Ik heb allemaal super leuke dingetjes gekregen die echt bij me passen. Het enneagramboek is heel interessant, het kettinkje is precies m’n stijl, de geurkaars ruikt heerlijk (naar m’n favoriete theesmaak haha, gember sinaasappel) en de mok is heel tof! Chocola is ook altijd goed, moest oppassen dat m’n vriend ‘m niet opat haha.
Oh en niet op de foto, maar er zat ook nog een heel lang en mooi gedicht bij. Echt super leuk, dankjewel Santa!!
Ik ga eens bedenken wie je kan zijn
Edit: ooh ik krijg de foto van de ingepakte pakjes niet geüpload. Ga kijken of dat via de laptop lukt, die waren namelijk ook heel mooi!!
Dat handboek! Maar hoe dan… Ik wil 'm ook sobs
Yesss ik heb m’n pakje gekregen! Met vooraf gedeelde instructies dus ik was al super benieuwd. En de postbode zei: ik heb een pakje voor banananananana, ben jij dat ? En toen moest hij heel hard lachen.
Ten eerste vond ik het uitpakken echt super leuk, dit is het gezelligste pakje dat ik ooit gekregen heb!!! Zo leuk met die lampjes en balletjes. En de cadeautjes zijn ook echt een schot in de roos. Die kaars ruikt zo fakking lekker omg. Zat gister nog te denken dat ik wilde gaan leren breien, was vergeten dat ik dat in m’n verhaaltje had gezet dus echt super leuk dat ik dat nu eindelijk kan gaan doen! Ik ga meenemen naar huis met kerst, m’n moeder wil het me vast leren. En het is allemaal precies in de kleuren die ik mooi vind. Dankjewel lieve Santa! Ik weet alleen niet wie je bent
Jaaahhh, ook mijn pakket is binnen! Hij was bij mijn buren afgeleverd (Ik denk toch dat mijn brievenbus net te klein is) en ze vonden het zo’n mooi pakketje. Ze vonden Veertje ook een hele leuke naam, hahaha!
Kijk nou, wat een mooi, chique, pakket:
Het gedicht:
Héél leuk, ik zal eens gaan speuren. Santa, ik weet niet of je het fijn vindt dat ik je visitekaartje deel dus die zal ik in de eerste instantie blurren. Laat maar weten.
Wow, wat een mooi geheel! Ik heb het echt even zo laten staan omdat het zo’n gezellig en mooi plaatje is met die lichtjes:
De cadeautjes:
Wow lieve santa, wat heb je me enorm verwend!
Je hebt een supermooi pakketje gemaakt (ook dat lint met schotse ruit is perfect!) En hele leuke persoonlijke cadeautjes uitgezocht/gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het boek, dat is nieuw voor mij, top! Hele leuke katten boekenlegger, die komt zeker van pas.
En ik kan lekker creatief aan de slag, heb er zin in!!! Ik zal het resultaat hier delen
Maar wat heb je een prachtige hanger en borduurwerk gemaakt! Ik ben er echt een beetje verlegen van, zoveel werk. Ik vind het zo leuk dat je mijn naam bij het borduurwerk hebt gezet.
Hij heeft gelijk een ereplekje in mijn boekenkast gekregen:
Jouw mooie hanger heb ik voor nu snel even aan een lijstje gehangen, daarvoor moet ik nog even een gaatje boren.
Nou, zoals denk ik wel is gebleken is je pakket enorm in de smaak gevallen! Dankjewel!
Lieve, lieve, lieve Santa!
Ik heb onwijs naar je pakket uitgekeken. Eindelijk was het vandaag zo ver! Ik heb je gedicht uiteraard als eerste gelezen. Zoiets liefs heeft nog nooit iemand voor mij geschreven. Tranen over mijn wangen en deze ga ik voor altijd bewaren, net als het hartje en de kraanvogel! Heb je die kraanvogel zelf gemaakt? Wat onwijs knap en cool!
In het gedicht stond dat ik de cadeautjes onder de boom moest zetten. Sorry Santa, maar ik kon niet langer wachten. Ik moest weten wat voor leuks je uitgezocht zou hebben!
Wat heb je onwijs veel moeite en liefde in het pakket gestopt. Je hebt mijn forum posts goed doorgelezen! Wat ben ik verwend zeg! Ik heb meerdere malen hardop “ohhhh” en “ahhhh” geroepen en gelachen om de sokken. Dat Harry Potter kleurboek… GEWELDIG!!! En het plantje is super cute net als de stickers! Is het plantje een stekje van je eigen plant?
Lieve lieve lieve Santa. Onwijs bedankt
Voor de super leuke cadeaus en je prachtige gedicht. Ik ben een hele grote bofkont!
Ik ga nog even zoeken naar hints maar dat moet goed komen. Nogmaals duizend maal bedankt!
Wat een lief gedicht!
Mijn vriend heeft inmiddels het pakketje opgehaald bij de buren en zodra ik zaterdag thuis ben ga ik het meteen uitpakken!!