En even een hit laten horen van de LP
Ook mijn pakketje is binnen en ik denk ook al te weten wie het is, maar dat zal ik nog even voor me houden, haha.
Fotospam hieronder:
Openmaken… poes wilde net zo graag weten wat erin zat als ik.
Toen kwam het volgende eruit, met een hele lieve kaart:
Vervolgens een boek dat ik gelezen moet hebben, mét quote, en een biertje:
(Wilde deze ook nog heel graag lezen, dus het kwam als geroepen!)
En een gezichtsmasker, black stories om te spelen, chocolade en een geurkaars, die echt heerlijk ruikt:
Klein detail: dit kon je onmogelijk weten, maar we hebben elk jaar precies dit soort poppetjes in de kerstboom hangen. Ze waren van mijn oma voordat ze stierf en ik heb me altijd heel verbonden met haar gevoeld, maar er zijn er steeds minder van overgebleven. Je kan je mijn verbazing wel voorstellen toen ik zag dat je mijn cadeautjes hiermee versierd had, het maakte het extra speciaal.
Het voelde ook allemaal heel persoonlijk, dat was het gedicht ook. Heel hard gelachen om de boterham met jam en pindakaas, haha. Dit is veel beter dan dat.
En er komt gewoon nog iets aan! Ik ben héél erg blij, lieve Santa, dank je wel. Voel me helemaal verwend.
Lieve Santa, dankjewel voor je prachtige pakket. De postbode heeft mijn huis kunnen vinden hoor en bracht een prachtig ingepakte doos.
Ik voel me zo verwend met alle cadeautjes, wat lief dat je zo naar mijn collage/informatie hebt gekeken, ik zie het er echt in terug
Ik ga mezelf heerlijk vertroetelen met koffie met chocola overdag, thee met een kaars en maskers in de avond en laat die kleine peuter losgaan op het spelletje (ik denk dat hij ook de douche spons inpikt, maar dan worden we beide extra schoon).
Dankjewel voor de moeite die je hier in het gestoken, heel lief!
Ik ga nog even speuren of ik kan ontdekken wie je bent, er staan blijkbaar meer FF’ers voor de klas dan ik dacht
Even een kort berichtje aan mijn Santa
Ik ben mega slecht in foto’s uploaden via mijn telefoon, dus dat ga ik morgen even via de laptop doen.
Maar ik wilde wel laten weten dat ik heeeeeel blij ben met de cadeautjes! Ben met alles echt heel blij, snap ook niet hoe je zoveel hebt kunnen kopen!
Man en ik moesten heel hard lachen om de dobbelsteen, zeker dat we die gaan gebruiken!
Foto’s volgen dus nog, maar alvast enorm bedankt!!!
Jaaaaa m’n pakketje kwam net aan en ik kon natuurlijk niet wachten!
Zo veel lieve cadeautjes en ook zelfgemaakte dingen, dit vind ik zo cool
Deze 2 hadden er zin in!
Aaaah al die pakketjes en een superlief gedicht.
Speurneus Ted had al door hoe laat het was.
Domme Harry pas toen het papier er af kwam, hier zat hij precies 1 seconde even stil, verder werd er gedanst van enthousiasme!
Ja dat is een Ronnie Flex trui en ja dat is m’n kersttrui! Ik voel me vreselijk verwend, helemaal blij met alles.
Santa’s hint was heel duidelijk dus ik weet wie het is maar dat mogen we nog niet zeggen toch?
Lieve santa,
Ik wilde dit eerst in rijm doen, maar dat zal afdoen aan hoe blij ik ben met mijn pakket! Allereerst is het echt super mooi ingepakt, en ik ben heel erg blij met de cadeaus! Aan het boek ga ik in de vakantie beginnen, ik ben al aan de eerste kleurplaat begonnen en de sokken doe ik morgen aan (en hallo!! LOVE alles wat met ruimte enzo te maken heeft <3). Het gedicht was ook 10/10, en het voelt ook allemaal heel persoonlijk, bedankt! Ik heb nog geen idee wie je zou kunnen zijn, dus ik ga zo eens even goed alle topics doorlezen :). Lieve santa, nogmaals bedankt. Ik hoop dat jij ook zo’n mooi pakket gaat krijgen.
Wat een lieve honden heb je!
Schijn bedriegt. Harry heeft vandaag nog een halve klos macrametouw afgekloven
Gaaf! Ik ben heel benieuwd waar deze Santa de black stories heeft gekocht, ik zoek de Engelse versie al even maar krijg hem niet gevonden.
Zo leuk om alle pakketjes te zien! Ik was helaas net te laat thuis om mijne in ontvangst te nemen, maar kan hem nu morgen bij een pakketpunt ophalen.
Door deze Santa heb ik net ook 2 paar sokken van dit merk besteld.
wat een leuke sokken!
Jaaaa zoveel mooie pakketjes!! Ben zo benieuwd naar die van mij morgen!
Echt he! Zitten echt heel veel leuke pakketjes tussen en iedereen is zo blij!
jeeeeej ik heb mijn pakketje ook binnen en ben er heel blij mee!
De sokken passen goed zoals je kan zien! Ben superblij met alles, de oorbellen passen goed bij wat ik verder aan piercings in m’n oren heb, heb vet veel zin om die puzel te gaan maken in de kerstvakantie en ga zo de thee proeven. De recepten vind ik ook heel erg leuk, waren voor mij inderdaad niet allemaal bekend maar klinken echt megalekker dus die ga ik zeker snel eens maken
Ik denk dat ik wel een idee heb wie mijn Santa is - heel erg bedankt, ik kan echt zien dat je er je best voor hebt gedaan, zo leuk! Maakt echt m’n dag dit!
(volgens mij heb je/of de organisatie alleen een deel van mijn straatnaam als voornaam beschouwd? Daar moest ik wel om lachen maar volledig begrijpelijk want m’n straatnaam is belachelijk lang)
Ohhhh dat pakpapier is zo mooi!!
Ik heb me echt voorgenomen veel mee te posten dit jaar zodat ik volgend jaar ook kan meedoen, want ik word al blij van het zien van al deze pakketjes!
Oh ja, leuk!
Lijkt me ook leuk. Maar aan de andere kant ook super spannend, stel iemand vind je kadotjes helemaal niet leuk