Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Dit was de eerste keer dat ik aan zoiets meedeed, en ik vond het zooo leuk en spannend! En ik ging de doos open maken en toen dacht ik: dit heeft dus iemand die ik eigenlijk niet ken, voor mij uitgezocht en mooi ingepakt en helemaal moeite voor gedaan, en ook nog een gedicht erbij gemaakt, zo bijzonder?!

De doos was best zwaar, dat maakte al heel nieuwsgierig haha (dat bleken boeken te zijn :smile:), en ik maakte hem open en het was zo veel!

En ik ben er heel blij mee! Superleuk dat je boeken uit je eigen collectie hebt uitgezocht, maakt het echt nog wat specialer en persoonlijker! Ik ken ze niet, maar ik heb wel “van de Hunger Games genoten” zoals op de kaft staat haha, dus het is wel iets voor mij denk ik. Ook leuk dat je een beetje specialere bollen wol hebt uitgezocht, ik vind vooral de meerkleurige tof! En de rest is ook fijn, ik ga er echt plezier van hebben :blush:

Dankjewel lieve Santa!!! :smiling_face_with_three_hearts::heart:

29 likes

Santa was ook heel verbaasd dat ze het heeft kunnen flikken
om een zowat nagelnieuw boek tweedehands op de kop te kunnen tikken :sweat_smile:

1 like

Ik heb mijn pakketje op kunnen halen!!

Het avontuur van het secret santa pakket

Dat was nog een heel drama, want ik moest het ophalen bij DHL punt a, met mijn ID. Alleen die kwam natuurlijk niet over met de geadresseerde (Wompie). Zonder id zou ik hem nooit meekrijgen, riep ze nog. Ook een t&t had ik niet gekregen en aangezien de halve stad zijn pakketten daar had liggen zocht ze zich rot zonder resultaat. Het forum moest geopend worden, om te laten zien wat een Wompie was en ook het fenomeen Secemret Santa uitgelegd (want waarom weet je niet wie de afzender is?) Twee man sterk en een enorme rij achter mij later droop ik 20 minuten later af met de vraag hier om de t&t.

Toevallig moest ik bij DHL punt B een ander pakketje ophalen en de eigenaresse riep, “naar hé neem aub ook dit andere pakket mee, want het is zo vol hier”. Ik snapte niet waar ze het over had, maar plots kwam daar mijn secret santa pakket tevoorschijn!! Wat een geluk zeg… zo birzar! Vond het eugenlijk al zo raar dat het op punt A afgeleverd was, want al mijn DHL pakketten worden bij punt B afgeleverd altijd.

Helaas Secret Santa, mochten de bemoedigende woorden aan de postbezorger niet baten :sweat_smile::see_no_evil:

Ok een heel lulverhaal dus nu op naar de foto’s. Het was echt een heel leuk pakket, maar hele passende cadeaus, berichtjes en heel mooi ingepakt. Helaas ging ik als een gretige gorilla alles uitpakken en heb ik het inpakpapier niet goed vastgelegd.

Foto’s

Zo’n enorm leuk kaartje en gedicht erbij! Ik ben idd altijd heel lasy minute met deadlines voor collages enzo :joy:

Ik had de strik er al af gehaald (sorry), maar alles was zo mooi ingepakt.

Ik moest ff zoeken, maar nav denk ik te weten wie je bent! Een hele goede secret santa primeur als je het mij vraagt.

En de leuke cadeautjes! Alles past zo goed: ik denk niet dat ik mijn liefde voor maskertjes hier per se heb gedeeld? De kaarsen zijn heerlijk (cookies brandt nu) en de gouden glitterversie heb ik zelf ook al eens gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:#loveit

Ik ben DOL op KvC, dus ik ga snel het dobbelspel doen. En ik heb echt een schijtdag gehad, dus mezelf getrakteerd op een bokbiertje hahaha.

Het was ook zo leuk ingepakt met de partituren! Maar Secret Santa, je begrijpt toch wel dat ik nu nog een live fragment van de notenbalk verwacht :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik bak er muzikaal helaas niets van. Dan heb jij van mij nog een foto van het pasta gerecht tegoed hahaha.

Dankjewel Secret Santa. Echt heel leuk, alles ook! :smiling_face_with_three_hearts::christmas_tree:

Ps. Ik hoop dat je zelf nog foto’s heb, want die van mij doen je pakket geen recht aan!

23 likes

Pssst, de mooie hanger hangt achterstevoren,
Met de juiste zijde voorop kan hij je vast nog beter bekoren!

1 like

Bedankt! :blush:

1 like

Leuk gesprek met mezelf dit tussen twee accounts zaait verwarring

Lieve Lemongrab,

het rijmen is voor mij even klaar, maar ik hoopte al dat je het zo zou zien en ben blij dat je het waardevol vindt :heart:

1 like

Wat fijn dat je blij bent met je pakket!
Voor de biertjes heb ik namelijk advies in moeten winnen :wink:
Jouw Santa is vooral benieuwd naar wat je van haar favoriete boek vindt!
Fijne avond en veel liefs

1 like

Hier ook eindelijk de foto van het pakketje dat ik heb mogen ontvangen!!
Mooi kerstig versierd, ik hou van zulke patroontjes, sterren, stippen etc :smiley:

Zooooo veel cadeautjes! Er kwam geen eind aan! Overal kaartjes aan, voor kind#1, voor de aanstaande tweede, voor beide, en dingen voor mij alleen. Zo lief!

Close upje

O.a kleertjes voor de oudste en de baby, boekje voor beide, ketting en stripboekje voor mij en YES een toilettas, nu zal ik niet meer uitgelachen worden in het ziekenhuis omdat ik mijn toiletspullen in een plastic tasje heb.

Om de dobbelsteen moesten mijn man en ik heel hard lachen, die gaan we gebruiken hoor!!

Heel erg bedankt Santa, je hebt er veel tijd en moeite in gestopt, het zag er heel mooi uit en alle cadeautjes zijn in de smaak gevallen!

28 likes

Ik heb inmiddels mijn pakketje bij de buren vandaan getoverd en ben heel erg blij :blush:

Foto's (ook met Kroepoek, want die was blij met de doos)

De geurkaars staat lekker te branden én ik heb er het hele huis mee doorgewandeld en spiritueel gereinigd (want rozemarijn-geur). De thee is heerlijk en de kerstster hangt inmiddels in de boom. Het verwarmende stroofwafelmasker gaat in de vakantie zeker op mijn gezicht en de bladmuziek voor de ukelele… Ja… Daar moet ik nog even voor oefenen :innocent:

Dankjewel lieve Santa, ook voor je enorm leuke gedicht, je bent duidelijk heel goed op de hoogte van wat er allemaal speelt! Ik ben er helaas nog niet achter wie jij bent…

Echt heel leuk dit, zo’n bijzonder idee dat iemand die ik eigenlijk niet echt ken dit voor mij gemaakt heeft!

31 likes

Ook ik heb mijn pakje binnengekregen. En waauw ik ben zo blij!

Het was een supermooi pakket met een mooie strik rond! Heel leuk, zelfs de postbode vond het :wink:!

De pakjes waren heel mooi ingepakt en er zat een leuke brief bij. Altijd leuk om te horen dat het bijna als voor jezelf shoppen was, maakt het des te leuker denk ik :slight_smile:

Dit waren de cadeautjes die ik gekregen heb! Een boek die overigens op mijn to read lijst staat! Twee fineliners die ik ook al gebruikt heb vroeger dus ben ik helemaal blij mij! Een lippenbalsem en maskertje altijd leuk! Washitape :heart_eyes: en een hele mooie mok. Echt alles is volledig mijn ding. Zozo blij mij! Ik kan je echt niet genoeg bedanken Santa!!! Al heb ik echt nog geen idee wie je bent… ik moet nog even nadenken over je tip! Maar voor nu ga ik genieten van een theetje uit mijn nieuwe mok en wat krielen met mijn fineliners! Dankjewel!

25 likes

Omgggg dit pakpapier is ook weer zo leuk!!!

2 likes

Ik heb eindelijk tijd om de foto’s te posten! Had het pakketje al even binnen, maar afgelopen week pas open gemaakt (wilde eigenlijk wachten tot kerst maar niet gelukt, haha).

Toen ik de doos kreeg, dacht ik echt: zit hier wel wat in? Want het woog bijna niks, haha. Maar er zat een heel leuk pakketje in, met leuk gedichtje. Ik dacht wel eerst even dat er nog meer cadeautjes bij zaten, maar vind het eigenlijk wel leuk dat ik iets heb gekregen waar ik echt wat mee kan in plaats van extra prulletjes.

Ik ben in elk geval heel blij met het cadeautje! Ga nog even mooie plantjes zoeken voor er in (weer een reden om naar het tuincentrum te gaan). En super leuk dat je de tumblr er bij hebt gemaakt met inspiratie! Dus super bedankt Santa! Ik heb ook wel een vermoeden wie je bent :wink:

26 likes

:partying_face:

wat een leuke vaasjes!!

1 like

Okeeee hier dan ook eindelijk mijn foto’s. Ik ben echt mega blij met alles, allemaal precies wat ik leuk vind.
Dat receptenboekje zoek ik al eeeeuwen, had hem thuis met sinterklaas op mijn lijstje staan maar niet gekregen dus ben ik exra blij mee :grin:.
Oh en de plantjes staan allebei mooi in de vensterbank bij de collectie.
Dankjewel Santa :heart:!

26 likes

Dit boek! <3 vond hem prachtig! Veel plezier met lezen :grimacing:

Wat leuk dat je er zo blij mee bent! Die fineliners zijn mijn persoonlijke favoriet, ook precies die diktes. Het boek is een tweedehandsje, maar ik vond het een erg goed boek! De lippenbalsem heb ik zelfgemaakt, met bijenwas van de bijtjes van mijn schoonouders… daarin zit dus een hint - maar dat moet je dan maar net weten :wink:

4 likes
fotooo

Ik kwam een uur geleden op de fiets half aangeschoten na een vrijmibo op het fantastische idee mijn pakket op te halen, gelukkig was deze niet erg groot. Na het lezen van een kaartje aan mij en een brief met aanwijzingen over de cadeaus kon ik niet wachten om alles te openen. De verpakkingen zijn nog nooit zo snel er vanaf gescheurd kan ik je vertellen. Lieve Santa, dankjewel! Over het kleien ben ik een beetje nerveus maar het idee kan ik zeker waarderen, dus wie weet komt het er deze kerstvakantie nog van. De thee ruikt trouwens erg lekker! En ik vermoed dat dat ook de hint was, maar het kan zijn dat ik me blindstaar. Dankjewel. :orange_heart:

24 likes

Moest ik even delen :upside_down_face:

45 likes