Ik heb mijn pakketje op kunnen halen!!
Het avontuur van het secret santa pakket
Dat was nog een heel drama, want ik moest het ophalen bij DHL punt a, met mijn ID. Alleen die kwam natuurlijk niet over met de geadresseerde (Wompie). Zonder id zou ik hem nooit meekrijgen, riep ze nog. Ook een t&t had ik niet gekregen en aangezien de halve stad zijn pakketten daar had liggen zocht ze zich rot zonder resultaat. Het forum moest geopend worden, om te laten zien wat een Wompie was en ook het fenomeen Secemret Santa uitgelegd (want waarom weet je niet wie de afzender is?) Twee man sterk en een enorme rij achter mij later droop ik 20 minuten later af met de vraag hier om de t&t.
Toevallig moest ik bij DHL punt B een ander pakketje ophalen en de eigenaresse riep, “naar hé neem aub ook dit andere pakket mee, want het is zo vol hier”. Ik snapte niet waar ze het over had, maar plots kwam daar mijn secret santa pakket tevoorschijn!! Wat een geluk zeg… zo birzar! Vond het eugenlijk al zo raar dat het op punt A afgeleverd was, want al mijn DHL pakketten worden bij punt B afgeleverd altijd.
Helaas Secret Santa, mochten de bemoedigende woorden aan de postbezorger niet baten
Ok een heel lulverhaal dus nu op naar de foto’s. Het was echt een heel leuk pakket, maar hele passende cadeaus, berichtjes en heel mooi ingepakt. Helaas ging ik als een gretige gorilla alles uitpakken en heb ik het inpakpapier niet goed vastgelegd.
Foto’s
Zo’n enorm leuk kaartje en gedicht erbij! Ik ben idd altijd heel lasy minute met deadlines voor collages enzo
Ik had de strik er al af gehaald (sorry), maar alles was zo mooi ingepakt.
Ik moest ff zoeken, maar nav denk ik te weten wie je bent! Een hele goede secret santa primeur als je het mij vraagt.
En de leuke cadeautjes! Alles past zo goed: ik denk niet dat ik mijn liefde voor maskertjes hier per se heb gedeeld? De kaarsen zijn heerlijk (cookies brandt nu) en de gouden glitterversie heb ik zelf ook al eens gekocht #loveit
Ik ben DOL op KvC, dus ik ga snel het dobbelspel doen. En ik heb echt een schijtdag gehad, dus mezelf getrakteerd op een bokbiertje hahaha.
Het was ook zo leuk ingepakt met de partituren! Maar Secret Santa, je begrijpt toch wel dat ik nu nog een live fragment van de notenbalk verwacht ik bak er muzikaal helaas niets van. Dan heb jij van mij nog een foto van het pasta gerecht tegoed hahaha.
Dankjewel Secret Santa. Echt heel leuk, alles ook!
Ps. Ik hoop dat je zelf nog foto’s heb, want die van mij doen je pakket geen recht aan!