Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Lieve Santa,

Na een week wachten had ik geen geduld meer over. Dus ik heb mijn pakketje vandaag open gemaakt, en wauw, ik ben zo onder de indruk! Het was echt verrassing na verrassing! In de doos zat een prachtig pakketje met een soort band erom heen waaraan ik het kon optillen. Het pakketje was zó leuk ingepakt! Ik tilde de deksel van het doosje en er hing een heel leuk huisje aan wat een mooi plekje in mijn kerstboom heeft gekregen. Toen vouwde het doosje zich vanzelf open en de binnenkant zag er prachtig uit. Het zat heel slim in elkaar. Mijn Santa moet wel heel creatief zijn en ze heeft duidelijk heel veel moeite in mijn pakketje gestoken. :heart: De cadeautjes zijn ook heel goed uitgekozen, ik ben erg blij met alles! En ik heb echt nog nooit zulke zachte sokken gevoeld, haha! Het gedichtje is ook heel lief en leuk. :blush: Ik ga nog even puzzelen met de hints want ik weet nog niet wie je bent!

Santa, ontzettend bedankt voor dit prachtige pakket!

35 likes

Jongens, niet om jullie plezier te vergallen maar letten jullie erop dat je je eigen adres of het adres van de afzender even afdekt of wegwerkt op de foto’s.

2 likes

Pakket kwam 1 dag eerder dan verwacht. Ziet er nu al leuk uit

10 likes

.
Bij alle cadeaus zat een briefje waarom santa het uitgekozen had. Vindt zo leuk en creatief ingepakt. Ben erg blij met alles. <3

24 likes

Lieve santa!
Ik moest gister plots weg!
Kon het gister dus niet meer uitpakken wat een pech.
Wat zat er ontzettend veel in deze doos.
Ik heb het idee dat je alles zorgvuldig uit koos.
Maar toen zag ik ze pas die heerlijke dikke katten!
Soms zie ik er 1 lopen op straat en dan wil ik hem meenemen maar ja dat is jatten.
De foto gaat sowieso een mooi plekje krijgen op mijn kast.
Ooit zal ik een echte dikkert in huis nemen maar dat is iets wat nu helaas niet past.
Maar wat een ontzettend mooi pakket vol pret.
Popcorn , een kleurboek boek , thee , chocolade een kookboek en een kaarsen set.
Echt ongelofelijk bedankt voor deze zaken.
Hopelijk gaat jouw santa je net zo blij maken!

Liefs

24 likes

Ik heb mijn pakje ook ontvangen! ZO leuk! Sowieso het hele idee dat iemand zich heeft verdiept in je interesses en dan een pakketje voor je samenstelt vind ik echt geweldig. En dan ook nog zo geslaagd :grimacing:

De postbezorgers hadden even moeite met welke kant nou boven moest dus ik heb wat ehbo op het plantje toegepast, hopelijk gaat ie het redden, maar het potje is in ieder geval geweldig! De thee ga ik zo proberen terwijl ik het boek lees, de sloffen heb ik al aan, en mijn ene kat heeft het speeltje al gepakt en ze gaan samen los op dat ding. Mijn vriend heeft het snoep ingepikt, dat is dan wel jammer. Maar daar kan Santa niks aan doen.

Toffe hints ook! Ik dacht als ik er niet uit kom, rij ik naar je woonplaats en ga daar aan iedereen vragen waar ik veenmollen kan vinden tot ik iemand tref die gaat lachen, maar uiteindelijk vond ik de verlossende hint en denk ik dat ik weet wie je bent :wink:

Samenvatting

31 likes

Mijn pakket is net aangekomen!
En wat ben ik verwend! Want heeft mijn santa goed haar best gedaan :smiley::smile:!
Het zag er al vanaf het begin leuk uit:

Vervolgens zit de doos vol met cadeautjes:

Een hele lieve uitgebreide kaart, echt heeel leuk! Santa heeft flink wat speurwerk gedaan :blush::

En alle cadeautjes hadden individuele briefjes, echt te leuk :heart_eyes::

En dan de cadeautjes, wat past het goed bij mij! Santa heeft echt goed haar best gedaan echt top, zo blij met alles :hugs:

Ik weet dat we nog niet mogen raden maar ik heb serieus geen idee wie mijn santa is haha (of heb ik een hint gemist?) :joy:

Maar lieve santa onwijs bedankt voor je mooie en super passende pakket, ben er echt onwijs blij mee! Dankjewel :star_struck:!

26 likes

Oh oh oh en de dvd met haardvuur vind ik echt Hi-la-risch :joy: :fire:

3 likes

Nu ben ik wel benieuwd naar de cd (kerstmuziek?)! Wat een leuk idee!

1 like

Jaaa! Heb hem gelijk aangezet in mijn auto, echt een hele leuke toevoeging :blush:!

2 likes

De postbode belde net aan!

Meneer zat meteen rechtop. Wie is er nou nieuwsgieriger?

Zo netjes ingepakt!

Een aliën! Ik hou zo van aliëns :smiling_face_with_three_hearts:

Het gedichtje. Zo leuk :blush:

De kadootjes! Alles is echt mijn smaak. De handcrème is natuurlijk goed uitgezocht, net als de thee en kaars. De accessoires vind ik zo schattig. Is de hoofdband zelfgemaakt? :hushed: De koekjes ga ik zeker maken. Misschien kan mijn Santa het recept binnenkort sturen? Voor de sprinkles ga ik nog iets leuks verzinnen!

Dank je wel :blush:

28 likes

image

(Ik moest glimlachen door de alien tekening, ik hou ook van ze haha)

Wat lief dat je Santa zelf iets gehaakt heeft!

9 likes

Lieve Vaiana,

Wat suf van Santa dat ze het recept is vergeten!
Hopelijk heeft het je niet te erg doen zweten.
Ik zet het recept hieronder neer,
Dan kan je er gauw mee in de weer.
En inderdaad is de hoofdband
Van Santa’s eigen hand.
Bij het raden van de namen zal ik vast van je horen,
Voor nu ben ik blij dat het pakket je kon bekoren.

Liefs,
Santa

Het recept voor de koekjes

Verwarm de oven voor op 175 graden. Klop 115 gram boter op kamertemperatuur, 1 ei en eventueel een theelepel vanille-extract tot een romig mengsel. Voeg de inhoud van de pot toe en kneed tot een samenhangend deeg. Verdeel het deeg in (een beetje platgedrukte) balletjes op een bakplaat met bakpapier en bak 8-10 minuten, of tot de randjes bruin worden. Volgens het recept haal je hier 18 koekjes uit, maar ik maak ook graag wat grotere (iets langer in de oven), dan blijven ze nog een beetje chewy van binnen.

3 likes

Oooh ik heb de hint gevonden! :bulb:

Ahh Santa wat een heerlijk pakketje! Echt heel erg leuk. Schot in de roos, dankjewel! De chocolade is al op, sorry not sorry. Heel blij met alles! Vrijdag ben ik vrij en mn kleintje op de opvang dus goede timing. Ik weet zeker dat zij blij wordt van weer een nieuw voorleesboek! Dankjewel nogmaals :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb alleen geen hint gevonden, klopt dat?

23 likes

Hoi @Ohappyday,

Fijn dat mijn pakketje je bevalt
Dat was natuurlijk wel mijn streven
Maar wat stom dat Santa heeft verknald
Een goede hint mee te geven

De kaart is wel een kleine hint
Hopelijk helpt dat je een beetje op weg
Deze Santa verwacht namelijk ook een kind
En is daardoor nog een beetje van de leg

1 like

Dank! Ga ik eens neuzen haha

1 like

Ben echt héél blij met mijn cadeautjes! De appel is voor mijn verzorgpaard, die mag ze morgen meteen opsmikkelen. De kaars vind ik ook héél lekker ruiken!
Ga nog even puzzelen om te ontdekken wie mijn Santa is. Heb wel al een verdachte :male_detective:t3:‍♀

28 likes

@Taksi Aaaah wat fijn, leuk dat je er zo blij mee bent! Vond het heel spannend! En fijn dat je nog CD’s kan afspelen in de auto :grin:

2 likes

Yes! Mijn prachtige pakket!
Wat een feest om uit te pakken. Zo mooi! :heart_eyes:

En dan de cadeautjes, superleuk! Die plaat, haha geweldig. Het schalt hier uit de speaker.

Santa je hebt erg leuke dingen gevonden. De thee vind ik wel spannend maar alles past hier mooi thuis.
Lekker lezen (nee heb ik nog niet :smile:) met thee en een kaarsje met een fijne geur.
Het was zoveel! (Heerlijk die kringlopen!!)

Jouw hint moet ik nog even over nadenken maar wat een schetig tegeltje! Iets wat ik zelf zo mee zou nemen.

Dank je dank je wel!

28 likes