Ik ga mijne ook vandaag of morgen openmaken. Kan niet langer wachten, wordt helemaal enthousiast van de foto’s hier
Omg ik wil het handschrift van jouw Santa!
Ooh wat een leuk pakketje en wat een leuk tekening, daar zou ik echt blij mee zijn!
Lieve Santa,
Ik heb net je pakketje uitgepakt, wat een goede start van mijn weekend!
Ik had een aantal heftige weken op werk en je cadeautjes hebben zeker een lach op m’n gezicht getoverd, zoals je hoopte, het kwam dus precies op tijd! Ik riep zelfs een aantal keer hardop Yesssss als ik iets uitpakte haha
Het plantje past perfect in mijn interieur net als de het blikje. Ben ook heel benieuwd naar het boek De rest vind ik ook superleuk, megabedankt!
Ik heb nog geen idee wie je bent, maar daar ga ik even op puzzelen haha
Lieve Santa, mijn (enorme!) pakket is er! En hij matcht al zo goed met de kerstboom haha. Ik wilde het eigenlijk met kerst pas openmaken maar ik denk dat ik het vnvnd samen met mn vriend ga doen, onder genot van kerstkransjes en thee. Zin in!
@Alpacamybags de kerstballen en sterren van Secret Santa vorig jaar hangen weer in mn boom te shinen hoor!
Ah dit maakt mij blij
Lieve Santa,
Op de dag waarvan je wist dat die zou komen,
heb ik van de pakketbezorger het langverwachte pakketje in ontvangst genomen.
Andere mensen vonden een in cadeaupapier verpakte doos maar raar,
Ik kreeg nog net niet de vraag te horen: “Heeft die Helvegen niet een geheime minnaar?”
Maar Santa, eigenlijk heb jij toch een oogje op mij,
want met deze cadeautjes maak je me heel blij!
Lekkere chocolade van Tony, mooi serviesgoed en leuke onderzetters,
dit is toch veel leuker om te krijgen dan je naam in chocoladeletters?
En daarnaast was alles mooi ingepakt en voorzien van een gedicht,
waardoor de reis met de postbezorger geen schade had aangericht.
Hoogstens wat jaloerse blikken,
dat het pakket niet voor hun was was vast even slikken.
Nou Santa het gaat je goed!
Hopelijk tover je volgend jaar voor anderen
Ook weer iets moois uit je hoed.
Maar voor nu tot dan!
XXX een Kerststan.
Sorry voor de nekpijn.
Spoiler wat er in de pakjes zit
Wauw echt hele mooie onderzetters en mokken/kommen!
Ja, ik ga hier vele jaren plezier aan beleven.
Lieve Santa.
Wat ben ik ontzettend blij met zo’n leuke, creatieve Santa.
Vanmorgen kwam ik, in het centrum, PostNL tegen en ben naar ze toe gegaan met de vraag of ik mijn pakketje gelijk kon meenemen. Ik zei mijn naam en ze wisten precies welk pakketje het was. Zo ontzettend leuk!
Ik had mijn vriend beloofd om het samen met hem uit te pakken. Alleen hij zou vanavond niet thuis zijn… en het pakketje stond daar maar… dus ik ben gezwicht.
Nu ga ik goed zoeken wie mijn Santa is. Ik heb namelijk écht geen idee. Maar aan de hint zal ik zeker wat hebben.
Ik ben zó ontzettend blij met het gedicht en de cadeautjes. Dit is precies wat ik zelf ook uitgekozen zou hebben. Inmiddels weet ik hoe lastig het is om cadeautjes te zoeken voor iemand die je niet kent dus mijn Santa heeft het echt geweldig gedaan! En echt heel erg mooi ingepakt. De persoonlijke briefjes aan de cadeautjes met uitleg waren ook zo leuk!
Dankjewel lieve Santa!
Aaah lieve Santa, onwijs bedankt voor mijn leuke en heel goed gevulde pakket!!! Zo ontzettend lief en leuk, dankjewel! Zo leuk hoe iemand die je niet kent duidelijk moeite heeft gedaan om dingen te zoeken waar ik blij van word, en dat is echt gelukt! Ik heb iets gekregen voor mijn aanstaande baby, mijn kat, om te chillen, om te eten, om te bakken en een supertoffe geurkaars. Echt allemaal een schot in de roos, dus dankjewel! Aan elk cadeautje zat ook een leuk kaartje, alles had ook zo’n betrekking op mij, onwijs tof gedaan!
Een fotoverslag:
let vooral op die ENORME candy cane haha die is geweldig. Ik ga zo in mn chillpakje op de bank liggen, met mn kaars aan en een tevreden kat naast me. De babykleertjes zijn echt ook superleuk. Mijn santa heeft heel lief in verschillende maten wat gekocht dus ik kan weer even vooruit.
Nogmaals dank lieve Santa. Je hebt duidelijk je best gedaan en ik ben er echt onwijs blij mee, zo leuk om dit pakket te mogen ontvangen
ps mijn santa was door alle inpak stress de hint vergeten (herkenbaar haha) dus op de doos zat een kaartje met de hint! Ik ga even op onderzoek uit, groet de criminoloog
Ik heb mijn pakketje vanmiddag ook opgehaald maar ik moest weg en stap net pas binnen. Moest zo lang wachten haha maar het was het waard!
Wat heb ik een leuke dingen gekregen! Ben heel blij met het kandelaartje, het voetenbadje, de spelletjes en de poezen zijn blij met hun nieuwe speeltje. Bedankt!
Je Santa vindt het misschien nog wel spannender dan jij,
Hopelijk maakt de inhoud je ook erg blij!
Oke, ik wilde wachten met openmaken maar ik weet niet waarom dus tadaaaaaa:
De thee is echt WAUW. Ik heb serieus nog nooit zulke lekkere thee gedronken en als dit zakje op is, ga ik m zelf kopen. Ik weet niet zeker of ik goed begrijp dat het groene dingetje een theepotwarmer is:p Zoiets had ik nog niet en komt goed uit, want ik ben een fervent theedrinker! Dan had mijn santa nog iets uit haar eigen huis gegeven, namelijk dat houten beeldje! Het staat gelijk op m’n plank en past qua kleur perfect met mijn gele muur!!!
IK BEN ECHT SUPERBLIJ MET ALLES! Dankjewel Santa
Die thee klinkt echt hemels, is ie heel zoet van smaak, of juist wat zachter? Ben echt dol op witte thee namelijk, en deze klinkt heel lekker.
Zoetig! Qua smaakt heeft ie iets weg van karamel maar niet op een overheersende vervelende manier. Ik ken de helft van de ingrediënten niet, maar hij ruikt wel heel sterk (superlekker vind ik zelf), maar ik kan de geur en de smaak niet heel goed plaatsen omdat ik nog nooit iets gedronken heb wat erop lijkt
Heb hem opengemaakt en er zitten zulke leuke dingen in! Vooral het kaarsje en de zaadjes echt en de rest ook!
Dankjewel lieve santa!!!
Lieve Santa,
Súper bedankt voor je pakje! Ik ben oprecht met alles blij. Heb een hele fotoverzamelingen gemaakt haha! En ik weet denk ik ook wel wie je bent. De hint was heel duidelijk (en vond ik echt top haha).
Het recept voor bierbrood ga ik voor de borrel met kerst maken!
Dankje dankje dankje!
Lieve Santa,
Zo’n fijn pakket, dankjedankjewel! Zo veel spullen ook, en allemaal dingen waar ik echt blij van word Twee van de boeken stonden zelfs nog op mijn lijstje om binnenkort aan te schaffen, echt zo goed gevonden! Alle verzorgingsspulletjes ben ik ook superblij mee (was ook nog op zoek naar een sulfaatvrije shampoobar dus dit is perfect), en de thee ga ik zo gelijk proeven. De sokken vind ik ook heel tof en de sloffen ook, superfijn voor op de koude badkamervloer 's ochtends. En zo’n lang en leuk gedicht ook, ben echt heel blij met alles En ik had je inderdaad niet herkend, maar weet het inmiddels wel al denk ik