Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Nu staan wij quitte :smirk:

@Panthera dit lijstje hielp mij

1 like

@Panthera Ik zie mijn naam inderdaad nog op het lijstje staan. Santa is altijd bang dat ze te makkelijke hints bedenkt en maakt het daarom juist onnodig moeilijk. Santa’s naam en avatar komen uit een film die ze jaarlijks kijkt, en ook de verwijzing naar hulst en een kaneelstokje hadden daarmee van doen. Echter, ze heeft de naam niet helemaal goed overgenomen, wat het allemaal nog ietsje onduidelijker zou kunnen maken. En Santa weet natuurlijk niet of deze film bij jou ook favoriet is. Helpen deze hints nog iets, of zegt het nog steeds niets?

2 likes

Zelfs met nog maar 3 namen over heb ik géén idee, wat stom, sorry :frown:.
Het kan dus nog zijn @Anna88, @GrumpyHarry of @Taksi.

Als je hierboven leest kunnen het er nog maar twee zijn. Wat was je hint?

No offense to all maar ik voel me vergeten in bovenstaand rijtje, hoezo ben ik er ineens uitgegooid? :sob:

Ohhhhhh, zo, ik ben een beetje traag van begrip deze kerst. Heel erg bedankt @GrumpyHarry! Ik ben hartstikke blij met alle cadeautjes :heart: Ze zijn allemaal al in gebruik.

2 likes

Jaaaaa it was me! Zo leuk om te horen dat je er blij mee bent! Ik vond het erg leuk om voor je te shoppen. :heart:

1 like

@Santa zit in jouw naam een ‘T’? :thinking:

Volgens onze informatie zijn @Anna88 @Twijfelaar, @Taksi @Opheliac en @Girlpower nog niet ontmaskerd als Santa (correct us if we are wrong!!)

Verder hopen we de foto’s van het pakketje voor @instantramen nog te kunnen bewonderen.

1 like

De borsten mok is gemaakt! Was nog best moeilijk en er is al een tepel gesneuveld haha. Maar het is af! Thanks @Roguee

25 likes

Heel graag gedaan, leuk om te horen :smiling_face_with_three_hearts:

En ik kom er dus echt niet achter, wat slecht, want er zijn dus blijkbaar maar 4 mensen over…

Ik dacht ineens @Nescio, i.v.m de koffie (dat duurde al lang want ik drink geen koffie) maar die kan het dus niet zijn.

@Taksi kan het denk ik ook niet zijn, want dan zou koffie heel erg onlogisch zijn

Het is dus of @Anna88 of @Twijfelaar of @Girlpower

What’s wrong with me…

2 likes

Ik zou gokken dat het kan helpen om naar de profielfoto’s te kijken?

3 likes

Haha dankje!!! Het is @Anna88 ! Bedankt nogmaals, heel leuk dat je al die moeite hebt genomen :smiley:

4 likes

Haha graag gedaan!

2 likes

Jaaa wat leuk!! Goed gelukt! Jammer vd tepel haha.

1 like

sssss

20 likes

hahaha♥️

Hahaha het lijkt even alsof die tepel gecensureerd is

1 like

@instantramen Je zei dat je dinsdag thuis zou zijn, daarom is het pakketje (pas) maandag op de post gegaan. Er zit namelijk het een en ander in wat niet zonder jouw aandacht kan, dus wil je snel gaan kijken voordat het écht te laat is? :cry:

1 like