Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Hahaha snap niet wat er mis ging, halp!

Ik hoop dat je de shirtjes leuk vond voor je kinderen. Ik vond het vrij lastig dus heb het maar wat groter gekocht haha.

Fijn dat je de dobbelsteen leuk vond! Ik had tijdens mijn zwangerschap ook eentje gekregen en vond het toen ook heel grappig :joy:

Haha heel slim! Het was mijn eerste Secret Santa. En was echt heel leuk! Mede dankzij joušŸ˜„

1 like

Shirtjes vond ik zeker leuk!! En groter is altijd goed

1 like

De koffie is klaar!

2 likes

Jaa dat klopt!

Was heel leuk om jouw santa te mogen zijn, ben heel blij dat je zo blij bent met de cadeautjes. Mijn hint in de brief verwees er dus naar dat ik eigenlijk ā€˜een Hollandseā€™ ben :wink: Oh en de lippenbalsem heb ik zelfgemaakt!

Ik heb het afgelopen dagen druk gehad met kerst vieren dus heb nog niet echt kunnen raden, maar ik geloof dat er niet veel meer opties over zijn he? :wink:

& @Jeminae Dankjulliewel voor alle tijd en moeite die jullie hierin hebben gestoken :heart:

3 likes

Ik heb nog geen antwoord van mijn Santa; @notmycircus ben jij mijn Santa?

En dank jullie ook!!!

En iedereen, zo lief hoe iedereen was en is. Iedereen heeft zo zijn best gedaan. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Jullie onwijs bedankt en iedereen die mee gedaan heeft!

Het was voor mij de eerste keer en ik vond het reuze spannend om mee te doen. Nergens voor nodig, want iedereen is zo lief voor elkaar!
Erg bijzonder dat je cadeautjes koopt voor iemand die je (waarschijnlijk) niet kent.
Ik vond het leuk dat mijn lootje een hele andere smaak heeft dan wat ik heb, en dat de persoon die mij getrokken heeft ook weer een hele andere smaak dan mij heeft. Zo geeft het wat meer uitdaging vind ik!

Nogmaals bedankt. Ik vond het erg geslaagd! :star_struck::heart:

9 likes

jaaaaaaaaaa klopt! Sorry ik heb echt geen tijd om goed online geweest te zijn haha, maar klopt helemaal.

1 like

@jeminae ben jij mijn santa!?

2 likes

Yesssss it was me!

1 like

Ahh, super leuk! Heel erg bedankt! Ik heb vandaag de glaasjes opgehangen en er plantjes in gedaan en het staat super leuk! En ook heel leuk dat je speciaal een tumblr hebt aangemaakt voor inspiratie, haha <3

Ik vindt het lastig. Mijn hint was dat mijn santa een lange nek heeft, Dat kunnen meerdere zijn volgens mij.

Heb al even gepuzzeld wie er nog over zijn:
@Anna88
@Kryptonite
@Melman
@GrumpyHarry
@Taksi

Dan gok ik op: @Melman. Omdat jou pf een giraffe heeft. en die heeft een lange nek. klopt dat?

1 like

@Kryptonite !? Was jij het

1 like

Ding ding ding ding! Je gaat door naar de volgende ronde! :muscle:t2:

1 like

Yay! Dankjewel voor je leuke cadeaus en het prachtige pakketje! :kissing_closed_eyes:

1 like

Yes! Ik was het :slight_smile:

1 like

Lieve Santa,

Ik heb mā€™n kaart en je hint nog goed bekeken, maar ik kom er gewoon echt niet uit. Vind het zo stom van me! Want ik wil je graag persoonlijk bedanken voor je superleuke pakketje :heart_eyes: