Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Hey SantašŸ’• Door omstandigheden kon ik even niet in die stad zijn, maar ik ga er voor het pakketje morgen snel heen! Zodat de inhoud alle zorg kan krijgen die het nodig heeft!

Oke, Nogmaals bedankt voor je pakketje. Ben er erg blij mee!

Potje staat al mooi in mijn kastje moet nog even een plantje vinden. Heb al mooie bak gevonden voor je plantjes. Helaas is die nog een beetje te hoog, Ben benieuwd naar het spelletje kende het niet. Chips/Chocolade is al op! :slight_smile:

Was de eerste x dat ik mee deed, en vond super leuk om dit te doen.

2 likes

Fijn dat je er blij mee bent :blush:. Was voor mij ook de eerste keer dat ik mee deed. Naar het spelletje ben ik ook benieuwd want ik ken 'm ook niet maar hij werd me aangeraden door de verkoper in de winkel, haha.

1 like

@Secret_Santa Ik ben NU bij mā€™n pakketje :heart_eyes: Dus mā€™n volgende bericht hier komt er snel aan

7 likes

Here we go, hekkensluiter van dit jaaršŸ„³

Ik kwam thuis en deze grote doos stond voor mā€™n deur te wachten.

En ik moest als eerst deze doos, genummerd #1, openen. Stekjes!!! Volgens mij was mijn Santa bang dat ze het niet zouden halen, maar ze zien er nog super gezond uit en ga er goed voor zorgen :two_hearts:

Zo leuk dit ook!! (wie was hier de OG inspiratie voor?)

En alles bij elkaar :smiley: Kaars ruikt heerlijk, puzzel vind ik leuk, de kaartjes heb ik al een plek gegeven, de thee komt altijd goed van pas, en het potje (voor de stekjes uiteraard) is precies mijn smaak en past perfect in mā€™n interieur zelfs!

Complimenten voor je dicht/rijmkunst ook, jij overstijgt Micks Rijmwoordenboek ā„¢ duidelijk!
Ben er superblij meeā€‹:star_struck::star_struck: En ik ga je proberen op de hoogte te houden van de stekjes haha.

Na wat ge-sherlock denk ik vrij zeker te weten (en twijfel ik dus nietā€¦), dat @Twijfelaar mijn Santa is, en niet te vergeten de hulp van je rendieren natuurlijk.

SAVE_20191229_210336

25 likes

Ik kan niet geloven dat ze nog leven. Maandag op de post en tot vandaag zonder water: bizar! De OG is trouwens @360. :orange_heart:

Dille heeft weer nieuwe kaartjes trouwens, zag ik vandaag. :blush:

Edit: Ik zie de stekjes wel verschijnen in het plantentopic zodra ze groot en sterk zijn. :star_struck:

6 likes

wat een leuk pakket zo met die stekjes!

3 likes

@opheliac was jij mijn Santa? :scream:

Jaaaaaaaaa

OkƩ dan ga ik gokken dat @Taksi mijn Santa was :scream:?

Hahaah klopt! Denk aan taksi-taxi :joy:

Hahaha. Ik las dit en zei hardop OOOOOOH ZO!
Bij deze dan nog persoonlijk: heeeeel erg bedankt :blush:. Vind alles wat je hebt uitgezocht super leuk, ben al druk aan het invullen in het receptenboekje en de stekjes staan druk te wortelen. Dankjewel voor alle moeite :blush:.

3 likes

Ohhh jongens ik ben helemaal vergeten te raden. Maar er zijn nog maar twee opties geloof ik? @Girlpower dan mĆ³et jij wel mijn Santa zijn toch? :smile:

1 like

Nog heeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de superleuke spullen. :heart: :heart: :heart:

Graag gedaan! :heart_eyes:

1 like

@Jeminae jullie ook bedankt!!! :heart::heart:

4 likes

Jaaa bedankt, was een mooie editie!

1 like

Klopt helemaal! :blush:

Hahaha het was niet zo moeilijk meer! Maar heeel erg bedankt voor je leuke pakketje. De kandelaar heeft een prominente plek gekregen op mijn TV-meubel, past echt supergoed in mijn interieur. En ik heb al een lekker voetenbadje genomen. :relaxed:

2 likes

Fijn dat je er blij mee bent!