Dat merk van de thee heeft eigen winkels! Zit niet in jouw woonplaats zie ik, maar je kan wel ook online kopen.
Ik vond het ook heel leuk om je pakketje te maken, ik vond smaak aanvoelen nog wel spannend, maar je collage + tekstje hielpen erg bij het zoeken! Zo fijn dat je het leuk vond!
Ohhhh Santa ik kom er echt niet uit…
Mag ik nog een hint? Ik wil je zo graag persoonlijk bedanken!
Mag ik ook nog een hint Santa?
Echt nogmaals bedankt voor de ontzettend leuke en passende cadeautjes en het mooie pakket!
Ik vond elk cadeautje echt een feestje om uit te pakken en het past ook echt heel goed bij mij
En zo leuk om te zien hoeveel moeite je in het gedicht hebt gestopt! Thanks!!
Jaaa ik ook. Ben heel blij met de cadeautjes. Helaas heeft mijn vriend alleen de biertjes opgedronken
Het spijt santa dat ze het blijkbaar te moeilijk heeft gemaakt, dus ik help je nog wat op weg. Bekijk in het gedicht goed de 8e regel van het 2e couplet. Ook moet je weten dat het wat mij betreft altijd tijd is voor avontuur. Ik hoop dat je eruitkomt, want mijn identiteit niet raden is wat mij betreft unacceptable en dan krijg je als straf 1 million years dungeon!
Wahhh Santa wat een goede hints!
Dan kan het niet anders dan dat jij mijn Santa bent @Lemongrab!
Of ik zit er weer helemaal naast
Jaaaaa
Lieve @Bourbon ,
Eerste Kerstdag is al geweest
Hopelijk heb je genoten van dit feest
Mijn identiteit is nog een gok
Daarom een foto van The Rock
Deze heerlijke man is geliefd bij het publiek
Maar zelf ben ik gek op zijn muziek
Op YouTube zie je hem zingen
En zelf sta ik dan te swingen
Ik ga er weer vandoor
Geen dank hoor!
YESSSSS! Geniaal!
Onwijs bedankt voor alle lieve, mooie en gave cadeaus! Ik ben er super blij mee. Je gedicht is super mooi en heeft bij meerdere mensen voor tranen gezorgd.
Je bent lief
Hahahahaahahahahahaahahaahahahah bedankt denk ik
Ja heerlijk! Bokbier is mijn favo en ben sowieso fervent speciaalbierliefhebber, dus helemaal perfect. Nu heeft mijn vriend er iig van genoten hahaha,
Jaaa leuk! En fijn want ik vond het best moeilijk omdat we een heel andere smaak hebben. Heb echt als een stalker al je forumposts door zitten lezen en je posts gebookmarked en een heel document gemaakt over je hahah. Maar ik vond het wel heel leuk om te doen en om dan juist voor heel iemand anders te bedenken wat diegene leuk zou vinden. Fijn ook dat je het gedicht mooi vond, ik hoopte dat het niet too much zou zijn van een vreemde. Fijne kerst nog
Jaaa!
Jeeeejj!! Super bedankt!! Heb volgende week wat meer vrije tijd dus dan kan ik lekker kleuren!
Karbonkel ziet eruit als een vreemde vogel toch hahaha
Jaaa!
Dankjewel voor de superleuke cadeautjes!
Ik vind het shirtje voor mijn dochter echt geweldig! Ze past er nog niet in. Maar met een maandje gaat die vaak aan!
De thee wordt veel gedronken in de sneeuwpop beker en de chocolaatjes waar binnen een uur na opening op haha!
De kaartjes zijn ook erg lekker! Staat er nu eentje te branden.
Dankjewel!!
Aaah zo leuk Ik dacht al, laat ik de shirt maar op de groei kopen hahaha