Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Ik weet niet of je überhaupt mee doet, maar ben jij mijn Santa @Enthusiasm??

Ik heb de doos nog steeds in de kamer staan en elke keer als ik er langs loop wordt ik er blij van. En de tekening vind ik zo lief en pronkt in mijn kamer

1 like

Ik denk aan @Dancingqueen?

1 like

[x] Lady-bird
[ ] Jeminae
[x] instantramen
[x] Ohappyday
[x] SpeedOfSound
[x] Robin_Sparkles
[x] Andreya
[ ] Kryptonite
[ ] Anna88
[x] 360
[x] Bertie
[x] Helvegen
[ ] Panthera
[x] Lentex
[ ] Zaadjes
[ ] agirl
[ ] Melman
[ ] Vaiana
[ ] GrumpyHarry
[x] Twijfelaar
[x] Dazed
[ ] Nienkedeelt
[x] Banananananananana
[ ] Notmycircus
[x] Unquestionable
[x] seveneleven
[x] Bourbon
[ ] Taksi
[x] Opheliac
[x] Kroepoek
[x] Ontherun
[x] Maestoso
[x] Madam Mikmak
[x] Marsepein
[x] Chili
[x] Desalnietteplus
[x] Chuckie
[x] Evenveel
[ ] Meka
[x] kringel
[x] EleanorRigby
[x] Dancingqueen
[x] traveljunkie
[x] Roguee
[x] vuilnisglitter
[ ] Lemongrab
[x] Dikkekip
[x] Veertje
[x] Quinoa
[x] wompie
[x] Hufflepunk

Ik voel me zelf op een bepaalde manier ondankbaar dat ik het niet weet of zo? Maar het raden lukt me echt niet. Een bepaalde stad en een vreemde vogel sprongen er bij mij uit als ‘hints’. Maar als ik kijk naar de overgebleven usernames dan valt het kwartje verder echt niet.
Santa, ik ben echt dankbaar voor je pakketje en het spijt me dat het niet lukt je te raden. :pray:t4:

Edit: Als mijn geheugen me niet in de steek laat komt @Taksi uit de gehintte stad, alleen die vreemde vogel kan ik dan niet plaatsen.

Klopt! Ik was het :smile:

1 like

giphy%20(10)
Iemand heeft z’n huiswerk gedaan

1 like

Ik heb zelfs gegoogeld of Vaiana nog een speciale betekenis had :face_with_monocle:

1 like

Joh dat vergeet ik steeds :sweat_smile: Zo ver ga ik niet

1 like

@Panthera je naam doet niet denken aan een vreemde vogel, maar je plaatje wel. Al geeft de foto van @zaadjes me ook een vreemde indruk. Ik ga jullie verder uitpluizen (pun intended). :face_with_monocle:

Edit: @panthera je bent ontmaskerd! Eindelijk. In het collagetopic kon ik aan de hand van je verhaal ontdekken dat jij mijn Santa bent. Ik kwam ook dit tegen, dit verklaart waarom ik klei van je kreeg. :stuck_out_tongue_winking_eye:

+1 voor jou, ik was die hele opmerking vergeten :joy::clap:t4:

12 likes

hahahsha 11/10 detective skills

1 like

1 like

Ik wil ook graag (nog) een hint!!! :raising_hand_woman:t2::raising_hand_woman:t2:

Hahaha jeeeee! Hoop dat je er blij mee bent!

Ik heb geen idee wie mijn Santa is! Heb denk ik over de hint heen gekeken :slightly_frowning_face: Kan je me een zetje in de goede richting geven?

1 like

Jaaa leuk, nogmaals bedankt! :grin:

Ik heb vandaag deze aan:

3 likes

U vraagt en wij draaien! De hint in het gedicht kan ik me zo niet meer precies voor de geest halen, maar had iets van doen met mijn gemoedstoestand. Een beetje extra hulst of een kaneelstokje had je wellicht nog beter kunnen helpen…

1 like

ik las dit zonder je naam te lezen en wilde je al bijna zelf taggen haha

9 likes

Ja, erg! Schriftje is al in gebruik, chocolade is op (oeps), enkel over het kleien ben ik een beetje onzeker maar ik ga me er wel aan wagen :blush:

1 like

Ooh niet rot voelen hoor! Het is (volgens de site waar ik het plaatje vandaan heb, ik hoop dat het klopt, ik zou het zelf ook niet meteen herkend hebben :no_mouth:) een bepaald soort muisje, met een gelijknamig nootje.
En voor de 2e hint met de coördinaten, hier een digitale atlas met de juiste plek!

Hmmmm, ik ga er m’n hoofd nog eens over breken!

Jaaaa :smile:

1 like