Jaaa inderdaad @tuula ben jij mijn Santa? Ik zag op instagram hetzelfde cadeaupapier voorbij komenā¦ toen pas viel mijn frank!
jaaa yes, kan ik je eindelijk persoonlijk bedanken!! Nogmaals bedankt voor het te gekke pakket! Helemaal mij en je hebt echt overal aan gedacht. Dus dank!
haha ja we genieten samen vh pakket! en die candy cane is geweldig haha!
Ja, dat klopt!
Ik ben blij dat het pakketje in de smaak valt, en hoop dat je er veel plezier van hebt!
@anon42392789 Ben jij mijn Santa?
@Hufflepunk yess dat klopt! Heb je laatste cadeautje vandaag op de post gedaan en het zou de 31e moeten komen. @Roguee was jij mijn santa?
Aaaah echt super leuk. Ik ben zo blij met alles!!
Ja, ik ben je Santa.
Jaa!
Jaa!
Yes! Dankjewel, het was allemaal zo leuk, lief en persoonlijk! Ben er echt blij mee! Heb mijn zus de kaart laten lezen en ze vond m ook fantastisch haha. Fijne kerst!
Ik heb echt geen idee. Ik wacht nog even met radenš
Ik zie dat je de hint hebt gevonden, dus je zit in de goede richting!
jaa zo leuk je reactie te lezen! werd er helemaal blij van. Jij ook een fijne kerst met je familie in NL!!
Ahhh, kan niet wachten! Ik ben zo benieuwd. Dank je voor alles, het paste allemaal perfect bij me. Ben er echt superblij mee
Jaaaa ik ben het
Ooh was mijn hint verwarrend? Ik vind dat zoo moeilijk. I love memes, maar ben in het meme topic vooral aanwezig als lurker en heb er nooit gepost.
@Maestoso ben jij mijn santa?
Haha jaaaaa!
@Banananana was denk ik die van mij! Toch?
(Heb even mijn forum-stop onderbroken voor het raden van de Secret Santa)