Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Jaaa ik ben jouw santa!!
Zo blij te zien dat alles heel was aangekomen

1 like

Ik vond het echt lastig en een uitdaging om je pakketje te maken. Dat maakte het zo leuk! Ik had zelf echt helemaal naar mn zin met het knutselen van #teamfriet haha

2 likes

Is het dan toch @wompie?

1 like

Jaaa, je hebt het echt super leuk gedaan, heel creatief! :smiling_face_with_three_hearts: Heb je dat huisje voor in de kerstboom zelf gemaakt?

@anon42392789 ben jij mijn santa?

Thanks haha! Vond t super leuk om te doen. Huisje is ook zelfgemaakt ja!

yesss, heel leuk om te zien dat je er blij mee bent!

2 likes

@vuilnisglitter, was jij mijn santa?

Ik denk dat @Jeccat mijn Santa was. Klopt dit? :grimacing:

Jaaa, toen ik het pakje optilde schrok ik al van het gewicht hahaha.
Er zijn al wat vriendinnen over de vloer geweest en iedereen was fan van de thee😍 echt heerlijk! Heel erg bedankt voor alles!

24

NIJN

2 likes

Ik gok op @Chesirecat als mijn Santa!!! :christmas_tree:

Wat tof! Ik ben er heel blij mee. :smile:

1 like

Zo leuk om te horen, blij dat je er blij mee bent :blush:

1 like

Ding ding ding! :santa:

Ik had hem wel vrij snel ja, maar ik vond hem wel echt super leuk bedacht (en ook nog nuttig), dus dat maakt het helemaal goed!

1 like

Haha nou dan weet ik het echt niet.

Ik weet ook echt niet wie mij getrokken had. Dus ik wacht nog even met het raden. :yum:

1 like

Ja lekker he! Mijn all time favorite!

Nog heel even ben ik geheim, maar santa is in ieder geval heel blij om te horen dat je zo blij was met je pakket! De kraanvogel en het hart zijn van eigen hand, het stekje is inderdaad van eigen plant. Ik hoop dat die zo als nieuwgeboren kersttraditie met je mee kan groeien naar volgende kerstjaren. Als je wil weten wie ik ben, zoek in het gedicht naar een subtiele hint die slaat op mijn naam. Hij ligt niet voor het grijpen, dus nog 1 tip: hij zit couplet 2, waag je er maar vlug aan!

1 like