Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Hmmm ik ga er nog even over nadenken!

@Maestoso neee ik ben niet jouw Santa! Puck heeft niet zo’n mooi handschrift als dat jouw Santa heeft, dus zij is het ook niet :blush:

wat een toffe editie was dit zeg! zoveel leuke, mooie pakketjes langs zien komen.

2 likes

Ohhh, nu snap ik hem! Super bedankt voor je cadeautjes, ben nog steeds heel blij met alles :smiley:

Vond het echt super! Helemaal mijn smaak!

1 like

Mijn gedicht er vanmorgen nog maar eens bijgepakt en ik weet zeker dat @Hufflepunk mijn Santa is. Ik snap niet dat ik de eerste keer over die hint heen had gelezen.

Als je nu zegt dat het niet klopt ben ik in shock. :joy:

1 like

@hazel dan misschien mijn santa?

Ja!

2 likes

Ja dat klopt!
Dankjewel voor je lieve berichtje, heel leuk om te horen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Madam-Mikmak lees het gedicht goed door. Er staan veel Grote letters in. Even puzzelen maar ik weet zeker dat je eruit komt! Je zou mijn username vanavond kunnen eten als je vlees eet. Je gekregen kerstpakket lijkt wel iets op mij :wink:

Jaaa klopt!

Ik denk dat @Unquestionable mijn Santa was :heart:

1 like

Jaaa klopt!!

1 like

En volgens mij was @ontherun mijn Santa!

Ik heb vannacht vanuit het niets - I kid you absoluut echt niet - over Emilie Autumn gedroomd.

En ineens realiseer ik me: een vreemde vogel, ophelia, @opheliac? En je ondertitel past ook nog bij de inhoud van het pakket (tietenpotje kleien).

Als dit waar is, waar kan ik dan mezelf als orakel gaan uitbuiten? Net5 toch? 0909-medium?

Jaaa dat klopt!! Hoop dat je alles leuk vond :slight_smile:

1 like

Oeh oeh oeh tnx!!

Dan ben jij @DikkeKip?

stom zeg, dacht het eerst aan jou, maar de hint was ook Fazant. Dat is geen kip dacht ik toen. hahahaha
eerste ingeving toch vertrouwen

1 like

Yes!!! :blush:

Haha jaaaa! :star_struck:
Ik ben je Santa.

2 likes

Ik denk dat @anon65426728 mijn santa is! Aan de hand van de hint en de cd dacht ik meteen aan jou :blush:!

Dank je wel voor alles!!! :kissing_smiling_eyes:

1 like

Hahahaha jaaa!
Ik was bang dat m’n hint veel te makkelijk zou zijn😂