Haha echt zo waar! Echt genieten dit topic.
ahhhhhhhhhh ik ben zó zó blij met mijn pakketje! Ik ben last minute naar het buitenland gegaan voor een seizoen dus ik heb m’n moeder de opdracht gegeven om alles op beeld te zetten en heb met d’r geskypet terwijl ze het open maakte haha. ECHT SUPER LEUK!!! Zo mooi ingepakt ook!!!
Ik heb (na 2 geopende hints) ook wel een goed vermoeden wie het is. Ik ben er echt méga blij mee, super bedankt Santa!! Het wordt voor me naar Oostenrijk opgestuurd, very very excited!
Leuke cadeaus & zo mooi ingepakt!
Wow wat veel
Die boeken zijn heeel erg leuk
Ah goed om te horen
Ben ik de laatste?
Ik ben echt heel erg blij met het pakket, sorry dat ik het je moeilijk heb gemaakt, Santa. Maar je hebt echt fantastische dingen voor me uitgezocht! Vooral de zelfgemaakte pins vind ik echt fantastisch! De kat zelf vond het allemaal ook erg interessant haha. Ik denk dat ik wel een vermoeden heb wie je bent!
Oooo spannend! Het ziet er allemaal zo mooi uit.
Ik ben blij dat je er blij mee bent! In het YC doosje zit trouwens een andere geur dan op het doosje staat.
Ik zag het inderdaad! Maar ik vind deze erg lekker, dus geen enkel probleem!
Mogen we raden?
We zijn helaas nog niet compleet, we hopen dat we snel helemaal rond zijn en dan kan het raden beginnen
Ik heb mijn pakket eindelijk open kunnen maken en ben er echt zo ontzettend blij mee! Echt alles was fantastisch en goed over nagedacht. Echt heel heel erg bedankt santa!! Ik heb nu helaas geen tijd om de foto’s up te loaden, dus dat doe ik morgen. Maar wilde even laten weten dat je mijn thuiskomst nog 100x leuker hebt gemaakt santa, bedankt!
Dit boek is echt geweldig!
Heb ik al vaker gezegd in dit topic maar we geven echt mooie boeken aan elkaar <3
die kaart is leuk haha
Ik doe niet mee met Secret Santa, maar ik geniet met jullie allemaal mee van de leuke en mooie cadeaupakketten! Op dit kaartje moet ik even reageren, want wat staat daar nou? ‘Neuren/neuken ga je please niet doen’?
Er staat “neuten”
In mijn dialect wordt hiermee zeuren bedoeld.
Ik dacht dat er neuren stond en ging dat daarom maar googlen. Maar ‘een gezwollen uier krijgen even voor het kalven’ vond ik maar raar staan in een gedichtje
Ayeeeee, ik weet wie dit is! Vet leuk die kaart zo, haha.
Ik kwam gisteren thuis na een vermoeiende busrit van 14u en toen stond er een ontzettend leuk pakketje onder de kerstboom! Heel leuk ingepakt, ons huis (en van de buren die het pakket hadden aangenomen) zat helemaal onder de glitters haha.
Zo zag het eruit toen ik het openmaakte;
Met een ontzettend leuke, grappige en persoonlijke kaart, mijn vriend en ik hebben echt hard gelachen om de kaart. Ik vergeet soms dat ik best veel deel op het forum, maar zo bijzonder dat een ‘vreemde’ gewoon een super tof gedicht kan samenstellen alsof je elkaar al jaren kent. Echt heel leuk.
Super mooi ingepakte cadeautjes met lieve kaartjes voor elk cadeautje en overal waren koetjesrepen!!!
De cadeautjes waren stuk voor stuk zo leuk en zo goed! Echt alles is nuttig, leuk en past ontzettend goed bij mij. Bedankt Santa, je hebt echt zo erg je best gedaan echt fantastisch!! Jij weet beter wat bij mij past dan het merendeel van mijn vrienden haha.
Wat ik heb gekregen: klei(!!!) voor een borsten mok, foto’s zullen sowieso volgen; een heel mooi zakje voor groenten/fruit, echt ontzettend handig; zeep om vlekken te verwijderen, super fijn want waar ik woon zijn echt shit wasmachine’s die nauwelijks schoonmaken en je mag geen extra wasmiddel toevoegen dus dit is super handig (ik knoei ook mega veel dus helemaal handig haha); een hele toffe mok, altijd handig als de borsten mok toch niets wordt haha; hele lekkere thee en een thee ei, weer heel handig want ik heb geen thee ei in Kopenhagen; een super lekkere geurkaars, heb 'm al nonstop aan staan; pure chocolade met speculaas en gember, heb het nog niet geproefd maar de combinatie klinkt heerlijk.
Santa, echt zo erg bedankt!! Jij hebt volgens mij echt heel erg je best gedaan en echt gekeken wat bij mij past en het past allemaal zo goed!! Ik ben er ontzettend blij mee. Ik heb je hint(s) gezien en heb ook een vermoeden wie je bent!
Willen jullie nooit meer zenuwachtig voor de reactie van jullie lootje zijn? Alles is namelijk hartstikke leuk geworden!