Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Sorry!

MAAR HEY, volgens mij is iedereen nu geweest???

oh

2 likes

Oohh hahah, ik dacht al dat de betekenis zeuren moest zijn, en heb wel 10x opnieuw gelezen of er toch geen z stond in plaats van een n.

Haha sorry ik ben nog in afwachting van m’n pakket

@instantramen Je cadeautjes zijn onderweg :orange_heart::santa:t3:

1 like

@Maestoso Ik ga toch alvast even reageren op je vragen! Ik werd helemaal blij van je berichtje, zo fijn dat je het leuk vond (en de hamsters ook ;))! :heart:

Je bijnaam had je in het berichtje bij je collage staan, vandaar dat ik die wist haha! De scrunchie is zelf gemaakt… maar niet door mij :wink: Hij komt van Etsy!
En het inpakpapier van de Blokker (cc @Banananana), vooral hierom dacht ik alvast even te antwoorden, want ik denk dat ze het na de feestdagen misschien niet meer hebben.

1 like

Het is er! En wat ben ik blij, thanks Santa! Ik weet denk ik wel wie je bent haha

Ik kreeg een grote zware doos

Met veel inhoud! En een mooi geschreven gedicht en dennen

Dit lag er onder het gedicht

Dit was het gedicht zelf, ik ging stuk om de foefs ('t gaat goed met m’n traumaverwerking hoor)

En de uitgepakte cadeautjes! Love het stekje, ik ga er goed voor zorgen. En de biertjes en de handcrème, heb hem al even gebruikt en hij ruikt heerlijk :heart_eyes: love alle cadeautjes eigenlijk, heb de highlighter en lipstick meteen in m’n tas gegooid zodat ik die met kerst kan gebruiken

En ik kwam erachter dat ik deze nog miste op de foto

Dank je Santa, was het wachten zeker waard :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Joeeer @Neverland was jij mijn Santa?

1 like

Ik weet t echt niet :sob:

Jaaaa! Ik denk dat @Desalnietteplus mijn Santa is, klopt dat? :santa:t4::christmas_tree:

:gift::christmas_tree: Ik denk dat @Lentex mijn Santa was, klopt dat? :christmas_tree::gift:

1 like

@Andreya ben jij mijn santa? :grin:

1 like

Joepieeeeee
@Madam-Mikmak ben jij m’n santa!!!

De enige hint die ik heb kunnen vinden is uit welke stad mijn Santa komt. Maar dan blijven er volgens mij nog steeds wel meerdere opties over. :sweat_smile: Of heb ik me blindgestaard op de verkeerde hint, Santa?

Ik denk dat @seveneleven mijn santa is!

Volgens mij is @Chuckie mijn santa!

1 like

Hahaha jaaaaa :tada:

1 like

Jaaa, joeppie! Ben er echt heel blij mee, nogmaals bedankt!

1 like

Ik kom er echt niet uit wie mijn Santa is…
Ik kan ook geen hints vinden…

Kan bijna niet missen, of ik heb de hint echt volledig verkeerd begrepen, @Zaadjes, ben jij mijn Santa?