Satechips zijn serieus het ideale ontbijt als je uit bent geweest en het nodige gedronken hebt
Deze is geweldig en zou ik zo binnen 5 minuten wegbunkeren
Waar kan ik dat kopen
Nibits forever ( die staafjes dan)
Die is echt zó lekker, maar ik kan hem nooit vinden bij mijn AH
Noooooo, team ringen 4 life!!
Ik heb laatst die knoflook zeezout chips van jumbo geprobeerd die hier stond, ik vond het fantastisch
Je gaat er wel van meuren.
Heldin! Als die net zo lekker smaakt heb je iemand 5 kilo zwaarder en heeeeel erg blij gemaakt
Echt zin in chips. Zit op een all in resort maar ga morgen ff een zakkie halen denk ik
Hoezo zie ik dit topic nu pas?!
En ik zie een hoop dode favo’s voorbij komen: de Lays Cream & Chives, die voetballetjes… Maar niemand die Lays met kaassmaak mist? Ik ben altijd op zoek naar deze smaak in het buitenland. Heb er al onwijs veel geprobeerd. Maar niks komt in de buurt. Iemand een tip?
Welke lays met kaassmaak bedoel je?
Gewoon: Lays Cheese
Misschien heette het toen zelfs nog wel Smiths! Ja dat denk ik eigenlijk, want ik zie dat het in 2010 Lays werd en deze smaak at ik rond 2004.
Zonder uiensmaak in ieder geval! En ook geen Franse kaas o.i.d. Die kom ik in het buitenland ook nog wel eens tegen. Maar gewoon kaas? Nope…
Mmmm ik was aan het googelen om te kijken welke je nou bedoelt, maar kan het niet vinden.
Kwam wel deze tegen, die vond ik VET lekker
Oooooooh en deze waren ook heerlijk
jezus waarom zijn al deze lekkere chipsen verdwenen?
Waarom zijn chips niet gezond!
Ik probeer nu maar 1 keer in de week chips te kopen. Gaat goed tot nu toe!
Oh wow toen ik een klein koffiebroodje was, heb ik nog eens een volle doos van deze toegestuurd gekregen nadat ik ze een lovend briefje + tekening had gestuurd ️.