Aaaaaah hoe lief, klein koffiebroodje met een volle doos croco chips hahaha geweldig!! Liet je in dat briefje en tekening zien hoe gek je was op die chips? Wel vet leuk dat ze dat deden
Het is zoiets als deze: https://www.earlybird.ae/media/catalog/product/cache/1/image/650x650/b976107108e5b67ae219309168594294/l/a/lays_cheese_1.jpg
Ook in die kleur, dacht ik. Maar het is echt al lang geleden dus ik denk dat ze gewoon helemaal foetsie zijn…
Haha in mijn briefje had ik geschreven dat het mijn lievelingschips was, mede omdat ze van die leuke dieren waren en ik had ze dus nagetekend met mijzelf als dinomama erbij
hahahaa wat schattig!!! snap het wel, was echt lekkere chips
GUUUUUUURLLLL Im with you!! Ik ben echt gek op deze chips, eet echt zo een zak per week leeg bijna haha
Ik heb van die vinegar/zeezout chips. Volgens mij van edeka eigen merk. Love it. Best of all: mijn vriend vindt t niks dus mag ik lekker alles opeten. Hashtag gulzig
Ja die is lekker!
De Aldi heeft nog wel chips in kaasmaak!
Al vind ik die niet zo lekker als de Lays maar je kan het proberen
Ik vrees dat ik daar weinig invloed op heb, maar ik kan het altijd proberen .
Deze mis ik nog minimaal maandelijks!
Ik houd van alle chips (echt alle), maar Ketchup chips heeft toch wel een speciaal plekje in mn hart.
Het is zo erg dat ik gewoon niet meer naar de supermarkt hier op de hoek ga, omdat die hem niet in het assortiment heeft. Ook niet als ik geen chips ga halen, ik voel me gewoon persoonlijk aangevallen dat ze het niet hebben, dus ik kom er niet meer.
Niemand komt tussen mij en mn Ketchup chips.
Ohhh zo lekker. Ik heb alleen niet echt het idee dat dit in Nederland een ding is. In het buitenland lijkt er altijd veel meer ketchup chips te zijn.
Ja klopt, ik zag in een vlog van Essiebutton toen ze in Canada was dat verschillende merken ketchupchips aanbieden. Volgens mij komt het oorspronkelijk ook uit Canada
Dank!
@Degas Dit kan ik me zo goed voorstellen! Ik ben elke keer dankbaar dat mijn minisupermarkt de groene Sensations nog niet uit de schappen heeft gehaald, want ze verdwijnen overal.
Ah inderdaad ja!!
Bij Aldi hebben ze echt een goede dupe van de Lays Sensations thai sweet chili vind ik! In een rode zal met ongeveer dezelfde naam. Kan alleen geen afbeelding vinden
Niet echt chips, maar valt in dezelfde categorie. Deze zijn zooo lekker. Degene die van lays sour cream and onion houden vinden deze vast ook top! Goed gekruid
Deze mis ik zooo!
Verkoopt jouw ah die nog wel?
@Kiedis Ja, vandaag gekocht nu aan het eten haha. Bij de nootjes enzo liggen ze.
Hoop niet dat hij er hier dan ook uit gaat