Chipstopic

Oeee die was ik helemaal vergeten die was zo lekker! Je had daar ook een ‘cool’ versie van, die was ook lekker!

1 like

Ojaaa Salt en vinegar is ook een favoriet! Vind het ook heel leuk om op vakantie chips te kopen en zoveel mogelijk te proberen.

Lays Pickles is ook zo lekker! Maar die hebben ze nooit in mijn supermarkt, alleen van Croky :unamused:

Hahahaha sorry maar moest hier echt om lachen :joy: Heerlijk zoveel passie voor chips!! :heart:

Misschien moeten we een petitie starten??

image

Zó lekker, de perfecte combinatie van zoet en pikant, en dan die grote ribbels, echt heerlijk :blush:

image

image

Nu het zo op een rijtje zie, hou ik blijkbaar wel van een beetje een zoete smaak aan mijn chips :yum:

1 like

ah yess, ik was al een beetje verontwaardigd dat niemand die middelste postte, vind die ook superlekker

Jaaa echt zo heerlijk he, maar ik denk dat ze die misschien alleen in België hebben? Ik doe meestal mijn boodschappen bij de AH en daar heb ik hem nog nooit gezien, moet dus dringend nog eens naar een andere supermarkt want het is al veel te lang geleden dat ik deze heb gegeten :smiley:

1 like

Ik deed net de kast open om magnetronpopcorn te maken en toen zag ik een zak chips waarvan ik was vergeten dat ik die gisteren heb gekocht, super chill! Veel beter dan popcorn haha.

4 likes

Wait WHAT?! Dit bestond??
Ik wist niet dat je iets kon missen dat je nooit hebt gehad, maar ik weet bij voorbaat al dat dit eeeecht mijn lievelings geweest zou zijn :heart_eyes:

image

Dankzij iemand van EGF ontdekt. Wel duur, €2,39 voor een lousy zakje, maar ze zijn vaak in de aanbieding bij EkoPlaza.

1 like

afbeelding
Had ik nooit eerder gezien of gehad. Lekker, doet me denken aan een kruising van die beertjes en hamkaas chips maar dan zonder hamkaas. Lekker maar niet lekker genoeg voor zover ik dat kan zeggen over chips, want eigenlijk vind ik alle chips lekker.

download%20(1)
Ik mis deze chips enorm :frowning: volgensmij alleen in Nieuw zeeland te verkrijgen

1 like

image

En het was eerst BBQ ham maar ze hebben de smaak veranderd :mad:

1 like

De structuur lijkt me heel lekker. Maar zit er wel smaak aan?

Je hebt deze ook in roasted paprika smaak! Vind ik zelf lekkerder, de naturel is toch een beetje flauw

1 like

Omg love that hier een topic over chips is. Ik houd zo erg van chips. Mijn aller allee lievelings is de paprika chips van Croky :heart_eyes: al houd ik wel van alle chips. Pringles is mijn minst favoriete.

En als ik bij de AH online bestel altijd:

En je had (hebt) ook van die nacho dip opde versafdeling die je warm moet maken. Zooo lekker met doritos als je een kater hebt :drooling_face:

Heerlijk. Ik kan denk ik wel een spreekbeurt houden over chips.

3 likes

Ketchupchips mn alltime fave!

1 like

Hahaha, ja echt he! Ik vind die Joppie niet te vreten en hij is er nog steeds… net als stokbroodje kruidenboter :woman_shrugging:

Er was vroeger ook een andere tijdelijke smaak, Pizza Pepperoni, dat was echt m’n favoriet, maar die was er dan maar weer van korte duur…

57

Verder is alles met chilli m’n favoriet. Vooral Lays deep ridged inderdaad, alleen is die zak zo snel leeg.
09

3 likes

En omg die dino’s/kraakbeesten, dat is echt jeugdsentiment! Ben er als kind volgens mij nog mee op de foto geweest voor de Appie (mensen in die dino/krokodillenpakken)

1 like

Dit dus!

1 like