Edit: ha ik zie nu pas dat ik helemaal in het verkeerde topic zat ff verplaatsen hoor!
Ik hou van 'Kinderâchips als nibbits, sticks en hulahoops enzo. Maar in een volwassen bui de sensations red sweet paprika en er was een tijdje een met tomato chutney smaak maar die zie ik tegenwoordig nergens meer. Die was ook favoriet
Ik ben zoân iemand die in het buitenland gelijk naar de chipsafdeling rent.
9/10.
Niet ruiken, want het meurt echt. Maar zo lekker! Het proeft heel gezond :â) alsof je een knapperige komkommersalade naar binnen werkt. Helaas is dat slechts een illusie, maar het fungeert prima als lunch
Gekocht bij Delhaize in Luxemburg, dus misschien ook te koop in België? Daarom krijgt het geen 10, omdat het niet in NL verkrijgbaar is.
10/10, spreekt voor zich.
Had dit nog nooit gegeten maar jemig wat lekker! Smaakt naar de frietsaus van McDonaldâs, niet heel erg naar augurken vind ik zelf.
is dit ergens in NL te koop??
Prijzen weet ik niet meer, maar op chips moet je nooit besparen.
probeer ook een keer de pickles smaak van Croky als je die kan vinden, is ook superlekker (en pickles zijn geen augurken maar wat jullie picalilly? noemen, dat soort geel sausje)
Ik had vandaag zo iets kuts. Ik had gisteren bugles gekocht, maar toen bedacht ik me dat ik dat weer eens wilde eten met die kaas uit zon tube. Ik speciaal vanavond om half 9 vanaf t station nog omgelopen naar de supermarkt om die tube te halen, helemaal verheugen⊠heeft mân broertje gisteravond de hele zak leeg gegeten
WOW 2 sides?! ribbel Ă©n gewoon? dat MOET ik proberen
Ohh zo jammer dat ze hier in NL geen chesterballs meer hebben
super lekker!!
@Boondigga en @Chocomel heb nog 1 dag in het land van de Chesterballs dus zal namens jullie er extra van genieten!
Oooh die chips moet je met zo min mogelijk vingers eten en dan aan het eind alle opgehoopte kruiden van je vingers aflikken
Uit Antwerpen. 9/10 Had niet verwacht dat dit zo lekker zou zijn! Het doet me een beetje denken aan de Lays Sensations Mexican Peppers & Cream chips.
Heb nu wel spijt dat ik de Croky variant niet heb meegenomen, smaakt die anders @Kerselaar?
Ik vindt die croky versie persoonlijk echt heel anders, wel nog pickles maar wat meer zoetere pickles zeg maar. Ook zit er een pittig nasmaakje aan waardoor ik er niet zo heel veel na elkaar kan eten (maar het toch doe want lekker)
Deze had ik vroeger zooo vaak, maar die verkopen ze niet meer in Nederland! :â(
Chips ! Ik mis de blauwe Sour Cream and Onion / Cream and Chives van Lays nog steeds heel erg.
Ah thanks! Ik ga meteen op zoek!