Wow knoflookchips? Die moet ik proberen!
Werd hierboven ergens genoemd.
Geheel terechte eerste plek ļø
Alleen wel jammer dat de chips in de test volgens hen gewoon in de supermarkten ligt, terwijl ik Pickles alleen online bij AH kan bestellen en daar overigens in de categorie āBelgisch assortiment in NLā valt. Of loop ik de chips nu altijd mis in de schappen??
Smaakt het wel naar chips? Ik zie het wel eens staan maar vind het er veeel te gezond uitzien haha
Ja je moet geen gewone chips verwachten, je proeft wel iets van een volkeren smaakje (hoe dat dan ook smaaktā¦ ) ofzo. Maar wel lekker knapperig! Dat extra smaakje dat je proeft zie ik meer gewoon als een soort extra kruid dat eroverheen zit ofzo haha
Die paprikasmaak was erg lekker. Licht pittig en goede paprikasmaak
Woww dit moet ik hebben
Ik heb laatst weer Pringles ontdekt. Op de een of andere manier vergeet ik die altijd, maar blijven zo lekker. Vooral die met sour cream
Vroeger had ik altijd deze mini Pringles, die mis ik echt
Ze aten gewoon heel lekker (en zijn makkelijk mee te nemen)
Maar pickles chips horen ook niet naar augurken te smaken. Ik weet niet of het in Nederland ook bestaat, maar Pickles in Belgiƫ is een soort van gele saus, beetje mosterd-azijn achtig met stukjes augurk en zilveruitjes erin. Daar zou de chips naar moeten smaken
Aah dat heet piccalilly in Nederland!
Ja is in nederland Piccalily. Hmm zo lekker
zo lief
ik vind die tortilla pringles ook echt HEEL LEKKER
Voor zover ik weet zijn deze in Nederland alleen te koop in zeezout en paprika. Ik vind de zeezoutversie zoooo lekker!
10/10
Ik hou van sour cream & onion. Hij is gelukkig ook weer niet te sterk dat je hem 2 dagen later nog steeds ruikt. Verder zijn de chips iets dikker en goed ādroogā en daar hou ik wel van. Lays chips vind ik te dun en een vaak beetje vettig aanvoelen
Ik had deze al eens in het Nieuw in de supermarkt topic gedeeld, maar ik gooi hem er hier ook nog even weer in.
Dit was echt de hemel. Van de Jamin. Wel prijzig ā¬4, maar het is geen zak met voor de helft lucht. 10/10
Ik heb voor het eerst in 2 jaar weer eens cheese onion chips gekocht.
Echt smerig lekker. Mis alleen nog een blikje golden power voor er bij.
Je innerlijke 14-jarige zal zich zeer voldaan voelen wanneer je deze combinatie hanteert.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds jaren en jaren weer hamkaās gekocht ļø