Welke chips zijn nou het dikst gesneden? Die van jumbo huismerk vind ik bijv lekker dik en uit dit topic heb ik begrepen de Hema chips ook? Ik hou van natuurlijke smaken zoals zeezout en groente chips. Wat me ook lekker lijkt is mosterd chips mar geen idee of het überhaupt bestaat.
Als iemand nog een lekkere dikke “ambachtelijke” chips weet wil je me dan ff een tip geven
De chio kettle chili chips vind ik echt super lekker. Weet iemand wat dat kettle gedoe betekend? Ik zie het bij meerdere merken.
Ik eet nu chips. Paprika. Van de Aldi
Topadvies van topforummer ️
Dit is echt de allerlekkerste chips ooit, ik mag hem alleen van mezelf maar heel soms kopen want 1 zak is echt meer dan 3 euro
denk dat die chips in een ketel gebakken zijn ipv een machine ofzo? Ook denk ik dat die aardappel wat dikker gesneden is en nog met de schil aan.
Ik kan je wel een zak toesturen
Altijd als ik mn boodschapoen bij AH bestel, bestel ik een zak pickles chips, maar er was gisteren iets mis gegaan
M’n vriend denkt dat het doorgestoken kaart is, maar het was écht niet mn bedoeling 4 zakken te bestellen. En ben er ook nog eens achtergekomen dat m’n geliefde croky satésaus uit het assortiment is gegaan
Deze meegenomen uit Frankrijk. Echt heel goede Comtékaassmaak! De nasmaak is echt alsof je een blokje comté hebt gegeten.
Wat wel een vrij intense smaak is, dus wat mij betreft daardoor niet zo’n dooreetchips. Dus een 7/10 voor mij.
ik ga over 2 weken op vakantie naar Spanje en ik wil deze iedere dag gaan eten
Ik heb een pringles obsessie ontwikkeld. Heb al drie dagen achter elkaar elke dag een bus op omdat ze in de bonus waren wtf man
Door de bonus heb ik geen zelfcontrole meer, pak elke keer tussendoor chips want ja heb toch nog een bus.
??? NEEEEE omg wat kut.
Haha precies! Ik heb echt 6 bussen gekocht ofzo en heb er nu nog maar eentje over. Kut bonus haha
Echt hè!
huilon
Haha nou ik denk dat ik het ook wel overleef met een zak minder hoor stuur anders ff een pm!
Ik ben altijd wel fan van kleine chippies ipv van die hele grote. Gewicht in de zak blijft toch wel gelijk. Kom maar door
Omg op de foto staan allemaal zakken Superchips Hot. Dat was echt mijn lievelings vroeger. Was helemaal vergeten dat ik dit gemist heb, nu kan ik het weer missen in de supermarkt
Heb je ook de ketchup chips van croky geprobeerd? Die Heinz van lays vond ik ook nooit zo, maar die van croky is echt amazing:heart: