Eet smakelijk haha. Ik was trouwens ff in de war, maar die blauwe is eruit bij mij Die mis ik echt. Met mozzarella en kruiden.
Dank je
Ohhw die smaak ken ik niet, zal de volgende keer even opletten bij de ah.
Ik denk niet dat ze eruit gaan, maar lang niet alle winkels hebben ze meer!
Ik ben de laatste tijd weer helemaal into de chupitos in kaassmaakđ€
Dit was echt mijn favoriete chips vroeger ïž
Chips is echt mijn lievelings. Helaas moet het ook altijd meteen op dus probeer ik het niet te vaak te halen. Door dit topic zie ik wel dat er zooooveel smaken zijn die ik nooit heb geprobeerd. Elke keer denk ik âik ga dit keer eens wat nieuws proberenâ, maar dan ben ik bang dat het thuis tegenvalt en dat ik dan geen snack heb dus blijf ik maar bij mijn vertrouwde smaakjes.
Ik wil nog wel even deze toevoegen:
Deze komt uit Duitsland en is echt het beste ooit. Helaas limited edition, maar sowieso chips van dit merk. Hot Paprika en Smokey Paprika is ook top
Deze hadden ze 1-2 jaar geleden hier als limited edition, ZO lekker! Ondertussen bestaat nog wel stokbroodje kruidenboter
En iemand vroeg om mosterd chips, volgens mij @doei (sorry als jij het niet was). Deze zag ik bij de AH XL: https://www.ah.nl/producten/product/wi377309/croky-chips-op-grootmoeders-wijze-mosterd
Weet alleen niet of het lekker is verder.
Ik heb net deze chips op bij gebrek aan beter. Ik vond het niet veel, zonde van de calorieĂ«n. Die besteed ik dan liever aan cheetos of hamkaâs
Die chili en grilled cheese is ook een van mân favorieten! Er staat wel limited op, maar inmiddels koop ik 'm al een aantal jaar dus hopelijk blijft hij voorlopig haha
O echt⊠de laatste keer kon ik hem niet meer vinden. Helaas ging ik altijd naar Duitsland met mijn ex dus zal voorlopig geen mogelijkheid meer hebben om de chips te halen
Ik hou ook echt van chips en mis nu ik in Canada woon wel de echt typisch nederlandse smaken. Behalve ketchup hebben ze namelijk niet veel âzoeteâ smaken terwijl dat wel altijd mijn voorkeur heeft.
Wel heb je hier een soort party mix waar er in een zak 4 of 5 verschillende chips soorten zitten en daar ben ik echt verslaafd aan. Eet hier ook die poppables want die doen me een beetje aan hamkas of pomberen denken. Maar nu kopen we vaak elke week nog nieuwe smaken om alles uit te proberen haha. Mijn man is net zo verslaafd aan chips dus van favo smaken kopen we vaak een zak zodat we beiden op ons eigen tempo kunnen eten
Kwam dit net tegen en moest hem delen: https://www.volkskrant.nl/de-gids/chipstest-wat-zijn-de-lekkerste-chips-van-nederland-~b1c87a3d/
Ik kon er wel om lachen, haha, vooral dit stukje:
âEen bijzonder eerloze vermelding voor de twee fabrikanten die het lef hadden een naturel chip zonder zout op de markt te brengen. âEen belediging voor elke chipsliefhebberâ, schrijft een jurylid. Een ander jurylid weigert een Tyrrellâs Naked een cijfer te geven en zegt alleen maar: âKUT!â.â
Ik vind deze test stom omdat die rode curry koriander van ah Excellent mss wel in mijn top 5 chips staat.
Wel uit het assortiment inmiddels, althans bij mijn Appie, hopelijk nog wel ergens verkrijgbaar.
Ik heb naar aanleiding van die chipstest voor het eerst de patatje joppie chips op, maar ik vind hem echt niet zo bijzonder. Doe mij maar bolognese, veeeeel lekkerder.
Ik vind die chipstest stom. BBQ ham en Croky Saté worden afgekraakt.
Eigenlijk alle bolognese chips, helemaal met ribbel.
zet op boodschappenlijst
Ja, die vind ik ook zo lekker! En ze lijken op deze heerlijke Franse chips:
patatje joppie vind ik echt de hel op aarde gewoon, zo smerig! #sorrynotsosorry
Ja mij ook, ik dacht zelfs een beetje aan ketchup chips? Maar het zakje was op voordat ik er uit was.
Ik heb mijn vriend net die knoflook chips van de Jumbo aangesmeerd. Hij is erg tevreden.