China webshoptopic

Ik hoop dat iemand hier het antwoord heeft.

Ik wil een bestelling plaatsen voor gelnagellak bij canni. In het verleden nooit problemen mee gehad. Als ik de lakjes in mijn winkelmand heb zie ik niks staan maar als ik wil betalen staat er dat de lakjes out of stock zijn of dat de verkoper is gestopt met verkopen.

Canni een bericht gestuurd, die zeggen dat de producten gewoon in stock zijn. Dit heb ik ook bij de gdcoco winkel. Ik snap er niks van en wil gewoon mijn lakjes kopen :weary:. Bij andere ali bestellingen heb ik geen last.

Ik heb net even gekeken, maar ik kan wel gewoon bestellen. Helpt het niet als je even in en uitlogt? Vaak werkt dat als er een bug in de app zit. Of heb je toevallig 100 dingen in je winkelmandje?

Heb opnieuw in en uitgelogd, op de computer geprobeerd, taal aangepast. Winkelmandje leeg. Een lakje geprobeerd te kopen ipv meerdere of via direct kopen. Elke keer blijf ik die melding houden.

Wat raar. Heb je ook niet onbewust een andere verzendmethode aangeklikt? Eentje die niet naar Nederland verzend?

Nee ook gecheckt! Ook cache geleegd, app opnieuw geinstalleerd. Snap er geen drol van.

1 like

Misschien een nieuw account aanmaken?

Hm raar. Heb dit nog nooit gehad. Misschien inderdaad een nieuw account aanmaken zoals @Dommel zegt. Is niet meteen de handigste oplossing, maar wellicht werkt het op die manier wel?

Mijn borduurringen worden als het goed is morgen eindelijk geleverd! (Net nu ik extra ringen had besteld via amazon)

Oh jezus wat zuur zeg! Wat gek dat Ali zo moeilijk doet.

Ja inderdaad. Ga er nu ook echt op letten dat ik niks meer via ali shipping laat komen. Dan wacht ik maar nog wat langer ofzo

Leukste is ook dat ali shipping zogenaamd secure, fast & safe is. Wat een grap

Ben op zoek naar gouden kettinkjes die mooi blijven. Iemand tips? Elke keer als ik bestel verkleuren ze al na een paat keer dragen. Ja het is alie express dus wat kan je verwachten. Maar volgens mij zijn er ook wel wat verkopers die iets meer kwaliteit aanbieden

Ik heb geen tip van verkoper, maar je kunt dan het beste op RVS als materiaal zoeken. Ik durf alleen niet te zeggen of iets wat op ali als RVS staat ook daadwerkelijk RVS isā€¦

1 like

Ik ben heel tevreden over verkoper Luxusteel op aliexpress! Ook vrij snelle verzending altijd

1 like

Op sieraden die kunnen verkleuren smeer ik meestal een laagje kleurloze nagellak, dan blijft het langer mooi!

Doe ik ook! Ik gebruik gel top coat die onder een uv-lamp moet. Heel snel droog en blijft echt heel mooi!

@george wat een goeie tip! Ga het proberen!

1 like

Heeft iemand hier ooit problemen gehad met nep producten? Ik zie dat een aantal van jullie bv zon fjall raven tas gekocht hebben. Ik ben een beetje huiverig, aangezien je een boete kan krijgen. Is dat bij iemamd van jullie ooit gebeurd?

Samenvatting

Ik heb chanel broches in mā€™n mandje liggen haha, maar durf niet af te rekenen

1 like

Ik heb ooit een fjallraventas gekocht via zoā€™n ā€˜geheimeā€™ link, ik bestelde een telefoonhoesje met roze glitters voor ā‚¬17, maar ik wist via een facebookpost dat ik dan een zwarte tas zou krijgen. Dat kwam gewoon zonder problemen, en anders had ik denk ik gezegd dat ik echt dacht een telefoonhoesje te gaan krijgen, ik vraag me af of ze je dan een boete kunnen geven.

1 like

Mijn laptopstandaard is eindelijk geleverd, na 12 weken!

Ik had hem besteld omdat ik mijn geĆÆmproviseerde home-office een upgrade wou geven tijdens het maken van mijn bachelorscriptie. Drie uur nadat ik hem had ingeleverd werd hij bezorgd haha. Maakt ook niet uit verder, ik ga er sowieso nog veel aan hebben hierna. Goede kwaliteit en het ziet er meteen een stuk luchtiger uit dan de stapel boeken waar mijn laptop nu op stond. Ben er wel blij mee!

Het is deze

1 like

En @Merel dank jullie wel. Ja dat van onder de ā‚¬22 vroeg ik me ook af. Dit is ook geen geheime link, je moet alleen een bericht sturen voor de fotoā€™s. Ze zijn ā‚¬4 per stuk haha, dus zeker waard, maar dan moet je dus geen boete krijgen. Ik ga er nog even over nadenken.

1 like