Ik heb ooit 3 Gucci producten (whyyyyy) gekocht en die kwamen zonder problemen aan
Voor die prijs zou ik het er zelf wel op wagen aangezien ze op de verpakking waarschijnlijk gewoon zetten dat het sieraden zijn of speelgoed. Lage bedragen worden sowieso heel weinig gecontroleerd. Maar als jij er stress van krijgt, dan moet je er natuurlijk nog even over nadenken, of het helemaal niet doen!
Thanks voor je info, ik ga het erop wagen.
Ik had ook een keer een horloge gekocht, dacht leuk plastic dingetje voor tijdens de vakantie met zwemmen.
Bleek het een nep ice watch te zijn oid. Nog nooit van gehoord toen. Ik kreeg een aangetekende brief met heel verhaal en uiteindelijk heb ik wat gegoogled en was met verklaring van ter goede trouw gekocht oid de zaak afgedaan.
Nu twijfel ik wat ik allemaal heb gekocht of dat niet namaak is van een merk dat ik niet ken.
Oh dat lijkt me schrikken! Zeker omdat je het helemaal niet wist. Ja ik vraag me ook af hoe vaak particulieren echt een boete krijgen, lijkt me dat die dropshippers meer opleveren
Ja was wel schrikken. Horloge ook nooit gekregen of ooit een echte gekocht haha.
Succes! Ik hoop niet dat je hetzelfde zult hebben als @Lichtknopjeā¦ lijkt me erg vervelend Gelukkig schijnt het niet zo vaak voor te komen bij lage bedragen en kleine dingetjes
Horloge was nog geen 10tje. Aangetekende brief kostte nog meer.
Denk dat de designer er lucht van had gekregen en er heel attent op was oid? Op internet waren er toen meer met dat probleem.
Verder nooit eerder zoiets gehad.
Vanaf wanneer openen jullie een geschil als je het product nog niet hebt ontvangen? Ik wacht nu bijna 2 maanden op mijn pakjes en de T&Tās werken nietā¦
Minimaal een week voordat je het niet meer kan melden
Ja ik heb dat nu! Ik heb de seller gemaild en gevraagd wat er aan de hand is. Kreeg als antwoord dat ze het opnieuw gaan opsturen, maar geen idee of ze dat ook echt doen want dat is al bijna 2 weken geleden en nog niks gezien of gehoord. Ik geef het nog even, anders open ik een geschil.
Paar keer en de verkopers doen niks tot je contact opneemt (echt kut)
Yes heb ik ook gehad. Dispute geopend en kreeg direct mān geld terug!
Godver. Hij is al gewoon in NLā¦ heb serieus nog nooit een dispute geopend.
Weet iemand nog een leuke verkoper voor oorbellen en dan knopjes en subtiele ringetjes? Ik koop meestal alleen van die grote hangers
Nee sorry! Maar ik ben wel benieuwd waar jij de grote hangers vandaan haalt
Ik zal aan het einde van de middag kijken! Ben nu in de bios
Aoli Store
https://a.aliexpress.com/_BPaACb
Ik heb hier meerdere keren besteld. Hele goede kwaliteit, snelle levering, super vriendelijke verkoper. Oh en het verkleurt ook niet, zelfs niet als je gaat douchen of zo.
Hebben ook bijna wekelijks nieuwe designs.
Ik heb vorige maand iets bij INZATT (?) besteld, en dat zou echt zilver zijn. Zij hebben heel veel oorbelletjes! Ik heb het nog niet binnen, maar ik zal hier een review plaatsen zodra het er is.