Deze allemaal
De paarse
De dierenprintjes
Niet per se waar dit. Ik heb ook R, LX, XL en LT-codes mee als postbezorger.
Maar zijn sokken van Ali wel echt 100% katoen en gwn chil enz? Of is dit pas je eerste lading?
Oee dan mag je de webcare aanspreken! Die kwam er mee aan
Heb nog nooit sokken daar besteld, maar ik las terug dat die kattensokken heel fijn waren en zo kwam ik ook bij die andere paren uit! Er staat wel katoen bij, we gaan het zien.
Ik heb al vaker sokken besteld en ben tevreden! Zijn mooi stevig.
De ‘vrolijke sokken’ van Ali blijven hier langer goed dan de echte Happy Socks😅
Die roepen vaker dingen die niet kloppen, haha. Ik heb ze weleens verbeterd
Heb je linkjes van de sokken? Echt super leuk ^^
Here you go!
Ik heb dit dus ook precies al vanaf 14 mei
Wat een gave sokken, ik ga even shoppen vandaag!
€ 10,96 54% Off | Nepoagym Khika Energie Naadloze Hoge Taille Leggings Compressie Workout Broek Tummy Controle Gym Broek Booty Scrunch Fitness Broek
Ik heb deze broek, heel chill. Wel een maat groter besteld
Bij mij staat er sinds donderdag bestelling voltooid. Zending in het lokale distributie centrum. Komt hij dan waarschijnlijk een deze dagen binnen? Kreeg namelijk ook al een e-mail binnen met:
Uw bestelling is aangekomen bij uw plaatselijke postkantoor. Kom het ophalen!
Maar ik zou niet weten welk postkantoor…
Klopt, betekend meestal dat het bij POSTNL is en dan wordt het gewoon thuis bezorgd. Dat noemen ze het plaatselijke postkantoor.
Voor de mensen die al maanden wachten nu…
Oh wauw wel echt erg als zelfs je ali pakketjes niet meer veilig zijn. Jeetje. Ook echt zoveel.
Bedenk me dus net ook dat als die pakketjes open zijn ze never nooit meer bezorgd kunnen worden want je weet niet wat er in welk pakketje zat. En postnl levert geen bewijzen dat iets kwijt is dus dan ben je je geld dus gewoon kwijt
Je krijgt toch gewoon je geld terug als het niet wordt bezorgd? De verkopers zijn dan eerder hun geld kwijt. Ook sneu
Nou in mijn geval dus niet. Ofja de verkoper wil mij wel het geld teruggeven maar mijn verloren pakketjes zijn verzonden via aliexpress shipping dus AliExpress zelf moet de afhandeling doen. En die willen mij dus geen geld teruggeven want ze geloven niet dat het kwijt is (eentje staat op bezorgd maar is niet bij mij bezorgd en niemand weet waar en de andere twee zijn spoorloos verdwenen). Ze vragen om een formulier, want blijkbaar krijg je dat in andere landen wel als er iets kwijt is, maar postnl doet daar niet aan. Dus ik ben voor dik €30 kwijt nu
Heb meerdere keren een geschil gestart. Alles precies uitgelegd, foto’s gestuurd van de chat die ik met postnl heb gehad, maar ze lezen gewoon niet en keuren alles af en postnl doet niks want “Is EiGeN RiSiCo aLs Je In HeT BuItEnLaNd BeStEld zonder aangetekend verzenden”
Bij dingen die niet dmv AliExpress shipping zijn verzonden heb ik voorheen wel altijd direct mijn geld teruggekregen, maar dan regel je het dus met de verkoper, of als die niet binnen bepaalde tijd reageert met Ali en dan boeit het blijkbaar niks. Maar als ze zelf verantwoordelijk zijn dan is het drama en ben je een leugenaar
Moet wel nog even zeggen van mijzelf dat mijn pakketje heel lang gewoon bij de douane heeft gelegen want toen ik een pakketje uit Engeland kreeg kwam mijn pakketje uit China meteen erbij. Dus dat kan ook nog.