China webshoptopic

Ik kriig al sinds 9 juni elke dag een melding in de post nl app dat mn pakje vandaag komt maar het is er nog steeds niet
Iemand anders die dit ook heeft?

Ik heb geen Post NL app, maar een telefoonhoesje dat ik bij Ali heb besteld ligt al sinds een week bij Post NL. Dit heb ik van meerdere mensen gehoord, specifiek over post uit China. Misschien duren alle pakketjes uit China tegenwoordig extra lang?

Ik heb 1 van de boob plakkers binnen maar mijn tetten zijn te groot. Ipv wat “liften” drukken ze mijn borsten eerder plat omdat ze te zwaar zijn :rofl:

1 like

Dit had ik ook! Volgens mij sinds 5 juni maar het is vandaag eindelijk bezorgd

Ik heb 3 dingen besteld 25-04.
Nummer 1: staat al sinds 29-5 op “verzending met lokaal transportbedrijf”
Nummer 2: staat al sinds 26-5 op “verzending met lokaal transportbedrijf”
Nummer 3: staat al sinds 14-05 op “verzending met lokaal transportbedrijf”

Mijn postbode gaat mijn tijgerprint jurkje en oorbellen vast heel leuk vinden.

Bij mij duren sommige dingen ook erg lang. Heb nog 3 bestellingen die ik moet krijgen die ik begin april heb besteld. 2 tassen en een tel hoesje had ik binnen 3 weken. Heel vreemd hoeveel verschil daar in is.

2 likes

Wat vervelend! Hoop dat het niet gejat is. Ik heb begin mei een heleboel dingetjes besteld en er is nog niks binnen. Lijkt me sterk dat alles gestolen is, dus er is denk ik nog wel hoop!

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Nu aliexpress sale heeft, is er nog iemand met een goede tip voor hardloop/sport leggings/shorts?

Ik heb vandaag toevallig spullen ontvangen die ik begin april besteld heb, van verschillende verkopers

2 likes

Die zijn tof!! :heart_eyes_cat: Ik had ooit zulk soort sokken van de zeeman. Helaas letterlijk kapot gedragen :joy:

Heb je hier een linkje van? :blush:

Niet, volgens mij. Grotere pakketjes kunnen zowel met de post- als pakketbezorger komen.

1 like

Het is deze verkoper!
https://a.aliexpress.com/_BTvXpM

1 like

ik had even navraag gedaan bij PostNL of er op het moment dingen blijven steken in de post van ali en daar kreeg ik niet echt een antwoord op. Echter zeiden ze wel dat als de code met NL begint dat het in Nederland verder zal gaan met de reguliere briefpost. en de LT codes met de pakket post komen (Even afwachten)

1 like

Ik wacht al meer dan 2 maanden op pakketjes die beginnen met lt. Begint nu wel echt ergerlijk te worden. Voelt een beetje alsof ze denken “ah is ali maar dus niet belangrijk”. De eerste twee pakketjes van die reeks gingen goed. Werden binnen 2 dagen nadat ze in Nederland waren aangekomen hier bezorgd. De rest blijft hangen op “aangekomen bij postkantoor” of “overgedragen aan lokale bezorger”. Bij het postkantoor liggen ze overigens ook niet, schijnbaar is dat gewoon een slechte vertaling van ali dat het in Nederland is aangekomen en bij postnl of douane ligt.

Maar ondertussen verloopt wel de koopbescherming en moet je dus betalen voor iets dat je misschien wel geeneens krijgt

Ja ik heb dus precies hetzelfde. echt super irritant gewoon. wil gewoon dat het binnenkomt anders ben ik bang dat ik het zelf vergeet

1 like

Ik heb een paar besteld van Nepoagym, de reviews klonken goed maar ik heb nog niks binnen dus ik kan je er nog niks over vertellen. Ik heb een fake gymshark en een fake lululemon besteld.

1 like

Daar zijn 2 oplossingen voor: Of vragen om je geld terug, of vragen om de kopersbescherming te verlengen. Meestal doet de verkoper 2 als je om 1 vraagt. Wel op tijd aanvragen! Dan komt die bescherming wel goed. Irritant is de lange wachttijd wel.

Heb ik gedaan bij een aantal maar sommige zijn automatisch al gesloten. Daar kon ik ook niks bij verlengen. De verkopers willen mij ook gewoon tegemoet komen, maar aangezien het verzenden door ali wordt geregeld (is blijkbaar bij een aantal verkopers zo, heet dat aliexpress shipment ofzoiets) kunnen zij niks en moet ik dus contact met ali zelf opnemen. Alleen daar lezen ze niet en zeggen ze alleen dat pakketjes wel verzonden zijn. Geld teruggeven doen ze hoe dan ook niet. Zelfs niet bij 3 pakketjes die officieel kwijt zijn volgens de post. Want ali wil dus een officieel bewijs en dat wil de post hier mij niet geven.

1 like