Beter dat dan te klein
Nu kan het er nog in groeien
Nou dan moet ze absurd brede voeten krijgen
Nu ben ik wel benieuwd!
Haha wow die zijn wel echt breed. Dat is meer iets voor platvoet en zijn vriendjes
Jammer ze zijn leuk!
Weet iemand of en hoe je kunt zien bij Ali of je pakketje door de brievenbus komt of met de pakketpost? Ik heb nog nooit een pakketje van Ali ontvangen en er komt binnenkort een (dunne) hoodie aan en ik weet niet of ik daarvoor thuis moet blijven.
Ik heb nog nooit gehad dat ze aanbelden voor iets. Hier leveren ze dingen die niet door de brievenbus passen bij het postkantoor af, daar krijg je dan een briefje van
Hier neemt de pakketbezorger grotere dingen wel gewoon mee en belt aan! Krijg ook gewoon de melding in mijn postnl app dat er een pakketje wordt bezorgd tussen die en die tijd.
Toen het een tijdje overbelast was kreeg ik wel een briefje in de bus om hebt bij het pakketpunt af te halen, maar inmiddels niet meer.
iemand toevallig een idee of op het moment de aliexpress pakjes langer blijven plakken ofzo ergens? Een van m’n ali bestellingen is sinds 2-6 in NL. Zit nu langer vast hier in Nederland dan dan ergens anders
Het wisselt bij mij enorm! Ik wacht al 3 maanden op een bh, maar 2 krukjes die ik 3 weken geleden bestelde zijn al binnen En een blousje is denk ik in de kast van de postbode terecht gekomen want dat is al anderhalve week ‘bij de bezorgdienst in het land van bestemming’
Ja, daar blijft het bij mij dus ook steken!
Echt zoooo gek. Op eentje zit ik al een maand te wachten, de ander pas twee weken dus die van die twee weken is al een wonder dat het bij postnl is (Eigenlijk dan al een week daar)
Bij mij lijkt niks meer aan te komen
Bij een ding was blijkbaar de termijn verlopen dus volgens de verkoper heb ik het ontvangen haha
Hopelijk komt het nog de komende weken. Het gaat gelukkig maar om kleine bedragen, maar toch
Die van mij ligt al sinds 23-5 in NL … Ondertussen zitten mijn 60 dagen wachttijd er al op.
Gewoon een geschil openen, heb ik ook gedaan en heb het geld terug gekregen.
Ik heb een tijdje geleden een laptopstandaard van 11 euro besteld, en bij orders staat nu een order amount van 35 euro. Ik heb verder niks anders besteld dus snap niet zo goed waar dat vandaan komt, krijg ik nu geen problemen met de douanekosten? (geen zin om dat te betalen voor een bestelling van ruim minder dan 22 euro). Heeft iemand dit wel eens gehad?
Zaten er geen dure verzendkosten bij? Anders deze screenshot goed bewaren want het bedrag staat daar duidelijk op
Nee joh! Ze kruisen dit sowieso als een gift aan en zetten erbij dat je er 4 euro voor hebt betaald
Zelfs al zou je dure verzending hebben gehad, dan zou je geen extra kosten moeten krijgen. Dat is vanaf 22 euro en dan tellen de verzendkosten ook mee. Onder de 22 niet (en shipping hoeft dan niet meegerekend).