China webshoptopic

Waar zijn m’n blauwe vlekken :grimacing:

8 likes

Bij mijn bestelling staat al een tijdje, uit magazijn in land van herkomst vertrokken. Daarna geen update meer gekomen. Klopt die track en trace bij Ali over het algemeen of niet?

Oeeeei misschien was de blauwe verf op maar hadden ze wel grijsssss.

Ik had onlangs precies hetzelfde en 5 weken (!) na die update kreeg ik het eindelijk binnen. Volgens mij is dat vliegtuig een paar honderd rondjes om de aarde gevlogen. Dus kan nog even duren!

1 like

Bij mij staat het al sinds 12 mei aangekomen in het land van bestemming en heb ook nog niks ontvangen

3 likes

Björk én Ghibli :heart_eyes:

2 likes

Ik krijg een mail dat mijn pakketje bij het postkantoor is aangekomen en dat ik het daar kan ophalen, maar geen adres van welk postkantoor precies? Iemand als eens meegemaakt? Ik snap niet waarom ze het niet gewoon in mijn brievenbus doen en nu ben ik bang dat ik douanekosten moet betalen (het pakketje was 18 euro ongeveer)

Kreeg ik ook een keer maar paar dagen later werd ie gewoon met postnl bij me thuis bezorgd

1 like

Ik heb dit toevallig nu ook. Ik ben naar het dichts bijzijnde pakketpunt gegaan en daar lag het ook niet. Ik hoop dat het nog aankomt.

1 like

Ja die mails krijg ik de laatste tijd ook steeds. Uiteindelijk wordt het dan een paar dagen later thuisbezorgd

2 likes

Hoe lang doen jullie pakketjes er nu gemiddeld over om bezorgd te worden?

Ik heb 30-4 bij 2 verschillende verkopers wat op alie besteld en nog steeds niet binnen…

Voor 18 euro hoef je geen extra kosten te betalen, geen zorgen!

2 likes

Er staat dan als het goed is in de mail dat het bij je lokale postkantoor / bedrijf is. Dat is gewoon postnl en dan wordt het een paar dagen later bezorgd.

Heel verschillend. Ik had verschillende dingen rond 25-4 besteld een aantal dingen waren al na 1,5-2 weken er. Maar ik wacht nu ook nog op een aantal dingen. Dus waar het nou van afhangt weet ik niet zo goed.

Gisteren iets ontvangen wat ik 12- 4 had besteld.

Boven de 22 euro zal je extra kosten krijgen (of niet, als je mazzel hebt).

1 like

Hallo schoon toetsenbord

4 likes

Hahahaha ik had baby schoentjes besteld… ze zijn echt hugeeeee :joy::joy:
Size: newborn

Zo ff een foto maken