China webshoptopic

https://m.nl.aliexpress.com/item/4000955249310.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.4000955249310&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=5966amp-uRE73VFc6pYDPt2Y8TqSEA1588956486199&browser_id=12abf75f814b4cc2906964a443c79b8e&is_c=Y

Omdat Cheap Monday niet meer bestaat

4 likes

Heeft iemand zoiets al eens geprobeerd;

ik heb zoiets gisteren besteld om te proberen.

2 likes

Ben heel benieuwd!

Ja.

Maar helaas ben in gezegend met tieten die verdwijnen naar mijn rug als ik lig, dus veel support had ik er niet aan :woman_shrugging:

De plakstrips worden ook minder dus nu gebruik in deze als opvulling van een bh :see_no_evil:

Wil het vooral gebruiken als ik de deur uit ga (en dus niet hoef te liggen want mijn tieten hangen als ik lig ook aan de zijkant haha) heb jij een grote cup of niet? En welke had je?

Ja die laatste! Werkt prima, maar na aantal keer gebruik wordt de plakstrip van de Ali variant wel minder dan die van een duurdere plak bh die ik ooit bij hunkemoller kocht. Support was niet super, maar opzich wel prima. Mijn borsten staan ook iets naar buiten, dus ziet er dan net iets mooier uit dan geen bh onder sommige dingen.

1 like

Ik heb een gemiddelde borstmaat maar tieten die uit elkaar staan.

Het idee ansich is prima, maar verwacht geen support en steun! Ik denk dat dit het beste werkt bij een kleinere cup.

Ik droeg de B cup, heb zelf cup C. Ben voor een kleinere maat gegaan vanwege de afmeting van de plakstrips. Te veel plakstrip over mijn borsten vind ik niet mooi en omdat ik het niet voor de support deed heb ik voor een maat kleiner gekozen.

1 like

Hoe heetten dit soort dingen? Wat een uitkomst wist niet dat het bestond. Heb gegoogled op borst strip dingen maar kom nergens op uit haha

Ik heb deze besteld:
https://m.nl.aliexpress.com/item/32630318487.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.32630318487&aff_trace_key=9ae0d622e64646f99b35a59883487f99-1582124710097-05472-b7S7Ir9e&aff_platform=msite&m_page_id=9259amp-Uv93QppJvBZqbZMB2LAkyg1589052809088&browser_id=5af97181950f466db5281bc2255da472&is_c=N
Als je daar verder zoekt krijg je meer soorten!

2 likes

Ik heb ze gisteren nog gezien bij primark Tilburg

De blonde tigers hebben hier een keer een video over gemaakt, dat ze deze uitproberen.

Ik heb strijklijm besteld om een dekbedhoes te repareren en een kantstrook erop te maken. Hou jullie op de hoogte

Ik heb weerstandsbanden gekocht via aliexpress, want alles wat nog in nederland verkocht werd was heel duur of had hetzelfde plaatje als die van ali. Dus dan bestel je ‘t gewoon zelf natuurlijk hahah! Maar ik heb ‘m binnen en ben echt heel tevreden. Prima kwaliteit en een stuk fijner dan de plastic varianten die snijden en dubbelklappen/oprollen.

Weerstandsbanden hier!

Eigen foto

7 likes

Ik heb deze ook en vind ze ook heel fijn! Bij onze sportschool verkoopt de instructrice precies deze banden ook, maar dan met haar eigen logo voor 15 euro per stuk of 30 als setje. :roll_eyes: :roll_eyes:

Blijf trouwens bewondering hebben voor mensen die de groene kunnen gebruiken haha. Mijn benen klappen gewoon dubbel. :joy:

Precies dat is ook mijn grote ergernis. Je ziet ‘t ook veel op bol gebeuren met die externe verkopers. ‘Makkelijk geld verdienen”

1 like

Ik wil misschien voor het eerst iets bestellen op AliExpress, hoelang duurt het bij jullie meestal voordat jullie je bestelling ontvangen? Of is daar geen peil op te trekken?

Normaal al geen peil op de trekken, maar nu vanwege Corona al helemaal niet…

Ik check meestal de reacties / reviews of er berichten staan van mensen uit Nederland die iets zeggen over de levering.

Ohja, goeie! Ik ga het denk ik maar gewoon proberen, het heeft totaal geen haast gelukkif

kan het sowieso aanraden om deze pagina te gaan volgen, bizar hoe groot die prijsverschillen soms zijn

4 likes

Oh shit hierdoor kom ik erachter dat ik ook weer ergens ingetrapt ben. Babyschoentjes als cadeau gekocht, waren zogenaamd in de sale voor 21 euro, 5 euro verzendkosten er bovenop. staan op Ali voor 10 euro incl verzenden :sob: en ze is pas eind aug uitgerekend, dus de levertijd van Ali had ook geen probleem geweest

1 like