Nou top mijn pakketje is verzonden naar Seattle. Dat is nou niet bepaald waar ik woon… Wtf ey
Ja ik weet ook niet in hoeverre die tracking klopt hoor. Ik had ook een mailtje dat shit was aangekomen bij het postkantoor, open ik het, was het net in het land gearriveerd. Dus ik doe maar de afwachttruc.
Ik weet ook niet of het klopt. Wel raar. Heb de verkoper een berichtje gestuurd, maar die snapt uiteraard niet wat ik bedoel
Kan ook nog geen geschil aanmaken want volgens ali is het pas vandaag verzonden en moet ik 10 dagen wachten… dusja ik join je afwachttruc haha
Ohja, irri allemaal. Vond het eigenlijk beter toen je helemaal niet op de hoogte werd gehouden en je opeens iets binnen had.
Had een jurkje besteld op Ali, maar het artikel is nu ineens niet meer leverbaar bij die verkoper. Zou het dan nog wel opgestuurd worden?
Staat het wel bij verzonden? Want dan zal ie nog wel komen.
Ik heb ook een jurkje besteld wat al een week op wordt verzonden staat en als het niet binnen een dag alsnog wordt verzonden staat er dat ik mijn geld automatisch terugkrijg?
Ohh, nee is nog niet verzonden. Deze heeft nog 4 dagen, zie ik nu. Zal wel goed komen dan idd!
En aan andere die benieuwd zijn. Ik heb mijn bestelling binnen. Ik zal in een spoiler even een shoplog/review doen voor jullie. Bereid je voor op een hele lap tekst met veel foto’s.
Samenvatting
Ik heb van alles maat xl besteld. Ik draag meestal maar L of XL.
Nou laten we beginnen met deze rok. Synthetisch stofje maar dat had ik ook niet anders verwacht. Maar dan. Ik snap niks van deze rok? Op de alie foto ziet hij er heel leuk uit maar ik krijg het niet voor elkaar. Of deze nou 5 maten te klein is of ik het niet goed doe is mij een raadsel. Op de foto’s zie je wel wat ik bedoel. Voor over een badpak op het strand is hij wel leuk voor mij denk ik.
—————
Dan dit shirtje. Voelt prima aan en zit fijn. Het is een shirtje wat kan ik er over zeggen? Maat is goed.
——————
Volgende zou een jurkje moeten zijn maar aangezien hij ongeveer een halve meter te kort is terwijl ik maar 1,57 lang ben, heb ik besloten hem te dragen als blouse/jasje. Ik vind hem wel heel leuk. Jammer dat hij zo kort is, had een heel leuk jurkje kunnen zijn denk ik. Geen zorgen ik heb een broekje er onder aan op de foto’s. De maat is trouwens XL en alsnog is hij zo kort. Ik draag normaal L of Xl in kleding.
—————
Dan deze lange jurk. Kan ik kort over zijn. Vind ik heel leuk! Ik lijk ook meteen een stuk langer.
—————-
Dan dit topje. Vind ik ook erg leuk. Maar is goed en prima stofje voor dat geld. Leuker met een zwarte jeans denk ik en eventueel een blazertje er over (ik leef in blazers als ik geen jurk aan heb). Ik kwam er ook nog achter dat de eerste rok en dit hemdje precies dezelfde print hebben. Zou een leuke jurk kunnen zijn voor degene bij wie de rok wel past.
—————
Dit broekje is echt top! Super dik materiaal, echte zakken en zit echt heerlijk.
————
Dan dit jurkje… Deze zou ook heel leuk kunnen zijn. Hij zit alleen zo mega raar bij m’n decolleté. Ik snap het niet zo goed. Misschien als ik dat zwarte touwtje daar weg haal en er een gekleder hemdje onder doe het wel heel leuk is. Vind hem verder wel leuk.
————
Dan de allerlaatste maar niet de minste. Deze jurk. Vind hem heel erg leuk en fijn. Leuke lengte en leuk model. Kleur op de foto komt niet helemaal overeen moet hoe hij in het echt is maar krijg het niet beter op de foto. Wel ook weer best synthetische maar ik kan daar zelf prima tegen.
Dank je wel! Die jurken die je het leukst vindt staan je ook heel mooi! Ik ga ook ff kijken
Heb nog even 3 dingen geprobeerd. Deze blouse (jurkje) en dit topje zou ik zelf zo dragen denk ik. Vind de spijker blouse toch wel leuk zo!
——
@Baratheon thanks!
zit er geen gat aan de andere zijkant van de rok? waard 1 kant van dat lint doorheen moet?
@Rozecoupeschaar
Ik was stiekem al aan het wachten op aan foto’s hihi!
Die blouse (wat eig een jurkje moest zijn) is leuk zeg! En panterprint jurk ook
Is die eerste streepjes jurk een oké stof? Staat je supergoed! Die honey t shirt is ook vet leuk, ga ik naar op zoek.
Die laatste heb ik ook besteld en binnengekregen! Hij viel me alleen super ver open bij mijn decolleté en benen, dus ik heb hem even wat aangepast met de naaimachine. iets ingenomen in de zijkant en de boven- en onderkant wat verder dicht genaaid. Nu ben ik er blij mee haha
Voor
Na
Nee niet dat ik kon vinden in ieder geval. Ik ga straks nog eens goed kijken.
@Delicate die lange rood, wit, zwart? Ja ook wel echt synthetisch, maar vind de kwaliteit prima aanvoelen voor dat geld:
Omdat ik van hartjeszonnebrillen hou. En een doosje met schroefjes om pootjes van brillen enzo te fixen Was totaal 11 euro kwijt ofzo.
Wat leuk die uitgebreide reviews van jullie
Ik heb deze ook, valt mij iets te groot uit! Ik zal eens vragen of mijn moeder wat aanpassingen doet! Leuke jurk!
@Rozecoupeschaar Dit is mss een stomme vraag, maar is het shortje dan niet te warm voor de zomer als het zo’n dikke stof is? Er staat ook bij dat het voor de herfst/winter is.
Nee lijkt mij eerlijk gezegd niet. Hij is best kort dus kan me niet voorstellen dat het te warm is eigenlijk. Maar nu ben ik wel iemand die ook met 30 graden in een lange broek met een hemdje rond kan lopen haha.