Nee hoor valt mee. Had gisteren iets binnen wat ik 2 weken geleden besteld had
Oh super, dankjewel voor je antwoord! Dan ga ik ook iets bestellen.
Ik had gister iets besteld en het is vandaag verzonden dus gaat ook wel snel weer vind ik!
Zag deze op Facebook voorbij komen in een winkel voor 30 of 40 euro ongeveer. Toen bij alle reacties gezien dat ze hem ook hadden op AliExpress. 8,75 betaald. Ben benieuwd!
Ik wil deze
Heb je een linkkkkk
€ 6,73 35% Off | Leopard Jurk 2019 Vrouwen Chiffon Lange Strand Jurk Losse Lange Mouw V-hals A-lijn Sexy Party Dress Vestidos de fiesta
Leuk!!
Heb ook best wel wat in m’n winkelmandje nu… oeps.
Hebben jullie tips voor een merk gellak?
Venalisa vind ik erg fijn!
Heb even gekeken naar m’n verzameling haha, verder zijn deze merken ook prima
- Born pretty
- Rosalind
- Fairyglo
- UR Sugar
Please doe een review als het binnen is!!
Doe ik!
Zoals @Maestoso al zegt inderdaad Venalisa, Born Pretty, Rosalind, Ur Sugar, maar ook Elite99 (al zijn hun nieuwe kleuren zo gepigmenteerd dat ze heel dik zijn en daardoor lastiger lakken), Canni, GDCOCO
Vooral Canni vind ik heel fijn en de grote ronde zwarte flesjes van Venalisa met de gouden dop. Mocht je nog een topcoat zoeken dan is Venalisa Tempered Top een aanrader. Blijft super goed zitten en behoudt zijn glans tot dat je het er eigenlijk weer af haalt. Verkopen ze zowel in gewone flesjes als in ronde zwarte grote maar dan met een zilveren dop ipv goud zoals bij de kleurtjes. Alleen basecoat zou ik wel van uit Nederland gebruiken, al zijn bovenstaande merken sowieso goedgekeurd voor Europese/Nederlandse normen.
Canni, Venalisa en GDCOCO leveren als je 3 lakjes ofzo koopt ook vrij snel. Laatste twee keren had ik ze zelfs binnen 5 dagen in huis. Komen via Duitsland. Ofja, bij mij althans, maar aangezien jij ook in het “zuuje” woont (toch?) lijkt me dat hetzelfde.
Weet nog iemand n leuke winkel (verkoper) op Ali voor zomerkleding??
Ik kom deze de hele tijd tegen in een advertentie op Facebook, maar dan dus bij een webshop voor €35
Iemand deze toevallig al besteld?
Ik kwam deze bij iemand op Youtube tegen, van een Nederlandse webshop voor €80. Deze is van Aliexpress voor €25, heel mooi in het echt! En binnen twee weken binnen.
Ben wel net begonnen met het kijken van Tiger King en voel me een beetje Joe Exotic in dit jasje Gelukkig heb ik geen geelblond matje en een snor (wel weer en veel piercings in mijn oren en een halve kleding kast vol panterprints).
Heb je een linkje?
Tadaa!