China webshoptopic

Daar heb ik er inderdaad een paar van. Ik vind die zelfs beter en vooral mooier blenden dan die van Zoeva. Weet niet of dat eeuwig zo blijft natuurlijk. Bij die van Zoeva heb ik het idee dat die stugger is geworden in de loop der jaren en na meermaals wassen.

Update over de zijden scrunchies: echt véél beter voor m’n haar dan m’n Invisibobbles! Ze schuiven natuurlijk wel sneller weg, maar ik gebruik ze vooral thuis of 's nachts. Door elke dag de Invisibobble te gebruiken had ik achter bovenop mijn hoofd gigantische klitten en brekend haar, en dat ziet er nu alweer veel beter uit!

3 likes

Heb je een linkje?

Edit: al gepost zie ik, ik ga ze ook proberen, ik heb ook van die vieze klitten op m’n achterhoofd als ik invisibobbles gebruik.

1 like

ben er best boos over, heb super breekbaar haar dus express allemaal invisibobbles gekocht en een jaar lang die dingen gebruikt. Nu heb ik gewoon echt hele plukken afgebroken haar bij mijn kruin (ik draag altijd zo’n soort rommelige bun op mn hoofd.) Beloof dan niet dat het niet schadelijk is voor je haar etc.

Ik heb nu ook best wel wat scruncies van ali, hopelijk werken die beter qua haarbreuk, met mijn dunne krulhaar blijft het toch wel zitten dus het glijd niet uit ofzo.

Weet je zeker dat het door de krulstiekjes komen?

Ik merk wel significant minder klitten onder m’n staart bij deze elastieken dan bij invisibobbles, ik ben tevreden!

Invisibobble verhaal

Ik heb sinds een aantal maanden ook een soort pony van alle afgebroken haren inclusief mat in mijn nek. Echt hele plukken haar zijn afgebroken. Ik heb er echt maanden mijn hoofd over gebroken waar die gekke plukken nu ineens vandaan kwamen, zelfs een tijd uit angst geen koptelefoon meer gebruikt. Maar ik weet bijna zeker dat het komt doordat ik regelmatig mijn natte haar in een invisibobble (wel een goedkope neppe, niet de echte) wikkel dan met een hoge staart ga slapen. Heb nu ook maar satijnen scrunchies aangeschaft voor in de nacht. (Wel gewoon via bol overigens)

#Aliexpress € 1,66 | 6/12 Pcs Siliconen Deksel Stretch Deksels Universele Siliconen Kom Pot Deksel Siliconen Cover Pan Koken Voedsel Verse Cover magnetron Cover

Ik heb dit op een andere site besteld, maar zag dus dat het ook op ali staat. Lijkt me best handig

2 likes

Toen ik invisibobble ging gebruiken (de echte) brak m’n haar ook in no time af. Na 2 weken ofzo, echt niet normaal. M’n haar is er nu (6mnd later) nog steeds niet helemaal van hersteld. Promised to be good, maar ik ervaar het echt als het duivelsgebroed van haaraccessoires :joy:

Iemand enig idee hoe hoog de inklaringskosten zijn voor een pakketje van €24,00? Ik heb iets op het oog op Aliexpress, maar de prijs ligt dus net boven de €22,00 dus ik weet niet of ik dat aandurf

Bij alie zetten ze altijd andere waarden op het pakket. Bij komt het gewoon aan zonder tussenkomst van de douane
Anders kost het je 14 euro vaste kosten en dan nog de btw.

1 like

Goed om te weten, dankje!

@Branko Ik dacht altijd dat de usp van die dingen was dat je niet zo’n gekke knik in je haar krijgt (vandaar ook de naam). Niet per se dat t niet afbreekt.

2 likes

Volgens mij klopt dat ook. Dat was iig de reden waarom ik de invisibobble had gekocht, zodat ik niet meer zo’n knik had. Maar vervolgens brak mijn haar af door die invisibobble :flushed: adat heb ik bij een normale elastiek niet. Dus als ik moet kiezen tussen een knik of afgebroken haar, dan weet ik het wel :joy:

Na drie maanden afkicken van de Invisibobble ziet mijn haar er in ieder geval wel een stukje gezonder uit! Ik denk dat ik ze alleen nog ga dragen met sporten (doe ik 1 keer per jaar ofzo haha), verder scrunchies all the way.

5 likes

Heb maar ff een hele duts besteld!

Oh dus daarom was m’n haar zo dood geworden in de punten! Snapte er al niks van, maar ligt dus aan de invisibobble

Door jullie ga ik ook geen invisibobble meer gebruiken. Heb gewoon happen in mijn haar

Verveling slaat toe, dus mijn laatste aankoopjes:

image

image

image
En weerstandsbanden, de drie slapste :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Als je nu iets bestelt op Ali, wordt het dan nog wel geleverd? Of ligt het daar nu volledig plat en moet je nog langer wachten dan normaal?