Ik koop mijn kaarsen eigenlijk altijd bij de action, xenos of big bazar ofzo! Daar druipt altijd de helft langs en dan gooi ik in een bak waar ik nu al behoorlijk wat in heb!
@Afstandsbediening20 ik raad deze lontjes trouwens echt aan:
Heb hier nu al de korte lontjes van en die kaarsjes gaan ook nog best een tijdje mee! Gemaakt met oud kaarsvet in een klein kaarsglaasje
Hebben jullie problemen met de levering ivm het coronavirus? ik had van een bepaalde verkoper super veel in mijn mandje zitten en gevraagd om korting, maar deze geeft het volgende aan:
dear friend thank you so much for your order
as you know there is an medical emergency in China now, and the shipping has stopped service before situation goes better
we are not able to send right now, and shipping is supposed to come back to normal after 20th or so, according to shipping company
would you please contact us then?
Niet per se vanuit Ali Express of ietsā¦ Maar Veneta (raamdecoratie) heeft ook langere levertijden nu omdat sommige dingen van hun uit China komen. Er mag nagenoeg niets het land uit momenteelā¦
Yep, ik heb artikelen van 23 januari die ook nog niet verzonden zijn. Even afwachten dan maar.
Ooh dat is toevallig want daar hebben wij ook een offerte opgevraagd, komen ze volgende week inmeten.
Jeetje, heeft meer inpakt dan ik dacht allemaal.
Super vervelend, zo schiet het allemaal niet op. Ook voor mijn webshop koop ik veel in uit china, allemaal gedoe, dadelijk kan ik de helft niet meer leveren.
Maar eigenlijk mag ik natuurlijk niet klagen.
Ja heb ik inderdaad ook al ontvangenā¦ echt kut.
Ik heb de 19e een bestelling gedaan en bij 2 vd 3 pakketjes staat dat het met het vliegtuig weg is maar 1 nog niet. Blijven ook hangen op die statussen dus benieuwd of ik ze nog wel ga ontvangen.
Voor mijn man zijn werk zijn ze ook afhankelijk van China en die krijgen vrijwel geen contact meer met de leveranciersā¦ best ernstig wat daar gaande is hoor!
Ik wilde hier komen vragen of er meer mensen zijn die maar geen bestellingen binnen krijgen. Het antwoordt is duidelijk.
Had al ruim op tijd mijn pruiken voor carnaval besteld maar ben bang dat ik ze niet op tijd heb
Sommige verkopers beginnen nu weer te versturen, maar de bedrijven die letterlijk in en in de buurt van Wuhan zitten nog niet. Ik heb 3 dingen die ik al zeker 5 weken geleden heb besteld maar nog steeds niet verzonden zijn of Ć¼berhaupt behandeld zijn, terwijl 2 andere bestellingen wel al verzonden zijn en ook inmiddels met het vliegtuig zijn vertrokken.
Mijn oom had twee weken geleden iets besteld en dat had hij binnen 5 dagen binnen dus je moet echt een beetje āgelukā hebben.
Zie nu dat veel dingen ook een stuk duurder zijn. Waarschijnlijk omdat ze een hoop verlies hebben en een tijdje helemaal geen inkomsten hebben gehad. Alsnog zijn de meeste dingen een stuk goedkoper dan wanneer je het hier koopt, maar het valt wel ineens op dat sommige dingen gewoon het dubbele kosten.
Ja dat viel mij ook op! En nu bij veel verkopers staan er toch verzendkosten bij.
Mijn pakketjes zijn ook nog steeds niet verzonden. Staan al vanaf 23 januari in de lijst.
Ik heb er eentje gecanceld maar nog geen betaling terug gezien
Ik heb niet gecanceld maar bij de wish helpdesk aangegeven dat 2 pakketjes er nog niet waren en had het geld dezelfde dag terug op mijn rekening.
Wanneer heb je die bestelling gecanceld? Bij mij duurde een terugbetaling ook langer dan normaal. Denk omdat er ook minder personeel beschikbaar is ofzo?
Ja van de week, ben ook nog niet boos of zo, het is meer een test.
Ik denk ook dat ze nu omkomen in de achterstallige bestellingen.
Voor de rest denk ik dat ik gewoon rustig afwacht. (Stickers en een telefoonhoesje)
Ze waren nog niet eens verstuurd, verder heb ik goede ervaringen met contact. Ook met de verkopers en alie zelf.
Vind het best vervelend voor ze, denk dat ze nu omkomen in de klachten.
Oh maar dan moet eerst de verkoper de annulering bevestigen en als dat niet wordt gedaan doen medewerkers van Ali het zelf. Dat kan wel even duren. Volgens mij hebben ze daar een week voor of 10 dagen zelfs.
Nou, gelukkig gaat het maar om ronde stickertjes. En lig ik niet wakker van de kosten
Ik heb deze set #Aliexpress ā¬ 12,40 21%OFF | Jessup Borstel Professional Eye Make-Up Borstel Set 15Pcs Rose-Karmijn Natuurlijke-Synthetische Haireyebrow Liner Shader Cosmetische Kit t197
en nog wat losse makeup kwasten van hetzelfde merk/verkoper gekocht en die dingen zijn echt heel goed. Ben echt onder de indruk. Ze zien er heel mooi uit. Hebben veel kleuropties en heel veel soorten. Ik heb ze al gewassen en ze verliezen (tot nu toe) geen haar. Blenden mooi, pakken genoeg product op. Verzending was ook super snel. Ik had ze begin vorige week besteld en kreeg ze afgelopen donderdag al binnen. Echt een dikke aanrader wat mij betreft. Ik vind ze eigenlijk net zo goed werken als mijn zoeva kwasten alleen kosten die van Jessup maar een fractie van de prijs.
#nospon
Ik heb jaaaaaren geleden ook kwasten van Jessup besteld, de oogschaduwblenders met natuurlijke haren zijn nog steeds mijn favoriet!