China webshoptopic

Heb het elandje net binnen gekregen, doet het tot nu toe goed maar er stond in het boekje wat er bij zat dat je er beter geen geurolie in kon doen. Ik ben nog aan het overwegen om dat gewoon wel te doen haha
Verder is hij erg schattig en kleiner dan ik dacht dat hij zou zijn

1 like

Ik heb net wish gedownload omdat ik Ali een beetje heb uitgespeeld maar ik ga die app er meteen maar weer afgooien. Volgens mij heb je er pas wat aan als je geheime hidden links kunt bemachtigen enzo. Je ziet iets, je klikt het aan en ineens kost het het dubbele. :woman_shrugging:t3: Iemand goede tips? Of kan ik beter gewoon voor kleine dingen op Ali blijven kijken?

Ik heb pas deze zijden scrunchies gekocht:

image

image

Ben benieuwd of het wat is! Ik ben verknocht aan mijn Invisibobbles maar ik denk dat ze mijn haar erg kwetsbaar maken.

1 like

Hoezo zijn die zo slecht dan? Dacht juist goed

1 like

Ja geen idee, ik merk gewoon dat mijn haar precies waar de invisibobble zit kwetsbaar is.

Ah oke, ga er even op letten bij mijn haar dan.

Linkje?

Alstu! De link van de dikke kan ik niet meteen vinden maar die komt van dezelfde verkoper :blush:

1 like

Is er iemand bekend met smartwatches van Ali?

Ja mijn moeder heeft er 2, is ze heel blij mee! Voor bij haar Samsung. Wat wil je weten? Dan kan ik het even vragen.

Ja, kreeg brandwonden op mijn arm. Do not recommend. Misschien als je niet heel bleek bent dat je er dan geen last van hebt, maar ik vond hem niet zo prettig :sweat_smile:

De batterij van m’n vriend ontplofte en het ding werkte sowieso al niet goed :upside_down_face:

Edit: de batterij van de smartwatch die mn vriend van ali had dus, niet de batterij van mn vriend zelf. Die loopt op koekjes en koffie, niet op batterijen

6 likes

Wajooo wat gevaarlijk!

Voor het eerst dat ik zo’n mailtje krijg van ali, wel makkelijk :blush:

Beetje late reactie, maar ik vroeg me af of je dit nog besteld had! Beviel het?

Mijn bestellingen van 2-3 weken geleden zijn nog steeds niet verzonden?? Nog meer mensen hier last van?

1 like

Ja ik ook 1 verkoper!

1 like

Het is Chinees Nieuwjaar geweest dus kan wat langer duren. Sommigen gaan dan echt een maand naar familie

1 like

Ik heb kaarslontjes besteld via Ali! Kan ik binnenkort zelf kaarsen maken met het vet van de druipkaarsen wat ik bewaar

3 likes

Misschien echt heel dom van mij, maar kan het corona virus ook mee komen met pakketjes? Als je bijvoorbeeld stoffen (kleding etc)hebt besteld?

1 like