China webshoptopic

Haha godver!! Nou ja als die van ali het niet haalt doe ik deze. Thanks!

1 like

Ik heb ook zo’n box, maar dan van Karwei of Kwantum (€8?). Deze heeft geen vakjes erbovenop, enkel een open ruimte. Ik denk dat die van Hema dat ook niet heeft, in tegenstelling tot die van AliExpress! Weet niet of dat nog iets uitmaakt haha.

Die van Hema heeft idd geen vakjes bovenin maar wel vakjes in die grote bak

Oh dan is ie nog wat handiger dan die ik heb!

Ik had weer het een en ander besteld :grimacing: Dus hierbij wat aanraders!

Ik heb het ringetje met rode steentje.

Deze heb ik in het wit en zwart. Zitten goed en snel binnen :smiley:

3 likes

Zo stil aan begin ik Ali wel echt een beetje moe te worden. Meerdere pakketjes zijn geannuleerd weken nadat ze verzonden waren. Daar moet je dan zelf achter komen door ooit een keer op tracking te klikken.
Een ander pakketje zou weken geleden verzonden zijn en moet met pakketjesdienst bezorgd worden want past niet door brievenbus. Nu is de geschatte levertijd 16-19 april. Bij niet brievenbus pakketjes klopt dit normaal altijd bij mij (bij wel brievenbus nooit) dus ik hoopte het dan ook te krijgen zodat het er voor pasen is maar die kans is wel heel klein. Heb meerdere keren contact opgenomen met de verkoper maar die zegt dat het wel bij het postkantoor is en dat die de tracking doen dus dat die pas gaat werken over 5-10 dagen. We zijn inmiddels een week verder. Maar nog steeds geen tracking.

Oh en dan zou er nog een geannuleerd pakketje opnieuw verzonden zijn maar ook daarvan werkt geen tracking en heb ik geen idee of het wel echt verzonden is.

Heb nog nooit zoveel problemen daar gehad, maar de laatste tijd lijkt het hopeloos.

Bij mij komt echt 80% niet aan/ wordt niet verzonden.

Bij mijn vriend juist het tegenovergestelde

1 like

Ik krijg de laatste tijd juist alles van ali binnen 2/3 weken binnen. Nog sneller dan h&m johh…

Bij mij kwam eerst ook alles gewoon aan. Maar nu… Weet niet wat ze daar aan het doen zijn hoor. Ik ben altijd heel beleefd tegen die verkopers want hun doen ook maar hun werk en zijn ook altijd beleefd. Maar bij sommige heb ik nu wel echt de neiging om dat dus niet meer te zijn

Gister kwam er iets binnen wat ik besteld had in december :sob:

1 like

Ik heb nu 3 geschillen lopen :joy: En voor het laatst moest een verkoper me via Paypal terug betalen, omdat het via Ali niet meer kon

2 likes

Hoe kan t dat het zo slecht gaat met die pakketjes nu. Word er teveel besteld?

Haha eeh check het linkje van @Nikkie86 :joy:

Denk idd teveel ja

1 like

https://www.emerce.nl/nieuws/consumentenbond-gesprek-postnl-klachten-pakketbezorging
En dit :weary:

1 like

Moest hier veel te hard om lachen. Zie dat beest balanceren op die bal :joy:.

27 likes

Sjezus wat een gezeik met een verkoper. Na bijna 2 weken nog steeds geen tracking. Helemaal niks. Kan geen geschil openen. En de verkoper blijft maar reageren met “it will update dear. No worries dear”

Rot op met je dear en geef me gewoon mijn spullen man :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Ik had dus een sportlegging besteld en ben daar bij de eerste keer dragen al uitgescheurd, terwijl ik een maat groter dan normaal had besteld. Dus ik had een geschil geopend omdat ik mijn geld terug wil, wordt die gewoon gesloten? Heb de verkoper al zes keer bericht, twee negatieve reviews achtergelaten incl. foto’s en ik hoooor gewoon NIKS. Geef mij mn 15 euro terug joh

1 like

Huh? Krijg je zelfs als je een geschil opent niks?

Nee die heeft de verkoper gewoon gesloten, lukt nu ook niet om een nieuwe te openen…

1 like

kan je geen contact met aliexpress openen en een melding maken over de verkoper?