China webshoptopic

Goeie, gedaan!

2 likes

Die verkopers zijn echt zo klantonvriendelijk tegenwoordig!

Ja bizar joh, was voorheen wel anders

Bij mij stond ook bij een bestelling dat ie al sinds half februari in NL was volgens de tracking, maar ik had nog steeds niets ontvangen. Dus ik berichtte de verkoper dat ik er geen vertrouwen in had om het nog te krijgen en dat ik mijn geld terug wilde. Reactie was of ik echt nog geduld geduld geduld kon hebben en of ik het geschil wilde sluiten. Dacht echt: ja dikke vinger straks is mijn tijd om doordat ik te lang heb gewacht en ik krijg het gewoon echt niet meer. Gelukkig heeft Ali toen het geschil overgenomen en is mijn geld terugbetaald.

1 like

Ik wacht ook nog steeds op 2 producten, maar kreeg vandaag een mail dat ze in Nederland aangekomen zijn (eindelijk). Dus wacht nog even af, maar het verschil in verkoper en snelheid is wel echt heel groot.

1 like

Maar 5 weken valt toch nog wel mee?

Dat heb ik hier inderdaad ook. Zit net te kijken en heb nog een pakketje dat al onderweg is sinds 23 februari haha. Over 8 dagen mag ik een dispute openen als ik het nog niet heb gehad.

Ik kwam hier om te posten dat een telefoonhoesje snel geleverd was; wat erg dat iedereen zo’n gezeik heeft met de Chinese webshop!

Ik heb alleen gezeur met de bestellingen die ik in januari/februari heb gedaan, bestellingen van begin maart heb ik allemaal binnen

Ik heb nu ineens een berichtje terug van de verkoper “sorry aliexpress not refund it, tracking number shows it was delivered”
Ja heb je product wel ontvangen maar je verkoopt mij kutkwaliteit

1 like

Ik had laatst een sportbroek en top besteld, kwam na 11 dagen al! Echt bizar snel.

Weet je waar ik me kapot aan erger? Dat ik gewoon zonder een geschil te openen alles wil oplossen en dan verkopers dan met een klote emoji reageren :face_with_symbols_over_mouth:

wow echt slecht allemaal als ik dit zo hoor. gewoon allemaal melden bij ali express en een screenshotje meesturen. misschien worden ze er dan afgepleurt :unamused:

Heb begin januari besteld en ook nog niks ontvangen. Verkoper reageert nergens op en heb van Ali nog niks gehoord :woman_facepalming:t3:

ahaha ik krijg echt stress hiervan, heb 4 bestellingen onderweg, ook niet echt goedkope spullen dus ik ben benieuwd :grimacing:

Kun je dan nog een foto sturen oid of houdt het nu op? (Ging over de legging toch?). Echt balen:(

Ja had al allemaal foto’s gestuurd, kijk morgen wel even of ik nog zin heb om erachteraan te gaan haha

Ik snap niet hoe ik geschillen kan openen. Heb wel allemaal producten waarover ik m’n mening moet geven maar die nooit ontvangen zijn

Staat dan bijv dit

Voltooid
? Heb niks gehad

Volgens mij klopt die hele tracking niet. Ik wacht nu al 3 weekjes en hij laat steeds hetzelfde zien.

Nee idd