China webshoptopic

Je hebt op alie ook voor 2 of 3 euro de earpod i7S. Is dat ook wat denken jullie? Ervaringen? Ik wil ze alleen voor heel af en toe gebruik. Muziek kwaliteit hoeft ook niet top notch te zijn ofzo. Als ik in de tram zit, dat ik niet iedereens gesprekken hoor bijv.

Nee die zou ik niet kopen als ik jou was. De oordopjes zijn erg groot en er zit een vrij irritante led in die blijft knipperen zolang die aanstaat. Geluid is slecht, gebruikte de mijne alleen voor podcast en nooit voor muziek. Als je een wat goedkopere optie wilt zou ik voor deze gaan.

€ 8,75 50%OFF | I11 TWS Draadloze mini Bluetooth Oordopjes Headsets hoofdtelefoon oortelefoon Niet i9s i10 iFor apple Andorid Iphone

Die zijn vergelijkbaar met de kwaliteit die hier eerder is beschreven.

1 like

Dank!

1 like

€ 0,88 17%OFF | Hot 10 stks Kaars Hout Lont met Onderhouder Tab Kaars Maken Supply 3 Maten W20

Heb houten lonten gekocht omdat ik die knisperkaars van de action heb gekocht, wil kijken of ik zelf kaarsen kan maken van restjes kaars

3 likes

Oeh wil je laten weten of het werkt? Ik heb nog heel wat restjes kaarsvet die ik ooit nog een keer moet omsmelten, maar een houten lont is wel veel leuker dan een gewone.

1 like

Geen idee of andere mensen hier iets aan hebben, maar ik ben er in ieder geval tevreden mee. 2 verschillende soorten boekjes om een andere taal te oefenen. Om zelf in te vullen dus.
€ 2,14 12%OFF | Mini Notebook 64 Sheets Candy Kleur Crown Patroon Papier Woordenschat Woord Notepad Hand Memo Met PVC Boek Cover

Hier kreeg ik er ook nog aparte baby kabouter post its bij haha
€ 1,75 31%OFF | 1 pc Creative Briefpapier Taal Leren Woordenschat Wordbook Compacte Draagbare Spoel Notebook School Kleine Schrijven Pocket Boek

1 like

Deze is onderweg, en onlangs een telefoonhoesje besteld, die kwam 3 weken eerder dan gepland👍

2 likes

Te schattig :sob:

Ok die moet ik! :heart_eyes: Heb je een link?

With rabbit hair? :confused:

2 likes

Whutttt :confounded: zal toch niet

Ik heb jaren geleden wel eens iets gelezen dat er in China veel gebruik wordt gemaakt van allerlei soorten bont omdat het daar zo goedkoop is. Hoop alleen van niet.

Zooo schattig :heart_eyes:

Ik heb nog nooit via wish besteld, misschien toch maar eens een kijkje nemen!

Edit: zie nu pas de berichten van hierboven.

Vaak wordt er in China echt bont gebruikt ipv nep omdat echt goedkoper is dan nep… :see_no_evil: bont voor dieren geeft dit aan om te kijken of het echt/nep is:

1 like

Ohhhhhh die is leuk! :heart_eyes:

Ik wil er zeker geen gewoonte van maken om spullen te bestellen die ik prima hier kan vinden, maar ik zoek al jaren naar een opbergdoos voor medicijnen en op aliexpress staan er natuurlijk 34.920.

€11 en mijn meest burgerlijke aankoop ooit

10 likes

Bij de HEMA verkopen ze er ook al jaren een (verschillende kleuren) van metaal.
Fijn dat ie wel heel is aangekomen.

Oeee stardew valley, ik overweeg ook zo’n lijstje te gaan maken maar ben er nog te lui voor

1 like

Oh da’s raar, nog nooit gezien, ook niet online! Nou ja laten we hopen dat deze de reis overleeft idd.

Oh je hebt m nog niet! Ik hoop het ook in ieder geval haha
Deze bedoel ik: https://www.hema.nl/wonen-slapen/badkamer/badkamer-accessoires/medicijnbox-32-x-20-x-19.5-cm-80300087.html?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwv6blBRBzEiwAihbM-YqccyEOSPVJnjYokTu257LXFMi9tKp5Ve_eO1eIjkAhqpfmKJJS4hoCiUgQAvD_BwE