China webshoptopic

Oh die wil ik ook! Heb je 'm al binnen? Duurde het lang?
Dit wordt m’n eerste Ali aankoop ooit.

Ja bij mij wel, maar kwam door Black Friday drukte! Hij is heel fijn! Niet voor kleingeld aan de zijkant, dat verdwijnt eronder.

1 like

Ik heb mijn foute prijs gellak van Born pretty binnen! Of nou ja, het kwam bij m’n zusje binnen omdat het daar door de brievenbus past. Samen met nog een paar andere bestellingen. Oeps hahaha.

2 likes

Oeps🤷‍♀️

Fitbit bandje al eerder gehad en dik tevreden. Hij schoot gisteren echter kapot na meer dan een half jaar heel intensief dragen dus meteen nieuwe besteld. Ik heb de kleur linksonder! Ook echt al veel complimenten over gehad.

Passenhouder op aanraden van iemand hier, zalmroze kleur onderaan.

Plantenhangers heel benieuwd naar :heart_eyes:

En dan nog een heel goedkoop kettinkje maar wel met goede recensies, geldt ook voor de armbandjes.

Nou kom maar door Ali.

2 likes

Ik had bij Ali Lego besteld voor mijn dochter. Ze is in januari jarig en met de feestdrukte dacht ik, ik bestel het vast.
Zijn twee van de dre pakketten met 10 dagen binnen!! Zo hé, nog nooit zo snel meegemaakt.
Derde pakket is wel in Nederland maar PostNL is niet zo snel.

3 likes

ik wil me niet moeien maar als je dochter nog op een leeftijd is waar ze dingen in haar mond stopt zou ik wel opletten hiermee. Namaak speelgoed bevat vaak looddeeltjes/loodverf

Dank je, maar ze wordt 9, die periode heeft ze al achter de rug :smile:
Ze krijgt het Harry Potter kasteel en trein.

1 like

Haha oké, veel bouwplezier dan!
Ik wou het gewoon even meegeven omdat het hier onlangs nog in het nieuws kwam

1 like

En dat waardeer ik zeker!

2 likes

Meneer Ali is een beetje in de war denk ik. Ik had een tijd geleden een bandje besteld voor mijn smartwatch. Dat was ook al dik 2 weken geleden aangekomen. Kijk ik net in de brievenbus ligt er weer een envelop met exact hetzelfde bandje in haha. Een jaar ofzo geleden had ik dit ook al een keer met een andere verkoper die me 2x dezelfde nagelsteentjes stuurde :woman_shrugging:

2 likes

Deze besteld! Ben benieuwd

1 like

12 likes

Van wat voor materiaal is dat gele telefoonhoesje? En heb je daar een linkje van? Heel schattig!

Volgens mij van dat fluffy shizzle:

1 like

Als je deze binnen hebt, kun je dan laten weten hoe ie er echt uit ziet?

Zijn het stickers op het derde plaatje? Zo ja, heb je dan een linkje?

Yes, doe ik!

1 like

Ja!

2 likes

Thanks! Ze zijn echt heel tof

Een tipje; op Aliexpres heb je echt goedkoop scrunchies en ze komen snel binnen (binnen twee weken bij mij). Erg blij mee :blush:

1 like