China webshoptopic

Kwam dit net tegen haha wat is dit en die beschrijving matcht er ook lekker bij :joy:

8 likes

Warme winter Gebreide handschoenen😂

10 likes

Je krijgt het wel warm als je die handschoenen aan hebt :upside_down_face:

5 likes

€ 1,46 29%OFF | Nieuwe Reis Vrouwen Reizen Paspoorthouder ID Card Case Cover Credit Protector
https://s.click.aliexpress.com/e/ThwEVkM

Die met de wereld kaart

Vandaag een deel van mijn bestelling binnengekregen!
Omdat ik geen gaatjes kan verdragen, maar toch eens wou zien hoe dit staat bij mij (zijn 2 aparte, ga ze ook niet samen dragen denk ik):

En oMdAT iK pER sE oUdE mEMeS UiT dE SLoOt WiL HaLEn, deze pin:

18 likes

Nou ik weet niet wat ali tegenwoordig heeft. Ik had in december dingen besteld. Nu blijken ze allemaal geannuleerd te zijn. Onder andere een heel tof shirt waar ik naar uit keek. Verkoper werkt ook niet echt mee. Wel van sommige dingen mijn geld wel al supersnel terug.

En ik wacht al sinds begin december op een nagellamp. Die werd per trein verzonden (?), kon hem volledig tracken door kazachstan en weet ik het. En nu staat er al weken dat ie in Nederland is maar er gebeurt helemaal niks. Heb een geschil geopend maar de officiële einddatum is 2 februari. Alleen is dus dadelijk chinees nieuwjaar en dan hebben ze allemaal kei lang vrij dus dat schiet voor geen ene moer op. Kan dus ook geen nieuwe bestellen bij een andere koper want straks heb ik er 2 ofzo

Ben ook al een maand in geschil met een teringlijer van een verkoper die mij dear blijft noemen. Klootzak

6 likes

Haha maar echt he. En dan die uberblije smileys erbij. Ik had laatst een verkoper (wel een goeie) die het bericht had vertaald met google translate denk ik. Er stond letterlijk Schat Biloxi :sweat_smile:

Maar is Ali zelf nog niet ingeschakeld dan? Normaal bemoeien die zich er toch mee als het te lang duurt?

“Doe de groeten aan je familie :sparkling_heart:

Ja die hebben t nu 2 x afgewezen, omdat ze volgens mij vonden dat ik nog moest wachten tot een of andere garantie voorbij was ofzo?! Irritante klojooooo’s. De tracking info is ook al sinds 13 dec niet geupdate en daar verwijst die debiele verkoper steeds naar

Ik ben erg tevreden over deze aankoop. Echt zilveren oorbellen. Ik heb ze in drie maten besteld en dan in mijn oor tegelijkertijd dragen :slight_smile:

Meh wat stom. Ook dat ali het afwijst. Heb dat nog nooit eerder gehad klopt af. Hoop voor je dat je alsnog je geld snel terugkrijgt. Weet niet of het om een groot bedrag gaat maar geld is toch geld.

Shit net allemaal leuke dingen besteld voor in het nieuwe huis. Even gemist dat chinees Nieuwjaar er aan komt. Hopelijk ben ik op tijd…

Ik had een tas binnen 5 dagen?! Ik keek de bezorger echt zo aan: :frowning:

Ik wil misschien deze tashengsels bestellen, maar omdat ik weet dat dezelfde items vaak bij verschillende kopers aangeboden worden, vroeg ik me af of iemand deze misschien goedkoper kan vinden?

Misschien heb je het al geprobeerd hoor maar ze gebruiken vaak dezelfde foto…
Dus screenshot maken van de foto, en dan uploaden en ordenen op prijs?

1 like

soms komen dingen niet uit china maar rusland of duitsland. misschien was dat ook bij deze tas?

He ik ook hahaha! Gebeurd niet zo vaak :grin:

1 like

Best chill voor 90 ct

Zo wat een gedoe trouwens die link zoeken via de app

5 likes